Die centerspeaker, staat die niet vreselijk irritant in de weg of went dat na verloop van tijd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
PS2, 360 en Wii staan netjes in een van de kastjes.
Valt op zich wel mee, maar ik ga de TV ooit nog wel eens ophangen...ooit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:16 schreef HassieBassie het volgende:
Die centerspeaker, staat die niet vreselijk irritant in de weg of went dat na verloop van tijd?
Wat staat die TV hoogquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef PlakjeKaas het volgende:
ff pimpen met mijn setje dan![]()
[afbeelding]
De trots van mijn slaapkamer mijn 37" LG schempje HD ready inclusief HD speler voor de 360
hij hangt aan een muurbeugel en dan schuin voorover, perfect om op bed te kunnen xboxen/tv/dvd kijkenquote:
Edit: Te laatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:36 schreef PlakjeKaas het volgende:
ff pimpen met mijn setje dan![]()
[afbeelding]
De trots van mijn slaapkamer mijn 37" LG schempje HD ready inclusief HD speler voor de 360
Je weet toch wel dat de PS3 zijn warmte aan de rechter kant uitblaast he? Op deze manier gaat dat niet zo goed lukken lijkt me...quote:
Is dat een philips 37pf9731 die daar hangt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:03 schreef clouddy het volgende:
Sinds kort mag ik me ook Ps3 bezitter noemen, deze staat beneden dus ik denk, laat ik maar wat fotootjes posten. Ik moet wel mijn veronstschuldigingen aanbieden... Deze pics zijn namelijk iets te groot en in mijn OP staat dat ze beetje klein moeten zijn, maarja jullie doen het er maar mee
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar linksonder op het meubel zie je mijn nieuwe aanwinst, dat motorstorm is trouwens echt kicke
Erg mooi opgelost!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
PS2, 360 en Wii staan netjes in een van de kastjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |