abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50194851
Heb er zin in! MusicInMyHead word héel gezellig..
on-topic, heb het altijd erg naar me zin met hun muziek.
pi_50195486
Vooral Romantic Type vind ik een lekker nummertje, voor de rest niet zo heel bijzonder imo. Moet wel eerlijk beginnen dat ik niet al hun nummers ken.
pi_50196084
Toen ik de cd net had vond ik het niet zo, maar nu ik het een paar keer heb geluisterd klinkt best lekker! Misschien dat ik volgende week nog een concert mee pak..
  donderdag 7 juni 2007 @ 12:52:40 #29
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_50197574
http://youtube.com/watch?v=ZkSBAsed9BE gister in de vera, het was echt tof, goeie show vooral
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_50217438
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:43 schreef pfaf het volgende:
In het Indietopic zei ik ook al: Leuk, maar dit hebben we de afgelopen paar jaar al 100 keer gezien.
En belsen, ik vind het toch ook echt wel veel op KC lijken.
Idd veel gezien, maar wel leuk. Zijn eigenlijk weinig bandjes die er met kop en schouders bovenuit steken. Net zoals ik denk dat ik dit na een tijdje ook wel weer gezien heb.
Maar wel een leuk album ja. Ze geven zelf ook wel eerlijk aan best veel dingen van andere bands gejat te hebben, oa van The Killers.
pi_50299768
Fuck ze waren goed gister.
pi_50318281
kom net terug van eindhoven leeeuk! was de tweede keer dat ik ze zag, maar heb me prima vermaakt.. daarna nog even met ze gepraat, leuke jongens (alleen kostte dat schotse accent me wel wat moeite)

bleek trouwens dat we ze van tevoren door de stad hadden zien lopen.. ik wist alleen hoe de zanger eruit zag, de rest was van de vorige keer niet zo blijven hangen. dat was wel grappig
  maandag 11 juni 2007 @ 01:33:32 #34
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50318840
Ik kwam er telaat achter dat ze in de Ekko waren vrijdag. Erg jammer, want ik draai hun album al een tijdje grijs. Erg energiek bandje.

Naja, ik lag er die dag ook pas om 7.00 uur smorgens in ivm een studentenfeest waar ik ook al iets van 25 euro had uitgegeven en vorige week zaterdag nog 90 euro bij een ander concert. Zou wel een aanslag op mijn studentenbudget zijn geweest hahaha
pi_50320220
Ik ben 2x voor lul gezet door de zanger, gister in de effenaar
was wel leuk optreden verder, niet speciaal
pi_50320414
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Bellah het volgende:
kom net terug van eindhoven leeeuk! was de tweede keer dat ik ze zag, maar heb me prima vermaakt.. daarna nog even met ze gepraat, leuke jongens (alleen kostte dat schotse accent me wel wat moeite)

bleek trouwens dat we ze van tevoren door de stad hadden zien lopen.. ik wist alleen hoe de zanger eruit zag, de rest was van de vorige keer niet zo blijven hangen. dat was wel grappig
SInds wanneer ligt Leeds in Schotland?
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
  maandag 11 juni 2007 @ 09:36:54 #37
87112 Laxe
weet geen ondertitel
pi_50321696
quote:
Op maandag 11 juni 2007 08:14 schreef bartrid het volgende:

[..]

SInds wanneer ligt Leeds in Schotland?
Sinds de invoering van het Nieuwe Leren
pi_50323657
sinds..

ok, niet schots dus, maar wel moeilijk te verstaan.. is dat beter?
pi_50324089
draai ze de laatste tijd ook vaak nadat ik ze op mtv brand new had gezien. Ideale zender om nieuwe muziek te ontdekken!
  maandag 11 juni 2007 @ 12:58:16 #40
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_50328188
quote:
Op maandag 11 juni 2007 10:58 schreef Appelpit het volgende:
draai ze de laatste tijd ook vaak nadat ik ze op mtv brand new had gezien. Ideale zender om nieuwe muziek te ontdekken!
Nieuw, als in nieuw op TV bedoel je. Want wat op MTV brand new komt. wordt vaak al weken gedraaid op de radio. Dan kun je net zo goed de review sectie op de frontpage in de gaten houden, want daar kwamen ze ook aan bod. Kink FM is er ook wel vaak snel bij, maar het beste is gewoon een goed alternative / indie online radio station. Die draaien vaak ook andere nummers van de cd's die niet als single worden uitgebracht.
  maandag 11 juni 2007 @ 13:13:45 #41
136780 Nosh
hurpdurp
pi_50328703
quote:
Op maandag 11 juni 2007 07:46 schreef Cyaa het volgende:
Ik ben 2x voor lul gezet door de zanger, gister in de effenaar
was wel leuk optreden verder, niet speciaal
Jij was één van de twee springers?

Heb ze in de Ekko en gister in Eindhoven gezien, en dat was qua publiek wel redelijk een wereld van verschil. In Utreg was het een volksfeest, in de Effenaar gewoon een leuk bandje die hun uiterste best deden om er wat van te maken.

Fijne plaat voor onderweg, dat wel.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_50328755
Ik ken ze al een aantal maandjes, en gister was het dan zover. Met Nosh en Friek_ zijn we erheen gegaan.

Het begon eigenlijk al vrij knallend, omdat de support act er niet was. Ze hadden een ongeluk gehad, ze waren nog heel. Alleen de gitaren waren kapoet.
De zanger zong echt goed, niets van te zeggen. Natuurlijk was er de gebruikelijke moshpit van 2 15 jarige jongetjes, en er stonden 2 jonge groupies vooraan.
Het optreden was best oke, de zanger ging los, maar toch miste ik iets. Kan mijn vinger er niet geheel op leggen. Mijn persoonlijke knaller "I'm not sorry" bewaarden ze als afsluiter. Het optreden duurde 50 min, dus dat was enigzins aan de korte kant.
Het kon komen door : weinig repertoire, of de zanger kon het springen, schreeuwen, en hyperactief doen niet langer meer volhouden.

Het was best oke idd, maar heel erg jammer dat de Eindhovenaren zo.. bedeesd waren
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_50339240
quote:
Op maandag 11 juni 2007 13:13 schreef Nosh het volgende:

[..]

Jij was één van de twee springers?

Heb ze in de Ekko en gister in Eindhoven gezien, en dat was qua publiek wel redelijk een wereld van verschil. In Utreg was het een volksfeest, in de Effenaar gewoon een leuk bandje die hun uiterste best deden om er wat van te maken.

Fijne plaat voor onderweg, dat wel.
Ja

op london calling ging heel het publiek los, dat is alleen maar ten goede van het optreden, en ik kan gewoon niet als een zoutzak blijven staan en met mn hoofd bewegen als ik lekkere muziek hoor, blame me for having too much energy
pi_50347895
nu live te zien op fabchannel!
I presented my feminine side with flowers
She cut the stems and placed them gently down my throat
And these two lips might soon eclipse your brightest hopes
* Saul Wiliiams - 1987
pi_50350605
afgelopen vrijdag gezien in utrecht, erg leuk optreden, alleen jammer van de hitte en van de 14-jarige jongetjes die bij elk nummer op het podium klommen.
  maandag 11 juni 2007 @ 22:10:27 #46
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_50351138
quote:
Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef fretclick het volgende:

afgelopen vrijdag gezien in utrecht, erg leuk optreden, alleen jammer van de hitte en van de 14-jarige jongetjes die bij elk nummer op het podium klommen.
14? volgens mij zat er zels een 8-jarige tussen oid op het eind ...het werd op een gegeven moment een beetje overdreven inderdaad om bijna elk nummer het podium op te springen...zeker nadat de zanger zei dat ze weer terug naar de vloer moesten...maar goed hebben zij ook hun 15 seconds of fame gehad

Ik vond het een leuk optreden maar niet echt strak gespeeld, gitaar en zang was een paar keer goed vals...maar dat maakte hij dan weer goed met zijn enthousiasme.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 09:01:23 #47
69066 cohen
immer 2.
pi_50362129
Gisteren in de Melkweg, was een goed optreden!
Publiek was enthousiast en the pigeon detectives ook. Was het live op fabchannel?
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:17:45 #48
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_50363992
Fabchannel zegt dat de rechten moeten worden gekregen om het concert van gisteren op de site te krijgen.

Maar kanker, wat was het vet in de Melkweg. Was er impulsief naar toe gegaan na alle lovende kritieken. Sprong ook tijdens beide toegift nummers op het podium - benieuwd of Fabchannel mij ook in beeld heeft.
  Moderator dinsdag 12 juni 2007 @ 10:29:45 #49
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_50364342
Ik was ook bij het concert in de Melkweg, maar ik vond dat ze maar een beetje laf begonnen. Ik vond het echt niet spetteren, pas na I found out, toen ze Caught in a trap speelden, kwam de band echt los en had het concert daadwerkelijk meerwaarde boven de CD.

De link met The Libertines werd me nu trouwens wel eng duidelijk, sommige nummers zijn gewoon echt Libertines-klonen.

De zanger zou ik dan ook omschrijven als een ideale mix tussen Carl Barat en Jochem Myer.

[ Bericht 5% gewijzigd door belsen op 12-06-2007 10:38:11 ]
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  dinsdag 12 juni 2007 @ 17:49:16 #50
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_50379332
Foto van setlist (alhoewel mijn camera niet alle nummers te pakken kreeg):

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: