http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htmquote:DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.
ANP
Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.
De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.
hehehehe, en die ook zo laag opstellen, een paar salvo's er mee afschieten en iedere relschopper heeft geen knieen meer over.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:21 schreef MasthaX het volgende:
van mij mogen ze bij rellen dit soort knapen aanschaffen:
[afbeelding]
idd! geen rellen meer succes gegarandeerd! © US ARMY 2007quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:23 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
hehehehe, en die ook zo laag opstellen, een paar salvo's er mee afschieten en iedere relschopper heeft geen knieen meer over.
inderdaad, geweld moet je maar met geweld bestrijden, dat is het effectiefst ipv de zachte aanpak nuquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:26 schreef Jo0Lz het volgende:
Vind het nogal ver gaan. Maarja , dat gaan die rellen ook.
gebeurt dat niet al?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Snap je niet dat er doden kunnen vallen? Ik vind ook dat er harder moet worden opgetreden, maar dat kan ook op minder dodelijke manieren. Waterkanon, rubberen kogels, honden loslaten, gelijk aanvallen met de ME, traangas dat soort dingen.
het werkt welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef EricT het volgende:
ik ben eigenlijk meer voor de inzet van bereden ME met geslepen sabels en bewapend met de lans.
Wilders' idee doet me een beetje antiek overkomen.. Bloody Sunday-achtig
Nederlanders doodschietenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htm
Eindelijk iemand die WEL snapt hoe je dat soort mensen aan moet pakken![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |