Hoe harder ze roept, hoe meer duidelijk wordt dat ze zichzelf probeert te overtuigen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:07 schreef Reza-impreza het volgende:
![]()
![]()
Natasia roept dat ze echt niet langer dan September blijft
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit helemaal niet. Huub zegt niets te moeten weten van anale gemeenschap met mannen. Er is vast en zeker wel gezoend, getrokken en gepijpt
Huub is 100% bi. Ik walg al bij het idee een man op de mond te kussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit helemaal niet. Huub zegt niets te moeten weten van anale gemeenschap met mannen. Er is vast en zeker wel gezoend, getrokken en gepijpt
Dat doe je, maar het werd door Foghorn_Leghorn waarschijnlijk moedwillig incorrect geresumeerdquote:
Sorry sommige mensen zijn net Lieke... je moet er uren mee lullen voor ze het snappen.quote:
Laat staan dat je hem moet pijpenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub is 100% bi. Ik walg al bij het idee een man op de mond te kussen
Ik begrijp deze zin nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat doe je, maar het werd door Foghorn_Leghorn waarschijnlijk moedwillig incorrect geresumeerd
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat haar van Lieke wordt nooit wat...
Ik heb het haar van LiekeEcht, je kan er helemaal niks mee. Alleen dat van mij hangt tot boven mijn kont
Ik ben het "recht voor zijn raap" typequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat geeft niet, wat nuanceren is, zou je ook even kunnen opzoeken(begin bij het begin)
Ik heb er geen problemen mee... wel op de manier hoe het gaat. Huub ligt te slapen en wordt gesjort. Huub ligt te neuken met Lieke en vraagt Huub mee omdat Eric zelf niets kon klaarspelen bij Michael. Niets ten nadele van prostituees maar waarom zou een 19 jarige jongen iets willen hebben met onze schandknaap Eric die naar eigen zeggen iets tussen de 800 a 1000 mannen heeft gehad. Dat maakt het voor mij goor en heeft weinig met liefde en verliefd zijn te maken. Maar gewoon lust.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Huub is 100% bi. Ik walg al bij het idee een man op de mond te kussen
Dan kan Huub niet... hij zit in Turkije... Toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
O god, Carlo Boshart aan de telefoon of Natasia zondag naar Live en cooking wil komen... Maar wel samen met Huub
Dat idee kreeg ik directquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik ben het "recht voor zijn raap" typeNiet eromheen lullen, gewoon zeggen waar het op staat
![]()
Niets mis met platte lust op zijn tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef akveor het volgende:
Dat maakt het voor mij goor en heeft weinig met liefde en verliefd zijn te maken. Maar gewoon lust.
800 mannen? Dat is inderdaad nasty zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee... wel op de manier hoe het gaat. Huub ligt te slapen en wordt gesjort. Huub ligt te neuken met Lieke en vraagt Huub mee omdat Eric zelf niets kon klaarspelen bij Michael. Niets ten nadele van prostituees maar waarom zou een 19 jarige jongen iets willen hebben met onze schandknaap Eric die naar eigen zeggen iets tussen de 800 a 1000 mannen heeft gehad. Dat maakt het voor mij goor en heeft weinig met liefde en verliefd zijn te maken. Maar gewoon lust.
Je zal er maar voor betaald hebbenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:25 schreef TiNo_Flo het volgende:
Waar is de regie van DGK de laatste tijd mee bezig? 3 streams op 1 persoon! En zo gaat het al een tijdje..
Nee helemaal niet mis mee. Maar om nu onder het mom van een date iemand te gebruiken voor de sex terwijl het eigenlijk al duidelijk was dat Michael niet veel voor Eric voelde vind ik wel dat ie dat mag proberen maar wel enigzinds respectloos. Die Michael wist gewoon niet dat ie met een ex prostituee date.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets mis met platte lust op zijn tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |