waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had jij niet eigenlijk Kuiken moeten heten?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het aanbod reserveren voor morgen![]()
Dan klopt het wel aardig: Kip en Kippiee.... ze is natuurlijk wel een kuiken wat al tegen volwassenheid aanhangt hèquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je de dochter van onze SC kip bent.![]()
Het was maar een gedachte hoor![]()
Hmmm morgen is ze pas om 4 uur uit en dan moet ze haar krantenwijk gaan doen. Maar ik reserveer hem wel maar dan voor vrijdag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het aanbod reserveren voor morgen![]()
maar een kuiken is klein & ik ben niet klein meerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat je de dochter van onze SC kip bent.![]()
Het was maar een gedachte hoor![]()
Begint je weekend iig relaxedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm morgen is ze pas om 4 uur uit en dan moet ze haar krantenwijk gaan doen. Maar ik reserveer hem wel maar dan voor vrijdag.Donderdag eten ze bij opa en oma
![]()
Eet dan geweaun netjes je groentenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Kippiee het volgende:
[..]
maar een kuiken is klein & ik ben niet klein meer![]()
dan maak ik wel pizzaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmmm morgen is ze pas om 4 uur uit en dan moet ze haar krantenwijk gaan doen. Maar ik reserveer hem wel maar dan voor vrijdag.Donderdag eten ze bij opa en oma
![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
edit: En ik wil dat ze hem dit keer zelf doet, zonder smoesjes van te veel huiswerk of ziek![]()
![]()
1.60 is niet klein ????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef Kippiee het volgende:
[..]
maar een kuiken is klein & ik ben niet klein meer![]()
Maken hè... dus geen diepvries pizza in de oven schuiven, maar een bodem en daar zelf een pizza van bouwen... bij de AH hebben ze perfecte bodemsquote:
tssssss. kan ik dr wat aan doen dat ik ziek benquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:58 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
edit: En ik wil dat ze hem dit keer zelf doet, zonder smoesjes van te veel huiswerk of ziek![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |