Dat is een tekening van mijn moeder waar ze 5 jaar was ofzoquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef ach het volgende:
Oma kan nog net boven de tv uitkijken
Oepsquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is een tekening van mijn moeder waar ze 5 jaar was ofzo. Hahaha.
Maarja, de TV komt dus op een ander kastje, heel laag, te staan. Alleen daar wachten we al een maand op.
quote:Op zondag 2 september 2007 10:01 schreef Dark_Prince het volgende:
leuk maar haal dan op zn minst die poten van die kast eraf
Heb je nou serieus je subwoofer op je tv-meubel staan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef DJ_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mijn set up![]()
kabels en controllers ect liggen in een doos in de kast omdat het anders teveel zooi is
daar achter en het toch niet allemaal tegelijk aangesloten kan worden .
topic toch kunnen vinden
Erg veeeel respect voorquote:Op zondag 24 juni 2007 23:11 schreef waveline het volgende:
mijn werkplek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja er naast staat zo dom als die woover naast een side speaker staatquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Heb je nou serieus je subwoofer op je tv-meubel staan?
Ik had jou al een veer in je reet gegeven in het xbox topic, ik quote een andere setquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef DJ_ het volgende:
@ bastard , voorlopig is deze groot genoeg dit is een 42" full hd scherm
Die tv heb ik ook, gamed lekker hequote:Op vrijdag 21 september 2007 20:26 schreef AlwinBc het volgende:
Eindelijk alle kabels netjes weggewerkt en spul opgehangen, hier het resultaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds de ps3 is huis ik heb ik me dvd speler en cd wisselaar eruit gedaan, dit ding streamt al me media van me pc naar de huiskamer. En is by far een beter dvd speler + blu-Ray natuurlijk.
Wat je ziet:
Samsung LE32R71B
2 Audiolabs front speakers ( gaan tot 6 hoog in de flat )
Sony versterker
Sony Playstation3
Sony Centerspeaker
Alwin
Hoezo 2de?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer lenen zij een 2e kastje uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |