abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50299768
Fuck ze waren goed gister.
pi_50318281
kom net terug van eindhoven leeeuk! was de tweede keer dat ik ze zag, maar heb me prima vermaakt.. daarna nog even met ze gepraat, leuke jongens (alleen kostte dat schotse accent me wel wat moeite)

bleek trouwens dat we ze van tevoren door de stad hadden zien lopen.. ik wist alleen hoe de zanger eruit zag, de rest was van de vorige keer niet zo blijven hangen. dat was wel grappig
  maandag 11 juni 2007 @ 01:33:32 #34
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50318840
Ik kwam er telaat achter dat ze in de Ekko waren vrijdag. Erg jammer, want ik draai hun album al een tijdje grijs. Erg energiek bandje.

Naja, ik lag er die dag ook pas om 7.00 uur smorgens in ivm een studentenfeest waar ik ook al iets van 25 euro had uitgegeven en vorige week zaterdag nog 90 euro bij een ander concert. Zou wel een aanslag op mijn studentenbudget zijn geweest hahaha
pi_50320220
Ik ben 2x voor lul gezet door de zanger, gister in de effenaar
was wel leuk optreden verder, niet speciaal
pi_50320414
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Bellah het volgende:
kom net terug van eindhoven leeeuk! was de tweede keer dat ik ze zag, maar heb me prima vermaakt.. daarna nog even met ze gepraat, leuke jongens (alleen kostte dat schotse accent me wel wat moeite)

bleek trouwens dat we ze van tevoren door de stad hadden zien lopen.. ik wist alleen hoe de zanger eruit zag, de rest was van de vorige keer niet zo blijven hangen. dat was wel grappig
SInds wanneer ligt Leeds in Schotland?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 11 juni 2007 @ 09:36:54 #37
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_50321696
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:14 schreef bartrid het volgende:

[..]

SInds wanneer ligt Leeds in Schotland?
Sinds de invoering van het Nieuwe Leren
pi_50323657
sinds..

ok, niet schots dus, maar wel moeilijk te verstaan.. is dat beter?
pi_50324089
draai ze de laatste tijd ook vaak nadat ik ze op mtv brand new had gezien. Ideale zender om nieuwe muziek te ontdekken!
  maandag 11 juni 2007 @ 12:58:16 #40
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50328188
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:58 schreef Appelpit het volgende:
draai ze de laatste tijd ook vaak nadat ik ze op mtv brand new had gezien. Ideale zender om nieuwe muziek te ontdekken!
Nieuw, als in nieuw op TV bedoel je. Want wat op MTV brand new komt. wordt vaak al weken gedraaid op de radio. Dan kun je net zo goed de review sectie op de frontpage in de gaten houden, want daar kwamen ze ook aan bod. Kink FM is er ook wel vaak snel bij, maar het beste is gewoon een goed alternative / indie online radio station. Die draaien vaak ook andere nummers van de cd's die niet als single worden uitgebracht.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:13:45 #41
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50328703
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:46 schreef Cyaa het volgende:
Ik ben 2x voor lul gezet door de zanger, gister in de effenaar
was wel leuk optreden verder, niet speciaal
Jij was één van de twee springers?

Heb ze in de Ekko en gister in Eindhoven gezien, en dat was qua publiek wel redelijk een wereld van verschil. In Utreg was het een volksfeest, in de Effenaar gewoon een leuk bandje die hun uiterste best deden om er wat van te maken.

Fijne plaat voor onderweg, dat wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50328755
Ik ken ze al een aantal maandjes, en gister was het dan zover. Met Nosh en Friek_ zijn we erheen gegaan.

Het begon eigenlijk al vrij knallend, omdat de support act er niet was. Ze hadden een ongeluk gehad, ze waren nog heel. Alleen de gitaren waren kapoet.
De zanger zong echt goed, niets van te zeggen. Natuurlijk was er de gebruikelijke moshpit van 2 15 jarige jongetjes, en er stonden 2 jonge groupies vooraan.
Het optreden was best oke, de zanger ging los, maar toch miste ik iets. Kan mijn vinger er niet geheel op leggen. Mijn persoonlijke knaller "I'm not sorry" bewaarden ze als afsluiter. Het optreden duurde 50 min, dus dat was enigzins aan de korte kant.
Het kon komen door : weinig repertoire, of de zanger kon het springen, schreeuwen, en hyperactief doen niet langer meer volhouden.

Het was best oke idd, maar heel erg jammer dat de Eindhovenaren zo.. bedeesd waren
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_50339240
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Jij was één van de twee springers?

Heb ze in de Ekko en gister in Eindhoven gezien, en dat was qua publiek wel redelijk een wereld van verschil. In Utreg was het een volksfeest, in de Effenaar gewoon een leuk bandje die hun uiterste best deden om er wat van te maken.

Fijne plaat voor onderweg, dat wel.
Ja

op london calling ging heel het publiek los, dat is alleen maar ten goede van het optreden, en ik kan gewoon niet als een zoutzak blijven staan en met mn hoofd bewegen als ik lekkere muziek hoor, blame me for having too much energy
pi_50347895
nu live te zien op fabchannel!
I presented my feminine side with flowers
She cut the stems and placed them gently down my throat
And these two lips might soon eclipse your brightest hopes
* Saul Wiliiams - 1987
pi_50350605
afgelopen vrijdag gezien in utrecht, erg leuk optreden, alleen jammer van de hitte en van de 14-jarige jongetjes die bij elk nummer op het podium klommen.
  maandag 11 juni 2007 @ 22:10:27 #46
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_50351138
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef fretclick het volgende:

afgelopen vrijdag gezien in utrecht, erg leuk optreden, alleen jammer van de hitte en van de 14-jarige jongetjes die bij elk nummer op het podium klommen.
14? volgens mij zat er zels een 8-jarige tussen oid op het eind ...het werd op een gegeven moment een beetje overdreven inderdaad om bijna elk nummer het podium op te springen...zeker nadat de zanger zei dat ze weer terug naar de vloer moesten...maar goed hebben zij ook hun 15 seconds of fame gehad

Ik vond het een leuk optreden maar niet echt strak gespeeld, gitaar en zang was een paar keer goed vals...maar dat maakte hij dan weer goed met zijn enthousiasme.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:01:23 #47
69066 cohen
immer 2.
pi_50362129
Gisteren in de Melkweg, was een goed optreden!
Publiek was enthousiast en the pigeon detectives ook. Was het live op fabchannel?
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:17:45 #48
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_50363992
Fabchannel zegt dat de rechten moeten worden gekregen om het concert van gisteren op de site te krijgen.

Maar kanker, wat was het vet in de Melkweg. Was er impulsief naar toe gegaan na alle lovende kritieken. Sprong ook tijdens beide toegift nummers op het podium - benieuwd of Fabchannel mij ook in beeld heeft.
  Moderator dinsdag 12 juni 2007 @ 10:29:45 #49
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_50364342
Ik was ook bij het concert in de Melkweg, maar ik vond dat ze maar een beetje laf begonnen. Ik vond het echt niet spetteren, pas na I found out, toen ze Caught in a trap speelden, kwam de band echt los en had het concert daadwerkelijk meerwaarde boven de CD.

De link met The Libertines werd me nu trouwens wel eng duidelijk, sommige nummers zijn gewoon echt Libertines-klonen.

De zanger zou ik dan ook omschrijven als een ideale mix tussen Carl Barat en Jochem Myer.

[ Bericht 5% gewijzigd door belsen op 12-06-2007 10:38:11 ]
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:49:16 #50
110520 Hythloth
pi_50379332
Foto van setlist (alhoewel mijn camera niet alle nummers te pakken kreeg):

dinsdag 12 juni 2007 @ 18:20:15 #51
69066 cohen
immer 2.
pi_50380294
Ik heb nog een mooie drumstok bemachtigd na t optreden! Een echte vic firth.
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 24 juni 2007 @ 14:28:23 #52
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_50786662
Ja ik vind ze ook leuk! haha
Ik vind ze juist wel wat opvallen in de stroom nieuwe bandjes.. Ze hebben frisse, leuke liedjes.. (die baslijn in 'caught in your trap').. nummers 7,8,9 van de cd skip ik echter wel eens.. die vallen beetje weg.. te zeurderig.. nr 10 'take her back' springt er dan echt weer uit.. stoer nummer.

Al met al goede cd met genoeg leuke nummers!
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
  maandag 25 juni 2007 @ 00:03:44 #53
110520 Hythloth
pi_50805070
Concert van de Melkweg staat op Fabchannel. Kankervet, ik kom er ook in voor.
  Moderator zaterdag 22 maart 2008 @ 10:20:59 #54
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_57535731
Toevallig van de week naar Fabchannel zitten kijken.

Het wordt tijd voor een nieuw album.
quote:
We're pleased to announce that on May 26th we are releasing our new album "Emergency." Released exactly 2 days less than a year after Wait For Me the new record is released again on Leeds independent label Dance To The Radio. The album was recorded at Monnow Valley studios in Wales with producer Stephen Street (Blur / The Smiths) and mixed again by Cenzo Townshend who we worked with on Wait For Me.

A new single "This Is An Emergency" which some of you may remember from the autumn tour will be released on May 12th.
pi_59629600
Heb ze 13 Juni in de Botanique-Orangerie gezien, echt geweldig hoe enthousiast die zanger is. Af en toe wel een beetje vaag tegen zijn kop slaan en aan zijn shirt trekken maarja, ze zijn natuurlijk allemaal aan de XTC

Ze zijn nu trouwens ook het Concert van de Week op 3voor12.nl
  Moderator maandag 23 juni 2008 @ 17:47:29 #56
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_59630745
Het nieuwe album vind ik maar zo zo, eik. Het lijkt erop dat ze veel van hun kruit verschoten hebben op de eerste plaat. De nieuwe plaat is 'volwassener', maar juist dat ontstuimige was wat hun eerste plaat meer maakte dan de grijze massa.

En dan heb ik het al helemaal niet over de twee akoestische misstappen.
  Moderator maandag 18 augustus 2008 @ 21:31:46 #57
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_60935284
Ze konden volgens 3voor12 niet overtuigen in de Alpha-tent op Lowlands. Het optreden is bijna helemaal uitgezonden zaterdagnacht (meer dan een half uur!).

Ik vond het niet slecht klinken, maar de oude nummers steken toch gewoon met kop en schouders boven de nieuwe uit.
pi_60949214
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:47 schreef belsen het volgende:
Het nieuwe album vind ik maar zo zo, eik. Het lijkt erop dat ze veel van hun kruit verschoten hebben op de eerste plaat. De nieuwe plaat is 'volwassener', maar juist dat ontstuimige was wat hun eerste plaat meer maakte dan de grijze massa.
Volgens mij is dat wel de algemene mening ja. Vind het nieuwe album absoluut leuk, luistert lekker. Maar het is niet zo fris en fruitig als het vorige album, zegmaar..
  Moderator dinsdag 4 oktober 2011 @ 23:13:29 #59
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_102715720
En er is een derde plaat en die weet ook al niet te overtuigen... :(
pi_102718670
Zonde. :( Opzich hebben ze best leuke nummers gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')