Nou ik weet niet wat de standaard kwaal moet zijn maar is dat, dat het scherm vlekken krijgt, net of het gaat golfen? want dan is het antwoord "Ja" maar we hebben een nieuw scherm erin gekregen en daar hebben we geen problemen mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Is dat een philips 37pf9731 die daar hangt?
Zo ja, heeft ie al last van de standaard kwaal van dat model?
nou nou nou nou nou waar zijn ze ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:58 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke foto's allemaalDie van mij komt morgen denk ik
![]()
Allemaal gekocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Niek. het volgende:
WOW! Veel spellen zeg, allemaal gekocht, of veel review games?
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Allemaal gekocht.
Van sommige heb ik achteraf zoiets van : waarom heb ik dit spel![]()
Ik verkoop/ruil ook altijd mijn 360 spellen. Heb maar 2 spellen die ik niet meer weg doe de rest gaat altijd meteen weg. Al staat het wel leuk zo'n stapeltjequote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Scarface2004 het volgende:
@ Niek, nee niet echt...maar sommige spelen speel ik amper.
Oblivion, DoA4, Burnout, LotR, Dead Rising, Smackdown, C&C3....allemaal best wel verwaarloosd.
Maar sommige spelen gaan idd de deur uit...ruilen voor andere spelen.
@ meisijs...ik dacht je vraagt het nooit![]()
holy fuckers, hoe heb jij al die games betaald man? ik mag niet klagen met mijn inkomen maar ik heb bij lange na niet zoveel games staan. Ieerder een stuk of 10 omdat ik oude toch weer weggeef... oja, ik had een beamer op men pc aangesloten maar dat krijg ik niet in een pic...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:25 schreef dikkedorus het volgende:
Ey wat loop je nou weer mijn toffe game setup te bitchen dan, Roy
Aan mijn PC is weinig te zien. Metalen kast. Anyways hier is een kleine selectie van mijn nieuwerwetse games
[afbeelding]
Budget gaming op de PC kan heel goedkoop. Ik hoef games niet op de releasedatum al in huis te halen. PC gaming is voor mij vele malen goedkoper dan een console zoals de 360. Het geld dat ik bespaar steek ik vooral in hardware zodat ik voor het spreekwoordelijke dubbeltje op de eerste rij kan zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef boylovesgirl het volgende:
[..]
holy fuckers, hoe heb jij al die games betaald man? ik mag niet klagen met mijn inkomen maar ik heb bij lange na niet zoveel games staan. Ieerder een stuk of 10 omdat ik oude toch weer weggeef... oja, ik had een beamer op men pc aangesloten maar dat krijg ik niet in een pic...
Zet je ambilight op 1 kleur. Wit. Er is echt geen reden om verschillende kleuren achter je tv te hebben. Als je het wit laat verhoog je het waarnemingscontrast van het beeld en ziet zelfs een Philips LCD tv er goed uit.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Muncky het volgende:
Mijn gamesetje bestaat uit een LCD-tv + PC, deze zijn verbonden met elkaar d.m.v. een HDMI/VDVI-kabel
Lekker gamen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Ambilightquote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef Muncky het volgende:
Mijn gamesetje bestaat uit een LCD-tv + PC, deze zijn verbonden met elkaar d.m.v. een HDMI/VDVI-kabel
Lekker gamen zo
[afbeelding]
[afbeelding]
Het valt me eigenlijk vooral op dat degene die op een pc monitor gamen daar een xbox360 aan hebben hangen. Ik vind dat vreemd, aangezien de 360 standaard de console is die de meeste overlap heeft met de PC. Ik zou zeggen dat als je pc gamer bent je een console koopt of om op de bank te gamen, of omdat je graag Japanse games wil.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die een foto heeft gemaakt met een normale gameopstelling (sorry DD) heeft een 360... Dat is best apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |