Er wordt weer veel te veel herhaald op de TV, kom op guys, lat ons zien wat er vandaag gebeurd is, dit weten we allemaal al!
Nou toch een mooi stukkie over die vissen, vooral dat ze op hun kop kregen van V.!!!!
Super geslaagde actie!!!!
wat een vreselijk flauw einde aan de uitzending trouwens! walgelijk!
Lukas
Volgens mij heeft ze wild vlees ipv BRAINS.
Jammer dat ze mishakte met die BIJL. Had spannende TV opgeleverd.
Ergens in NL achter een TV worden er wel wat nageltjes afgebeten. Het gaat er Karin al lang niet meer om of het thuisfront het zonder haar redt. Of Karin het zonder redt is nu ook al beantwoord. Go Karin GoGoGo !!!
Eigenlijk had die bijl zo bij iemand in zijn voorhoofd moeten komen...
Das pas spectaculair..
Het zit in een hoekje, het is rood en wordt steeds kleiner: Sabine die het scheermesje van Bart heeft gestolen.
Ik hakte bijna m'n vinger eraf....OOOoooooooooooo wattttt leukkkkkkkkkk
quote:
op 10-05-1999 om 08:47 PM schreef edraket het volgende:
dat was wel top dat ze op de flikker kregen![]()
quote:
op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca daarentegen wordt steeds leuker
Valt mij ook op, sinds de komst van Mona zijn de huilbuien weg en loopt ze opeens heel zelfverzekerd in het rond. Zowiezo heeft de komst van onze "goedlachse Amsterdamse barmeid" de verhoudingen flink gewijzigd. Vorige week leek het er nog op dat de groep uiteen viel in allerlei subgroepjes (denk bijvoorbeeld over de opmerking van Willem over de "kut" van Maurice), terwijl nu opeens het saamhorigheidsgevoel met sprongen omhoog is gegaan. Tja, alleen die Mona valt er buiten dus.
Anyway, ik moet vanavond maar 'ns vroeg naar bed gaan voor 'n keertje, denk ik...
Hoezo wordt Bianca leuker? Bianca heeft zelf ook wel door dat het alleen maar lijkt of zij leuker is, nu MOna door het huis banjert. Je zag haar opfleuren, die eerste avond.
Maar Bianca en ik weten wel beter
quote:
op 10-05-1999 om 09:29 PM schreef Sniper het volgende:
Het is nooit leuk om "The Last in the Picking Order" te zijn. Bianca was het (onterecht want ze heeft BRAINS en ziet er niet slecht uit), en Mona is het (wat heeft zij het moeilijk, oei oei).
???????????????????????????????????
ZE ZIET ER NIET SLECHT UIT?????????
Wanneer ben jij voor het laatst naar de opticien geweest voor een testje!
Ik heb hier geen woorden voor hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |