quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff kokkerelen nou ja kokkerelen.Eten maken, wat toch niet gegeten wordt hiero.
![]()
Succes... vooral aan tafelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef petraa het volgende:
Ik ga ff kokkerelen nou ja kokkerelen.Eten maken, wat toch niet gegeten wordt hiero.
![]()
Ach ik heb het opgegeven. Eten ze niet dan eten ze niet, eten ze wel dan eten ze wel. Maar tis toch te erg dat we met zijn vieren met 4 ons groente doen en dan nog de helft weggooienquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Heb je je baas de OP al laten lezen?![]()
![]()
Rode kool en ze stond net al te gatverren achter me.quote:
ja maar toen had ik nog geen hongerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Rode kool en ze stond net al te gatverren achter me.![]()
Das idd zonde, knap dat je het dan volhoudt toch 4 ons groente te maken... ik had het allang opgegeven, maar ik ben sowieso een ramp in de keukenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach ik heb het opgegeven. Eten ze niet dan eten ze niet, eten ze wel dan eten ze wel. Maar tis toch te erg dat we met zijn vieren met 4 ons groente doen en dan nog de helft weggooien
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zijn we dus allemaal getuige van.
Petraa, laat je het ons weten?
Ik vond dat annanas anders een prima idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das idd zonde, knap dat je het dan volhoudt toch 4 ons groente te maken... ik had het allang opgegeven, maar ik ben sowieso een ramp in de keuken
echtwaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier zijn we dus allemaal getuige van.
Petraa, laat je het ons weten?
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen... dan liever spruitjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Rode kool en ze stond net al te gatverren achter me.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan ik me dan wel weer wat bij voorstellen... dan liever spruitjes![]()
Das bakken hè, daar heb je het fornuis niet bij nodig, alleen de ovenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond dat annanas anders een prima idee.
Kut.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Das bakken hè, daar heb je het fornuis niet bij nodig, alleen de oven![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |