vertalen? Rofl= Rolling on the floor laughing.quote:
Omdat wiskunde de basis is van veel exacte wetenschap? Maar ik geef je groot gelijk dat teveel wiskunde onmogelijk gezond kan zijn hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn zat dingen die ik in 1 keer begrijp (evolutietheorie, microprcessortechniek, klimaat-indeling) dus waarom zou ik me druk maken over wiskunde?
je mag, maar je kunt niet, ik had je namelijk allaaaaaang gevraagdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
edit: ohja, house of the rising sun o.a.
Goeie shit.
Waar is dat, mag ik ook komen, gratis uiteraard?
hmm.. ik kan ook nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:46 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag, maar je kunt niet, ik had je namelijk allaaaaaang gevraagd
enne, tis gratisch
aankomende zaterdag in wijk bij duurstede
en ja, ik was even weg
was mijn moeder aan het helpen
ja, in mijn 2 uur college heb ik niet veul gemist hier geloof ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
Rustig hier.
ik kan welquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
vertalen? Rofl= Rolling on the floor laughing.
Het ging dus over 200 delen die stats, ben pas bij topic 100+ komen posten maar sta toch in de top.Einde vertaling.
typo van ene eer-ik...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de link naar de reden dat je mij quotte, maar die is vooralsnog nog steeds onduidelijk
Maareh, 200 delen? Dit is pas #121 lees ik
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiskunde
leer
je
alleen
door
voldoende
sommetjes
te
oefenen
.
Oefenen
doe
je
door
sommen
ZELFSTANDIG
te
maken
.
Ik heb dat ook wel, maar ik snap 't nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, daarom vond ik wiskunde klote. Ik ben iemand die dingen begrijpt.
Stom uit me kop leren of eindeloos oefenen is niet mijn ding.
![]()
Whehe, ja, kijk maar naar de stats, zo'n newbie ben ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Weet die ene eer-ik niet hoe het hier werkt?
Vast een newbie hier dan
Jij quotte weer Jera, als je op de link naast z'n naam klikt, kom je op de post die hij gemaakt heeft met de stats. en daar sta ik dus ook in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk de link naar de reden dat je mij quotte, maar die is vooralsnog nog steeds onduidelijk
Maareh, 200 delen? Dit is pas #121 lees ik
Dat is omdat de stats standaard de bovenste dertig topposters weergeven, maar er hier (en in de meeste SCs) slechts een handjevol diehards zit. Je staat dus al vrij gauw in zo'n rijtje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:42 schreef Jo0Lz het volgende:
Het ging dus over 200 delen die stats, ben pas bij topic 100+ komen posten maar sta toch in de top.Einde vertaling.
Dat is toch godverredomme geen instellingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar...
Ik hoef het niet te leren, ik moet het alleen halen.
Ga dan sommetjes oefenen, allemaal verschillende, dan komt het begrip vanzelf en heb je die GR bijna niet meer nodigquote:[..]
Ik heb dat ook wel, maar ik snap 't nooit.
Hoewel, uit m'n hoofd leren gaat prima, maar dan weet ik 1 som uit m'n hoofd, en dan krijg ik een ander, en dan begrijp ik nog niet hoe ik het moet oplossen.
Daarom zet ik gewoon alles in m'n GR, dan komt het wel goed.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef Muck het volgende:
ik ben altijd verbazingwekkend goed geweest in wiskunde.... ik had er een 8 voor op mijn diploma
Je kon niet bij mij in de buurt neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, ja, kijk maar naar de stats, zo'n newbie ben ik
Niet gezien, maar verklaart wel waarom het zo rustig is daarquote:heb je het gezien trouwens, de heer P is een maand weg
Je bent geen echte koffiemod?quote:Maar ja, klein typotje, en ik kan de TT niet aanpassen
ja joh, maar ik heb het nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is toch godverredomme geen instelling! Je leert iets om het voor het leven te begrijpen. Het examen is dan een test dat je het inderdaad begrijpt. Die mentaliteit van tegenwoordig
.
[..]
Ga dan sommetjes oefenen, allemaal verschillende, dan komt het begrip vanzelf en heb je die GR bijna niet meer nodig
Het is dus geen stoer lijstje?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is omdat de stats standaard de bovenste dertig topposters weergeven, maar er hier (en in de meeste SCs) slechts een handjevol diehards zit. Je staat dus al vrij gauw in zo'n rijtje.
haha, qua overall postaantal niet denk ik neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je kon niet bij mij in de buurt nee
[..]
Niet gezien, maar verklaart wel waarom het zo rustig is daar
[..]
Je bent geen echte koffiemod?
Voor bijna alle zinnige vakken, muv de talen, heb je een wiskundige basiskennis nodig. Enige wil om het te begrijpen is dus wel prettig. Dat je mag spieken is een goede reden het te doen. Daarnaast leer je ook van het voorprogrammeren van je GR. Zeker aan te raden dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, maar ik heb het nergens voor nodig.
Ik wil het niet voor het leven begrijpen, ik hoef het niet voor het leven te begrijpen en ik mag spieken tijdens het examen, waarom zou ik dat dan niet doen
Ik kan nu wel allemaal tijd gaan steken in iets wat ik niet begrijp, maar dat heeft ook niet echt veel zin denk ik.
Best leuk, dat sommetjes oefenen, maar 't heeft geen zin, want ik heb er het hele jaar niet zoveel aan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |