Ik kom in de berichten weinig over Karin tegen, wat is jullie mening over haar?
Ik krijg de indruk dat ze zich een beetje op de achtergrond wil houden om op die manier minder kans te lopen weggestemd te worden.
Groeten van Just Me
Grtz,
MiRR0RMaN.
Jannie, dat past niet dus dat kannie.
quote:
op 10-05-1999 om 07:40 PM schreef just me het volgende:Ik krijg de indruk dat ze zich een beetje op de achtergrond wil houden om op die manier minder kans te lopen weggestemd te worden.
Groeten van Just Me
Ik krijg de indruk dat ze zich een beetje op de achtergrond wil houden omdat ze niets te vertellen heeft
Zag je die laarzen die ze vandaag aan had? (live, niet op de TV). Volgens mij schuilt er nog wel een domina in Karin. Maurice heeft ze al onder de duim, nu de rest nog!
ik ben...shit alweer mijn signature vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door the ONE and only (Datum 05 Oktober 1999).]
Die (moories) vindt dat wel leuk, want met Bianca wil ie niks (alleen smoezen) en met Sabine mag ie niks (neuken).
Daarbij heeft Karin zich in een menopauzistische (?) vlaag opgegeven voor dit programma en het wordt steeds gekker, zoals jullie allemaal kunnen zien.
1e maand: moederen
2e maand: haar anders doen ('een beetje gek' a la Bianca) en een beetje wulpsen
3e maand: (als haar man haar niet komt halen): de hele tijd onderbroeken aftrekken en orgies organiseren.
Daar moeten ze die V-spycholoog nog eens op los laten!
Een stabiele persoonlijkheid, die weet wat ze wil. Waarschijnlijk zat haar huwelijk in een impasse en is ze op zoek naar zichzelf.
Maurice mag haar daar even bij helpen. Ze heeft nog veel meer "up her sleeve", maar daarvoor moeten we nog even geduld hebben...
Ze denkt dat BB een Blijf van me lijf huis is
En ze hoopt dat ze voor sinterklaas weer terug mag komen bij man en kinderen
Ze is wat mij betreft "de baas".
En ook "mama" natuurlijk. Zag je hoe ze Sabine bemoederde toen de "wild vlees" wond vakkundig werd verbonden ... En gelijk geruststellen, zoals dat hoort met een klein kind. Sabine zei nog net geen "Dank je wel, mama".
quote:
Ruud praat vaak over seks. Deze middag vertelt hij Bianca over zijn verlangens... ...“Ik wordt hier toch wel opgewonden van”, zegt Ruud gevangen in zijn eigen gedachten. Karin vindt het minder leuk. “Hou je wel even in, ja?”, zegt ze geprikkeld. “Mijn kinderen kijken ook.”...
Dat moet zij zo nodig kijken. Ik denk dat haar kinderen haar op sexgebied mee kunnen leren. Ze zullen eerder een trauma krijgen van het gedoe van hun moeder! Is er ook voor psygische zorg voor de familie gezorgd?
Grx, Maarten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |