Dan neem ik er nog 1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekker vrolijk eendje he
![]()
Hier, krijg je een knuffel![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Afluister-techniek van Brian
[afbeelding]
Het is ook raar. Aan de ene kant ziet ze Huub als haar vriend en denkt ze zelfs al aan de relatie buiten de Kooi. Aan de andere kant heeft ze een rare moraal die zegt dat je voor alles je poot stijf moet houden en desnoods je maatje verraden of voor paal zetten.quote:
Graag, vermaak me weer kostelijk om je postsquote:
Is 'ie weer aan het peilen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Afluister-techniek van Brian
[afbeelding]
Zalig zijn de simpelen van geest. En dan bedoel ik niet godin Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook raar. Aan de ene kant ziet ze Huub als haar vriend en denkt ze zelfs al aan de relatie buiten de Kooi. Aan de andere kant heeft ze een rare moraal die zegt dat je voor alles je poot stijf moet houden en desnoods je maatje verraden of voor paal zetten.
Dat snap ik dus niet. Vanmiddag zegt ze nog in dat interview van RNN 7 dat ze afknapt op mannen die roken. Verder keurt ze z'n drankgebruik af en houdt ze van breedgeschouderde mannen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is ook raar. Aan de ene kant ziet ze Huub als haar vriend en denkt ze zelfs al aan de relatie buiten de Kooi. Aan de andere kant heeft ze een rare moraal die zegt dat je voor alles je poot stijf moet houden en desnoods je maatje verraden of voor paal zetten.
En met die bewegingen is die lul nog niet in staat om te komen. Wat voor stalen muur heeft die gast om z'n pik heenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Graag, vermaak me weer kostelijk om je posts![]()
![]()
En Amanda zit weer eens bovenop![]()
Ach, ik denk dat Lieke een fantasie heeft dat ze Huub nog wel van die dingen af brengt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Vanmiddag zegt ze nog in dat interview van RNN 7 dat ze afknapt op mannen die roken. Verder keurt ze z'n drankgebruik af en houdt ze van breedgeschouderde mannen.
Volgens mij is het allemaal een groot spel van haar. Wat ze komt doen weet ik echt niet![]()
De sex met Huub moet wel geweldig zijn als ze alles zo van hem slikt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet. Vanmiddag zegt ze nog in dat interview van RNN 7 dat ze afknapt op mannen die roken. Verder keurt ze z'n drankgebruik af en houdt ze van breedgeschouderde mannen.
Volgens mij is het allemaal een groot spel van haar. Wat ze komt doen weet ik echt niet![]()
Is gewoon homo eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
En met die bewegingen is die lul nog niet in staat om te komen. Wat voor stalen muur heeft die gast om een pik heen
Dan wens ik haar veel succes ......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat Lieke een fantasie heeft dat ze Huub nog wel van die dingen af brengt.
misschien hopen dat ze wintquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien denkt ze wel dat ze in een spel zitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
idd ze lulde zich net klemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik ben blij. Dan heb je je eindelijk een keer uitgesproken wat je echt van me vindt (over het alleen maar drinken in Turkije).
Maar ook dit ontkent Lieke weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |