Oh ik zie het al. Je hebt het rechtstreek naar je slaapkamer aangesloten. Dus beneden in de woonkamer heb je geen digitale tv. Of wacht.... woon je inmiddels al op jezelf?quote:
Mooie tvquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja er naast staat zo dom als die woover naast een side speaker staat
en er achter gaat niet echt =/
@ bastard , voorlopig is deze groot genoeg dit is een 42" full hd scherm
Dat is VET!!! retro roeleert he!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:29 schreef dikkedorus het volgende:
[afbeelding]
Echt wel.
Met Roller controller erbij:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die aqous van sharp geven echt meesterlijk beeld en zijn een stuk goedkoper dan die van sonyquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef jurgen. het volgende:
[..]
Dat is VET!!! retro roeleert he!![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Je hebt het rechtstreek naar je slaapkamer aangesloten. Dus beneden in de woonkamer heb je geen digitale tv. Of wacht.... woon je inmiddels al op jezelf?![]()
![]()
Da's je bureablad, niet je game omgevingquote:Op donderdag 27 september 2007 01:50 schreef PainDivine het volgende:
[[url=http://s83.photobucket.com/albums/j308/cybernetics/th_desktop2.jpg]afbeelding][/URL]
[klik voor grotere afbeelding]
Is die half ''verstopte'' laptop die ik daar zie een Dell Inpiron 6400quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ok, mijn dingen
TV:
[afbeelding]
1 Laptop
2 Samsung LE32S81 32 inch
3 GameCube
4 Xbox
5 Xbox 360
6 Wii
7 Playstation 3
Games:
[afbeelding]
1 PC games op cd
2 Dvd-films
3 Xbox 360-games
4 Xbox-games
5 PS2/PS3-games
6 Wii-games
7 Pc-games op dvd
Zij heeft wel een goeie setupquote:Op donderdag 27 september 2007 01:50 schreef PainDivine het volgende:
[[url=http://s83.photobucket.com/albums/j308/cybernetics/th_desktop2.jpg]afbeelding][/URL]
[klik voor grotere afbeelding]
ik game op mn bureaublad?quote:Op donderdag 27 september 2007 07:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's je bureablad, niet je game omgeving
Nee, wel de Inspiron 9400quote:Op donderdag 27 september 2007 07:37 schreef hermedico het volgende:
[..]
Is die half ''verstopte'' laptop die ik daar zie een Dell Inpiron 6400![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn game verzameling, alleen de belangrijkste spellen hou ik
1x raden waar ik fan van ben![]()
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |