abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 5 oktober 1999 @ 19:40:00 #1
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_196437
Hallo FOK-forum

Ik kom in de berichten weinig over Karin tegen, wat is jullie mening over haar?

Ik krijg de indruk dat ze zich een beetje op de achtergrond wil houden om op die manier minder kans te lopen weggestemd te worden.

Groeten van Just Me

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_196438
Tsja, Karin mag die daarin zeggen we vaak. Of moet 'ie hierin?

Grtz,

MiRR0RMaN.
Jannie, dat past niet dus dat kannie.

pi_196439
mmm tja,, meno pauze??
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 19:45:00 #4
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196440
Net als Maurice (passen ze toch goed bij elkaar..): vrij clever. Je lekker op de vlakte houden, geen gekke dingen doen. Als je geen natuurlijke leider bent een goede taktiek.
pi_196441
quote:
op 10-05-1999 om 07:40 PM schreef just me het volgende:

Ik krijg de indruk dat ze zich een beetje op de achtergrond wil houden om op die manier minder kans te lopen weggestemd te worden.

Groeten van Just Me

Ik krijg de indruk dat ze zich een beetje op de achtergrond wil houden omdat ze niets te vertellen heeft

pi_196442
The secret life of Karin

Zag je die laarzen die ze vandaag aan had? (live, niet op de TV). Volgens mij schuilt er nog wel een domina in Karin. Maurice heeft ze al onder de duim, nu de rest nog!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 20:37:00 #7
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196443
Karin - The Dominatrix from Hell.

Now at your local Nudie Bar..

pi_196444
de uitzending van vandaag zegt al genoeg over Karin toch? ze komt eindelijk een beetje los, leve Karin... (ja zelfs ik kan wel eens positief doen)
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_196445
ja karin komt los dat kun je wel stellen....een beetje te los ?
en iemand zei het al het kon best wel eens een s en m typetje zijn....
maar alle gekheid op een stokje...zie onder

ik ben...shit alweer mijn signature vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door the ONE and only (Datum 05 Oktober 1999).]

gek op fabienne (wie niet?)

pi_196446
ik heb net een posting gemaakt over de man van karin en hoe die er tegen over staat...misschien moet hij ook wat vissen hebben.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_196447
Karin is lief, laat haar maar lekker zitten tot de laatste 4. Zag je hoe ze Sabine verbond. Heerlijk geen gezeik?
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_196448
Maar laat haar niet te lang zitten want ze moet voor Sinterklaas weer thuis zijn.... En stel dat Maurice eerder gaat dan zij.... dan heeft ze ook een probleem.... want zoals ze zelf zei: met Bianca kan ik goed praten, de rest is moeizaam.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 00:20:00 #13
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_196449
Karin mist haar kinderen en daarom heeft ze Moories geadopteerd, die ze later gebruikt als ze ook haar man gaat missen.

Die (moories) vindt dat wel leuk, want met Bianca wil ie niks (alleen smoezen) en met Sabine mag ie niks (neuken).

Daarbij heeft Karin zich in een menopauzistische (?) vlaag opgegeven voor dit programma en het wordt steeds gekker, zoals jullie allemaal kunnen zien.

1e maand: moederen
2e maand: haar anders doen ('een beetje gek' a la Bianca) en een beetje wulpsen
3e maand: (als haar man haar niet komt halen): de hele tijd onderbroeken aftrekken en orgies organiseren.

Daar moeten ze die V-spycholoog nog eens op los laten!

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_196450
Karin

Een stabiele persoonlijkheid, die weet wat ze wil. Waarschijnlijk zat haar huwelijk in een impasse en is ze op zoek naar zichzelf.
Maurice mag haar daar even bij helpen. Ze heeft nog veel meer "up her sleeve", maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben...

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 16:21:00 #15
483 sdb
Pluk de dag
pi_196451
Karin (en Bianca) waren voor mij nummer 1 (en 2) om te vertrekken na de 1e aflevering. Maar laat ze nu maar lekker zitten. Bart mag eruit (of Sabine eigenlijk om Bart te pesten en te kijken waar ie zich dan op gaat storten. Een goed boek misschien?). Karin is lekker aan het verbinden en bonden (niet sm bedoeld). Die ontwikkeling met Maurice vind ik een beetje vreemd, maar des te interessanter voor nog wat weken in BB.
Life is a moment in space

pi_196452
Karin lijkt wel een beetje bang om haar mond open te trekken. Waarschijnlijk is niet zij, maar haar man dominant (en ze wordt vast geterroriseerd door haar kinderen).

Ze denkt dat BB een Blijf van me lijf huis is
En ze hoopt dat ze voor sinterklaas weer terug mag komen bij man en kinderen

Kapot is leuker
pi_196453
Ik denk dat Karin iets tekort komt bij haar man
En die kinderen van d'r krijgen de hele dag naar hun hoofd:"Mijn pappa zegt dat jouw moeder een hoer is!"
pi_196454
Karin rules !!!!

Ze is wat mij betreft "de baas".
En ook "mama" natuurlijk. Zag je hoe ze Sabine bemoederde toen de "wild vlees" wond vakkundig werd verbonden ... En gelijk geruststellen, zoals dat hoort met een klein kind. Sabine zei nog net geen "Dank je wel, mama".

"Pullin' the strings..."
  donderdag 7 oktober 1999 @ 17:44:00 #19
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_196455
Karin is O.K. (what's in the name...), dus die mag lekker blijven zitten. Maar ik vrees voor haar als Maurice weg gaat...
  donderdag 7 oktober 1999 @ 17:50:00 #20
242 Pinball
Electric Monk
pi_196456
ff off-topic,
twinnie,
live is what bb should be,
life is this big mess you get when you're born.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:07:00 #21
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_196457
Tjee, best wel pessimistich!
  donderdag 7 oktober 1999 @ 18:47:00 #22
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_196458
Ik vind Karin heel erg op een simpson lijken jullie ook?
pi_196459
Nou karin lijkt nog lang niet zo op een simpson, zoals Ruud op storm (debiteuren credit) of Mona op juffrouw Janie lijkt.
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

donderdag 7 oktober 1999 @ 19:31:00 #24
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196460
Karin is The Ultimate Dominatrix.

Echt WAAR!

pi_196461
quote:
Ruud praat vaak over seks. Deze middag vertelt hij Bianca over zijn verlangens... ...“Ik wordt hier toch wel opgewonden van”, zegt Ruud gevangen in zijn eigen gedachten. Karin vindt het minder leuk. “Hou je wel even in, ja?”, zegt ze geprikkeld. “Mijn kinderen kijken ook.”...

Dat moet zij zo nodig kijken. Ik denk dat haar kinderen haar op sexgebied mee kunnen leren. Ze zullen eerder een trauma krijgen van het gedoe van hun moeder! Is er ook voor psygische zorg voor de familie gezorgd?

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')