Idd veel gezien, maar wel leuk. Zijn eigenlijk weinig bandjes die er met kop en schouders bovenuit steken. Net zoals ik denk dat ik dit na een tijdje ook wel weer gezien heb.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:43 schreef pfaf het volgende:
In het Indietopic zei ik ook al: Leuk, maar dit hebben we de afgelopen paar jaar al 100 keer gezien.
En belsen, ik vind het toch ook echt wel veel op KC lijken.
SInds wanneer ligt Leeds in Schotland?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:53 schreef Bellah het volgende:
kom net terug van eindhovenleeeuk! was de tweede keer dat ik ze zag, maar heb me prima vermaakt.. daarna nog even met ze gepraat, leuke jongens (alleen kostte dat schotse accent me wel wat moeite)
bleek trouwens dat we ze van tevoren door de stad hadden zien lopen.. ik wist alleen hoe de zanger eruit zag, de rest was van de vorige keer niet zo blijven hangen. dat was wel grappig
Sinds de invoering van het Nieuwe Lerenquote:Op maandag 11 juni 2007 08:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
SInds wanneer ligt Leeds in Schotland?
Nieuw, als in nieuw op TV bedoel je. Want wat op MTV brand new komt. wordt vaak al weken gedraaid op de radio. Dan kun je net zo goed de review sectie op de frontpage in de gaten houden, want daar kwamen ze ook aan bod. Kink FM is er ook wel vaak snel bij, maar het beste is gewoon een goed alternative / indie online radio station. Die draaien vaak ook andere nummers van de cd's die niet als single worden uitgebracht.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:58 schreef Appelpit het volgende:
draai ze de laatste tijd ook vaak nadat ik ze op mtv brand new had gezien. Ideale zender om nieuwe muziek te ontdekken!
Jij was één van de twee springers?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:46 schreef Cyaa het volgende:
Ik ben 2x voor lul gezet door de zanger, gister in de effenaar![]()
was wel leuk optreden verder, niet speciaal
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 13:13 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jij was één van de twee springers?
Heb ze in de Ekko en gister in Eindhoven gezien, en dat was qua publiek wel redelijk een wereld van verschil. In Utreg was het een volksfeest, in de Effenaar gewoon een leuk bandje die hun uiterste best deden om er wat van te maken.
Fijne plaat voor onderweg, dat wel.![]()
14? volgens mij zat er zels een 8-jarige tussen oid op het eindquote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef fretclick het volgende:
afgelopen vrijdag gezien in utrecht, erg leuk optreden, alleen jammer van de hitte en van de 14-jarige jongetjes die bij elk nummer op het podium klommen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |