Wanneer was jij ook alweer uitgerekend?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer drie zwangeren erbij. Het gaat maar door
Heb ff naar die fiets gekeken gijs. Hij heeft zelfs 7 versnellingen dus tis een koopje !! Al een treinkaartje gekocht ?quote:
Ik twijfel nog steeds over trein of zelf fietsenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb ff naar die fiets gekeken gijs. Hij heeft zelfs 7 versnellingen dus tis een koopje !! Al een treinkaartje gekocht ?
Die andere hebben ze gisteren al opgehaald was binnen een dag verkocht via marktplaats
Oude tv ook weg, ook binnen een dag
Nee, maar je moet wel opschieten !! anders gaat tie ook op marktplaats. Hij staat danig in de weg. Als ik m`n grasmaaier wil hebben moet ik eerst 4 fietsen uit m`n tuinhuis rijdenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds over trein of zelf fietsenHeb je toevallig een foto ofzo van die fiets?
Okay, wat is opschieten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, maar je moet wel opschieten !! anders gaat tie ook op marktplaats. Hij staat danig in de weg. Als ik m`n grasmaaier wil hebben moet ik eerst 4 fietsen uit m`n tuinhuis rijden
-edit-
ik kan straks wel ff een foto maken !![]()
Vrijdag ben ik de hele dag weg helaas... moet naar een bruiloftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, wat is opschieten?
Ik kan m vrijdag wel ophalen denk ik, en dan ga ik toch maar met de trein
Cool voor m tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Jupiler NL gaat dan trouwenssukkelear, kheb `m nog zo gewaarschuwd
![]()
Angs en ik waren ook al 8 jaar bij elkaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Cool voor m toch![]()
Mn broertje belde van het weekend ook dat ie ging trouwen "word maar es tijd na 11 jaar"
quote:
quote:
quote:
quote:Jupiler;
Goeie morge matje!! Das wel leuk zeg!! Bedank ze maar!! ik zal ook even aan hen denken als ik met mijn kont op de bahamas zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |