abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196464
ok, de topic is open, jullie commentaar ajb!

Er wordt weer veel te veel herhaald op de TV, kom op guys, lat ons zien wat er vandaag gebeurd is, dit weten we allemaal al!

Nou toch een mooi stukkie over die vissen, vooral dat ze op hun kop kregen van V.!!!!

Super geslaagde actie!!!!

wat een vreselijk flauw einde aan de uitzending trouwens! walgelijk!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_196465
Sabine: Ër komt al wild vlees uit!

Altijd al gedacht dat Sabine een brok wild vlees is

pi_196466
huh? boris? jij post die msg voor 8 uur
en je hebt de uitzending al gezien?
wat klopt er niet!?!?

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_196467
Hoi PuckStar,. ja euh....ik werk stiekem voor Veronica....oh nee toch niet...
ik heb het bericht gewoon een aantal keer gewijzigd, en hem al lekker snel gepost om zo de topic snel te hebben en zo meerdere topics over hetzelfde te vermijden!
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:31:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196468
Wat een ongelofelijk domme trien is Sabine.

Volgens mij heeft ze wild vlees ipv BRAINS.

Jammer dat ze mishakte met die BIJL. Had spannende TV opgeleverd.

dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:35:00 #6
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196469
Wat was er mis met het einde van de uitzending; Karin die gewoon gezelli van bed naar bed hopt in de jonge heren kamer. Die Karin gaat die jonge meiden nog wel es ff een poepie laten ruiken.
Mooie benen trouwens Karin !!

Ergens in NL achter een TV worden er wel wat nageltjes afgebeten. Het gaat er Karin al lang niet meer om of het thuisfront het zonder haar redt. Of Karin het zonder redt is nu ook al beantwoord. Go Karin GoGoGo !!!

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196470
Ja ik had ook wel ff willen zien wat die Karin nou aan het doen was

Eigenlijk had die bijl zo bij iemand in zijn voorhoofd moeten komen...
Das pas spectaculair..

--That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die---
pi_196471
Nou snap ik waarom die bijl aan een touwtje zit.

Het zit in een hoekje, het is rood en wordt steeds kleiner: Sabine die het scheermesje van Bart heeft gestolen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196472
dat was wel top dat ze op de flikker kregen
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:49:00 #10
215 misterDre
Paint it black!
pi_196473
Ik wilde wat zeggen over Sabine.....huh, wat wilde ik zeggen.....oja, Sabine is BLOND,blond blond,blond ooooooooooooo wattttt leukkkkkkkk!

Ik hakte bijna m'n vinger eraf....OOOoooooooooooo wattttt leukkkkkkkkkk

pi_196474
Dus daarom liep hummie zo snel weg;hadden we toch nog even moeten wachten. Ik vind het leuk dat ze er zoveel aandacht aan besteedt hebben.
M'n complimenten aan de bedenkers!!
pi_196475
Bianca daarentegen wordt steeds leuker, die is duidelijk over haar dipje heen. En zoals Karin die afschuwelijke vleeswond van Sabientje behandelde. 'Sabien, dat is geen wild vlees' Zo wordt wel duidelijk wie er echt de touwtjes in handen hebben in dit huis.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196476
ja als er iemand in mijn aanzien gestegen is is het Hummie wel, wat een wijf!
pi_196477
quote:
op 10-05-1999 om 08:47 PM schreef edraket het volgende:
dat was wel top dat ze op de flikker kregen

wat was daar top aan, ze vonden die vissen even minder belanf\grijk dan warm eten en dat is toch niet zo gek...ik zou ook door gegeten hebben.

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_196478
als je dat niet snapt.....dan snap je het niet...
ik vond het ook toppie!!!!!!!!!
pi_196479
dan vergeet je vreten maar op dierendag
pi_196480
quote:
op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca daarentegen wordt steeds leuker

Valt mij ook op, sinds de komst van Mona zijn de huilbuien weg en loopt ze opeens heel zelfverzekerd in het rond. Zowiezo heeft de komst van onze "goedlachse Amsterdamse barmeid" de verhoudingen flink gewijzigd. Vorige week leek het er nog op dat de groep uiteen viel in allerlei subgroepjes (denk bijvoorbeeld over de opmerking van Willem over de "kut" van Maurice), terwijl nu opeens het saamhorigheidsgevoel met sprongen omhoog is gegaan. Tja, alleen die Mona valt er buiten dus.

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:12:00 #18
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_196481
Maarre hoezo is er om 00.40 Nog een uitzending, geen herhaling, dat is zeker.
Hebben ze gehoor gegeven aan onze vraag om CallTV te schrappen?? Zou lache zijn.....
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_196482
De late uitzending is wel een herhaling. Tenminste op Veronica Teletekst staat er een "(h)" achter en 't duurt net als de 20:00 uur uitzending maar een half uurtje!

Anyway, ik moet vanavond maar 'ns vroeg naar bed gaan voor 'n keertje, denk ik...

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:17:00 #20
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_196483
O.k., maar ik ben toch benieuwd, dit is voor t eerst en morgenochtend is er dus weer de zelfde herhaling
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:21:00 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_196484
Mona was trouwens wel haar nieuwe lijflied aan het zingen (krijsen); CRyyyyyyyyinnnggggg.
pi_196485
[quote]op 10-05-1999 om 08:52 PM schreef Hunter het volgende:
Bianca daarentegen wordt steeds leuker, die is duidelijk over haar dipje heen.

Hoezo wordt Bianca leuker? Bianca heeft zelf ook wel door dat het alleen maar lijkt of zij leuker is, nu MOna door het huis banjert. Je zag haar opfleuren, die eerste avond.

Maar Bianca en ik weten wel beter

dinsdag 5 oktober 1999 @ 21:29:00 #23
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196486
Het is nooit leuk om "The Last in the Picking Order" te zijn. Bianca was het (onterecht want ze heeft BRAINS en ziet er niet slecht uit), en Mona is het (wat heeft zij het moeilijk, oei oei).

pi_196487
quote:
op 10-05-1999 om 09:29 PM schreef Sniper het volgende:
Het is nooit leuk om "The Last in the Picking Order" te zijn. Bianca was het (onterecht want ze heeft BRAINS en ziet er niet slecht uit), en Mona is het (wat heeft zij het moeilijk, oei oei).

???????????????????????????????????

ZE ZIET ER NIET SLECHT UIT?????????

Wanneer ben jij voor het laatst naar de opticien geweest voor een testje!

Ik heb hier geen woorden voor hoor

dinsdag 5 oktober 1999 @ 22:43:00 #25
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196488
He, ik loop al wat langer mee, en val niet direct voor blond en dom (Sabine: "Hihi, kijk mij eens bezig met die BIJL"), maar meer voor INTELLIGENT en toch wel een beetje GOOD LOOKS. Ik vind Bianca er niet slecht uitzien hoor, maar dat is natuurlijk mijn eigen smaak. Ze heeft bovendien soms STERKE uitspraken. En beetje BITCHY, soit. I like that....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')