abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49886941
Omdat ze in de weg staan

Vier stoelen, stevig, degelijk, zitten prima, je moet alleen van de bekleding houden (welke, zo schijnt, makkelijk te vervangen is). Op te halen en te zien in Utrecht.

Stoeltje:

Stapelen ook makkelijk:

En naast elkaar:

Op te halen voor zo'n 40 euro?
  zaterdag 9 juni 2007 @ 10:30:03 #2
22273 Dizer
Save the beard!
pi_50263060
Als je gesprekjes gaat houden hier om je topic meerdere keren op een dag te laten licken, dan kan het topic netzo goed op slot.

Alle posts verwijderd omdat er geen een serieuze tussen zit. Plus alle kicks verwijderd.
Als je ze kwijt wil, na een eeuw schoppen, denk er over na om misschien de vraagprijs om laag te gooien. Wie weet helpt dat wel.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_50265101
Dacht dat dat nog best meeviel... ik reageerde gewoon een dag later en ook eerder al met gewoon een normale tijd ertussen. Misschien dat ik 1 keer 2 keer op een dag iets postte, oh wat een ramp. Of ik nou kick met het zeggen *kick* of gewoon kick met een reactie op iemand, maakt toch ook niks uit.

En ach, ben nu net anderhalve week of 2 weken bezig met kicken dus die eeuwigheid is het ook nog niet. Daarnaast, bieden staat altijd vrij. Maar eventueel ook gratis op te halen vanaf nu...
pi_50320433
*kick* gratis dus...
pi_55423979
dicht
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')