Oh zeker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:13 schreef Tha_Erik het volgende:
En Pope nog wel de grootste!
Ik had een negen. Sliep uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch gewoon een 8 gehaald voor mijn praktische deel voor het Tekenenexamen!
Gefeliciteerdquote:
Ja hoor! En met jou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef LXIV het volgende:
Hallo! Alles goed daar?
Goed! Dan verkneukel ik me nog even!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef LXIV het volgende:
Ook goed. Ik wacht nog steeds in spanning af!
Ja, daar kan ik niks aan doen, dat je dat niks voor mij vindt, L.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:51 schreef LXIV het volgende:
Wat nu trouwens met Dikke doei.? Dat vind ik nu net niks voor jou, L.
Vind je het te grappig voor mij?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:59 schreef LXIV het volgende:
Nee, dat klopt.
Popi. Oh.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef LXIV het volgende:
Nee, te popi, als dat woord je nog iets zegt.
(Niet te verwarren met populair trouwens)
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:17 schreef LXIV het volgende:
Mijn mentale imago van jou wordt grotendeels door deze slak gevormd.
Dan zou ik liegen. Van de week nog.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:55 schreef dwerg het volgende:
Heb je al tegen LXIV gezegd dat je zelfs nog nooit een aflevering van Spongebob hebt gezien?
Ik ben er klaar voor!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Vrijwillig?
Spongebob dacht dat hij gekroond zou gaan worden als karatekoning. Maar ze wilden hem een vakantiehuis aansmeren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:02 schreef dwerg het volgende:
Welke aflevering?
Ik vind het leuk als ze de getekende beelden afwisselen met echte beelden. Bijvoorbeeld als Spongebob en Patrick op vishaakjes gaan staan, en er afspringen als ze bijna boven zijn. Dat je dan Discovery-achtige plaatjes ziet van fanatieke en teleurgestelde vissers.
Ah shit, nou heb ik de clou verraden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:48 schreef dwerg het volgende:
Die ken ik niet. Misschien moet ik alle afleveringen maar downloaden.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:28 schreef Duderinnetje het volgende:
PopeOfTheSubspace Kan niet normaal doen in WFL, ondanks waarschuwingen. Week weg.
Post eens wat?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef Z het volgende:
Ken jij de architect Edwin Lutyens? Die heeft mooie dingen gemaakt (kwam ik laatst achter).
Wat? Kaarten? Een bal? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:54 schreef Z het volgende:
Volgens mij betekent het hetzelfde. Als je ecarté speelt, schuif je dus iets terzijde.
George?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:00 schreef Stali het volgende:
Post eens wat?
Ik denk bij architecten meteen aan George die er overigens weinig minder van begreep dan gemiddelde huisarchitect. Zoveel gepruts noemen ze ook wel Bergen op Zoom.
Jullie zijn er anders bijzonder goed in, K_man. Met name zo rond de Nederlandse voedertijd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat? Kaarten? Een bal? Ik heb geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |