http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htmquote:DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.
ANP
Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.
De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.
hehehehe, en die ook zo laag opstellen, een paar salvo's er mee afschieten en iedere relschopper heeft geen knieen meer over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:21 schreef MasthaX het volgende:
van mij mogen ze bij rellen dit soort knapen aanschaffen:
[afbeelding]
idd! geen rellen meer succes gegarandeerd! © US ARMY 2007quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:23 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
hehehehe, en die ook zo laag opstellen, een paar salvo's er mee afschieten en iedere relschopper heeft geen knieen meer over.
inderdaad, geweld moet je maar met geweld bestrijden, dat is het effectiefst ipv de zachte aanpak nuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Vind het nogal ver gaan. Maarja , dat gaan die rellen ook.
gebeurt dat niet al?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Snap je niet dat er doden kunnen vallen? Ik vind ook dat er harder moet worden opgetreden, maar dat kan ook op minder dodelijke manieren. Waterkanon, rubberen kogels, honden loslaten, gelijk aanvallen met de ME, traangas dat soort dingen.
het werkt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
ik ben eigenlijk meer voor de inzet van bereden ME met geslepen sabels en bewapend met de lans.
Wilders' idee doet me een beetje antiek overkomen.. Bloody Sunday-achtig
Nederlanders doodschietenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htm
Eindelijk iemand die WEL snapt hoe je dat soort mensen aan moet pakken![]()
![]()
Jij misschien. Ik kijk zelden met bloedlust televee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef Sensation89 het volgende:
Als je die Marokkanen tekeer zag gaan zonet op dat journaal, denk je wel van afknallen die handel.
Ok True.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef Sensation89 het volgende:
Als je die Marokkanen tekeer zag gaan zonet op dat journaal, denk je wel van afknallen die handel.
Mm, oppakken en laten verdwijnen, dat zal wel zijn volgende voorstel worden, denk je niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
gebeurt dat niet al?
[..]
het werkt wel
in irak waren ook geen problemen onder saddam, iedereen die dwars lag werd meteen opgepakt en verdween.
extreem harde aanpak werkt nu eenmaal. zie ook (kleine) criminaliteit in bijv singapore, 1000 euro boete voor het op straat gooien van een papiertje/kauwgom![]()
Denk je? Niet: van mensen martelaren maken, sympathie voor ze kweken, mensen uit het arbeidscircuit halen, de mensenrechten schenden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:51 schreef Kadesh het volgende:
Goed idee van Wilders, ze hoeven niet meteen dood ofzo, maar gewoon een paar van die rellers wat lood in hun been pompen kan natuurlijk geen kwaad.![]()
Marokkanen, gaat het alleen daarom? Of gaat het om iedere relschopper? Dus ook die Ajaxrellen van laatst?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef TranceAction het volgende:
Oh Wilders my man. Is hij nou de enige man in Nederland die niet bang is voor marokkanen? Voor de rest schijt iedereen in zijn broek inclusief die politie. Die lieten een tijdje geleden toe dat een stel berggeiten een beveiligingscamera sloopten onder het mom van anders escaleert het teveel.
WILDERS WILDERS DAT WIILEN WE
Die ajaxieden zijn toch Joden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Marokkanen, gaat het alleen daarom? Of gaat het om iedere relschopper? Dus ook die Ajaxrellen van laatst?
Knap is het wel idd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Marokkanen??? Dit gaat over voetbalgeweld en andere rellen...Dat bestaat al ver voordat je wist wat een marokkaan was. Nu er toevallig ook een stell volledig ingeburgerde ons "goeie" voorbeeld nadoen is het ineens een middel tegen migratie??
Elke keer denk ik: "het kan niet gekker" en toch flikken jullie het elke keer weer....chapeau!!![]()
Gezien jouw recente replique ben je uit je frustratie donut gestapt.quote:
Oppakken en laten verdwijnen, gok ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
Ik gok dat de volgende is:
"Legaliseer geweren".
En dat betekent?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Gezien jouw recente replique ben je uit je frustratie donut gestapt.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Denk je? Niet: van mensen martelaren maken, sympathie voor ze kweken, mensen uit het arbeidscircuit halen, de mensenrechten schenden?
tering wat een newb ben jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:00 schreef Floripas het volgende:
Ik gok dat de volgende is:
"Legaliseer geweren".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |