quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
Naar mijn mening is een huisdier gezinslid, en die sluit je niet op in een hokje (hoe groot ook) als ze je even niet kan gebruiken.
Een kennel (of bench of ander soortig hok) komt op mijn over als een soort uitknop van de hond (de het op dit moment niet zo goed doet).
Dat heeft dus niks te maken met info van TS inwinnen, het is gewoon een (mijn) mening. Ik vind het zielig om je hond op te sluiten als jij even geen zin in hem hebt.
Was het maar alleen als pupquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik wil mijn hond niet in een kooi. Mijn hond zou ook niet alleen in een kooi willen zitten.
Ik neem een hond omdat dat leuk en gezellig is en mijn hond hoort er gewoon bij, dan ga ik hem niet wegstoppen.
En als reden dat ie dan niets kapot; Voed je hond op.
Wj hebben meerdere honden gehad en tuurlijk, als pup maken ze heus wel eens wat kapot maar door goed opvoeden kunnen wij gewoon weg zonder dat er wat dan ook gebeurt.
Nou ja, af en toe moet het ook wel kunnen en er zullen wel uitzonderingen zijn. Maar ik heb het toch liever niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Was het maar alleen als pup![]()
Maar goed, hij beet als hij alleen was uit frustratie onder andere het speelgoed van de kinderen stuk.
Ik heb in een dierenwinkel gewerkt en de hond van mijn collega toendertijd had een tennisballetje stuk gebeten en er ook wat van opgevreten.
Gevolg was dat zijn darmen beschadigd waren en het beestje heeft heel wat dagen kantje boord gelegen.
Met dit geval in mijn achterhoofd leek het mij dat voorkomen beter was dan genezen![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef LasTeR het volgende:
En vooral is het ook omdat we witte stoffen banken hebben en dat een 'domme' zwarte labrador niet aan te leren is niet op de bank te gaan liggen. "Maar het ligt zo lekker" zie ik d'r dan denken.
Ik maak vandaag nog wel een foto om te laten zien hoe lekker het wel niet ligt haha.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
. Max wil wel eens met zn voorpoten op je schoot gaan staan als je zit, maar no way dat ie t in zn hoofd haalt om zn poten op de bank te zetten.
De reden waarom vind ik nogal "quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef Charisma het volgende:
niet overbodige info om toch voor een bench te kiezen als je een pup hebt:
stel de pup rent je overal voor de voeten als je even bezig bent met koken , de kinderen verzorgen ed
dan zou je hem continu op zijn plaats moeten wijzen met doe dit niet en doe dat niet,w aar wordt je dan ook zelf moe van om hem telkens te straffen en dadelijk ziet hij alles nog maar als straf
het is daarom beter hem zo nu en dan in de bench te doen, dat geeft hem rust en de eigenaar
en is echt niet zielig
ps: dat heb ik niet uit mijn duim gezogen maar komt van een opvoedingscursus voor pupsi
de mensen die ik ken en een pup hebben volgen zelfs een pup-cursus en nemen de hele dag tijd voor hun hond, n omdat ze nog kleine kinderen hebben nemen ze juist alel tijd om de hond en de kids samen goed op te voedenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De reden waarom vind ik nogal ""
Je snapt zelf toch dat je tijd in een hond moet steken, anders neem je maar een kat of een cavia.
Je had voor mij geen topic aan hoeven maken hoor.quote:
gaan me niet van mening doen veranderen. Die sterken mijn mening alleen maar. Dit soort mensen willen geen maatje maar een accesoire. Anders hadden ze wel een bank gekocht waar de hond wel op mocht (een donkere of zo). Maar nee, een witte bank is mooier (kleurt vast erg mooi bij die donkere hond zeker).quote:En vooral is het ook omdat we witte stoffen banken hebben en dat een 'domme' zwarte labrador niet aan te leren is niet op de bank te gaan liggen. "Maar het ligt zo lekker" zie ik d'r dan denken.
Alsof een hond per se op de bank moetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:42 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Je had voor mij geen topic aan hoeven maken hoor.
Opmerkingen als:
[..]
gaan me niet van mening doen veranderen. Die sterken mijn mening alleen maar. Dit soort mensen willen geen maatje maar een accesoire. Anders hadden ze wel een bank gekocht waar de hond wel op mocht (een donkere of zo). Maar nee, een witte bank is mooier (kleurt vast erg mooi bij die donkere hond zeker).
Worden die halsbanden echt gebruikt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef denka het volgende:
Mensen die een hond nemen en deze vervolgens de hele dag in een kennel stoppen zijn gewoon triest en zielig.Dan vraag ik me af waarom je dan een hond neemt?
Verder zijn de mensen die zo'n stroomhalsband kopen voor hun hond ook enorm triest of mensen die max 5 min gaan wandelen met hun hond
![]()
Neem een hond, verzorg hem goed en geef hem vrijheid en blijheid of neem geen hond.
Anders zouden ze ook niet verkocht worden (of toch iig na een tijdje weer uit het assortiment gehaald worden).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Worden die halsbanden echt gebruikt?
Ja sorry, ik heb mn lijst van verkochte producten even niet bij de hand.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:57 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Anders zouden ze ook niet verkocht worden (of toch iig na een tijdje weer uit het assortiment gehaald worden).
Ik ook niet, maar hoe moeten mensen anders aan zo'n ding komen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb mn lijst van verkochte producten even niet bij de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |