Heel coole film!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
toffe film. ik had opeens daar zin in.
effe verder kijken.
Dhr. OA is reeds op bezoek geweest elders.... !!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef MPG het volgende:
Dienstmededeling voor de heer OA, zegt het voort
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mijn pulp fiction is gejat door inbreker.
Blij toe dat ik hem dubbel had.
Puick.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dhr. OA is reeds op bezoek geweest elders.... !! [afbeelding]
Hij was druk doende met Goochel aarde...![]()
Mijn vakantiebestemming!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick.
Wat was er voor interessants op goochel aarde?
Dat is zeer boeiend materiaal... In tegenstelling tot eerdere berichten LIJKT het erop dat de heer MPG dit jaar ook nog op vakantie gaatquote:
Waar mag de trip heen gaan dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeer boeiend materiaal... In tegenstelling tot eerdere berichten LIJKT het erop dat de heer MPG dit jaar ook nog op vakantie gaat
Ja, vertelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar mag de trip heen gaan dan?
Immer!quote:
Het wonderschone Oostenrijk. Zeer waarschijnlijk slaan we onze tent op in de buurt van Sölden, Tirol dusquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waar mag de trip heen gaan dan?
AAAltijd Altijd Altijdaltijdaltijdaltijdaltijdquote:
dan kom ik hier vakerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
altijd Aarti altijd.......jeweets...
![]()
![]()
![]()
Ik ga nog steeds niet op vakantie, maar waarschijnlijk wel 2 maanden wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wonderschone Oostenrijk. Zeer waarschijnlijk slaan we onze tent op in de buurt van Sölden, Tirol dus
Dat is een goed vooruitzicht!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het wonderschone Oostenrijk. Zeer waarschijnlijk slaan we onze tent op in de buurt van Sölden, Tirol dus
eeeh...??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds niet op vakantie, maar waarschijnlijk wel 2 maanden weg
o ja, sorry hoor, maar kamperen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is een goed vooruitzicht!![]()
Ben er vorig jaar 2 weken geweest en het is echt een mooi land.![]()
Ook vriendlijke mensen!![]()
inderdaad!quote:
uitleg aub....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeer zeker welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:21 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is een goed vooruitzicht!![]()
Ben er vorig jaar 2 weken geweest en het is echt een mooi land.![]()
Ook vriendlijke mensen!![]()
Duidelijk!quote:
quote:
Kamperen is teh pwn.
quote:
quote:
Als jullie mij sponsoren wil ik best in een hotel gaan zittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kamperen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe mij maar een 5 sterren hotel....![]()
Waar ga je heen dan? Werken op een camping in Frankrijk?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe je goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga waarschijnlijk 2 maanden op een jacht werken als deckhand.
Dat kan in monaco zijn, St tropez, dat soort plaatsen, of ergens in californie ofzo.
Krijg dat nog te horen
Gaat me 2200 de maand opleveren
als het doorgaat
Daar kwam een maat van me opeens mee, die bouwt dat soort schepen, en kwam met het verhaal dat ze nog mensen nodig hadden vaak als personeel
scheiden is THE MAGIC WORD....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie mij sponsoren wil ik best in een hotel gaan zitten
Financieel is kamperen een stuk aantrekkelijker en aangezien we overdag toch op de hort zijn boeit de slaapplaats niet extreem veel
Daar sluit ik me geheel bij aan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kamperen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doe mij maar een 5 sterren hotel....![]()
Ik spaar heel goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als jullie mij sponsoren wil ik best in een hotel gaan zitten
Financieel is kamperen een stuk aantrekkelijker en aangezien we overdag toch op de hort zijn boeit de slaapplaats niet extreem veel
JAquote:
Wat is dat? Die Japanse film? Dan ben ik wel geïnteresseerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
MPG, heb jij BR ook al binnen?
en waren er nog meer geinteresseerden?
Dan moet ik eerst een rijke chick TROUWENquote:
Dat is wel té gek!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga waarschijnlijk 2 maanden op een jacht werken als deckhand.
Dat kan in monaco zijn, St tropez, dat soort plaatsen, of ergens in californie ofzo.
Krijg dat nog te horen
Gaat me 2200 de maand opleveren
als het doorgaat
Daar kwam een maat van me opeens mee, die bouwt dat soort schepen, en kwam met het verhaal dat ze nog mensen nodig hadden vaak als personeel
Nee, geen interesse.. ligt hier nog ergens in een laquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
MPG, heb jij BR ook al binnen?
en waren er nog meer geinteresseerden?
JA, dan noem je ook wel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar sluit ik me geheel bij aan!
Een keer gecampeerd op Texel en een té kleine kutkoepeltent!Nooit meer!
Nu weer lekker All-Inclusive op Kreta
ik BEN liefquote:
mja...maar om dan 10 jaar ellende mee te maken...quote:
kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is wel té gek!
Maar ook de US dus?
IK heb ook eenmaal gecrepeerd in Zuid Frankrijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar sluit ik me geheel bij aan!
Een keer gecampeerd op Texel en een té kleine kutkoepeltent!Nooit meer!
Nu weer lekker All-Inclusive op Kreta
helemaal mee eens....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik spaar heel goed![]()
Vakantie is voor mij niet in een tent slapen en douchen met alle andere smerige mensen![]()
Is jouw ex zo rijk dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...maar om dan 10 jaar ellende mee te maken.....dan maar geen geld....
![]()
maar tis toch mooi mee genomen...![]()
Daar had ik een hekel aan! Aan die gedeelde dingen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
IK heb ook eenmaal gecrepeerd in Zuid Frankrijk...
Prachtig weer gehad, leuke vakantie, lekker gegeten!!Dus daar lag het zeker niet aan...
Maar ja, dan dat primitieve verblijf, met je rolletje naar het toiletgebouw...
, slapen op een luchtbed...
beestjes in je tent...
![]()
creperen... zo noemt een van de vrienden het ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
IK heb ook eenmaal gecrepeerd in Zuid Frankrijk...
Prachtig weer gehad, leuke vakantie, lekker gegeten!!Dus daar lag het zeker niet aan...
Maar ja, dan dat primitieve verblijf, met je rolletje naar het toiletgebouw...
, slapen op een luchtbed...
beestjes in je tent...
![]()
leuke grappen altijd...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar had ik een hekel aan! Aan die gedeelde dingen!
En bij mij ging ook het luchtbed nog kapot, dus slapen op van die opblaasbare zwembad-bedjes
hij is...hoe zal ik het zeggen....hij zit er zekers warmpjes bij...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Is jouw ex zo rijk dan?
Zo ja, dan moet ik maar es voort maken met de studie
wat dacht je van de lekkere frisse douche...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar had ik een hekel aan! Aan die gedeelde dingen!
En bij mij ging ook het luchtbed nog kapot, dus slapen op van die opblaasbare zwembad-bedjes
Is hij "miljonair"? Ik ga nu zekers wel opschieten.... en dan meteen ook maar ekkes promoveren... ff leuk onderzoek doen ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij is...hoe zal ik het zeggen....hij zit er zekers warmpjes bij.....dus idd OPSCHIETEN MET DIE STUDIE....
![]()
![]()
maar hij is ook gepromoveerd....![]()
shit...alweer geen kwartet door jullie....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Is hij "miljonair"? Ik ga nu zekers wel opschieten.... en dan meteen ook maar ekkes promoveren... ff leuk onderzoek doen ofzo
Mij... ik ben enkelvoud... en troost je, mijn kwartetpogingen worden ook steeds vernaggeldquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
shit...alweer geen kwartet door jullie....![]()
ja maar je telt voor 2....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Mij... ik ben enkelvoud... en troost je, mijn kwartetpogingen worden ook steeds vernaggeld
---> PMquote:
quote:
Tja... wat wil je... de aanstaande van Papier...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik denk dat ik Aarti heb afgeschrikt...![]()
![]()
dat bedoel ik....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... wat wil je... de aanstaande van Papier...![]()
![]()
Meestal zeggen we: hoi! Koffie?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
sterf
Ik had ooit een septet (ofzoiets)quote:
Dank voor deze vriendelijke bejegening. Ik heb uw aanbeveling in consideratie genomen, en ben tot de conclusie gekomen uw wens NIET te honoreren. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
sterf
balen danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dank voor deze vriendelijke bejegening. Ik heb uw aanbeveling in consideratie genomen, en ben tot de conclusie gekomen uw wens NIET te honoreren. Mijn excuses.
Ja, Lekkerquote:
spemmertquote:
NOT...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
kamperen is en blijft teh pwn.
dwaasch...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef eer-ik het volgende:
kamperen is en blijft teh pwn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |