abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 18:40:00 #1
634 AlBundy
I sell shoes, so did Tara
pi_196427
Wat zal er eigenlijk gebeuren als Sabine Bart zat is en hem de bons geeft ? Lijkt me reeel op korte termijn eerlijk gezegd.

1. Hij wordt massaal genomineerd door de bewoners?

2. Hij pakt zijn spullen en vertrekt?

Hup NAC !!!
pi_196428
Ik denk eerder dat hij zelfmoord pleegt, want hij als 'macho' kan er vast niet tegen dat ie gedumpt wordt.
Maar zoals ik het gisteren bij V zag ziet het er nog niet naar uit dat Sabine Bart gaat dumpen. Daarvoor moet hij eerst nog een keer te ver zijn gegaan.
Dat duurt trouwens ook vast niet lang meer, dus misschien krijg je binnenkort toch nog wel gelijk.
Proud to be a scout
pi_196429
Of, nog erger: Als ze flink ruzie krijgen?!

Als ik Bart was had ik de hormoontjes stukken meer in toom gehouden en haar gewoon een goeie harde afscheidsbeurt gegeven op het eind. En er vervolgens als een goedkope hoer met die 250 rug vandoor gegaan.

Grtz,

MiRR0RMaN.

dinsdag 5 oktober 1999 @ 18:56:00 #4
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196430
Als je de berichten op de BB-site nu ziet weet je maar nooit hoe 't er nog voorstaat:

Relatie Bart en Sabine bekoeld?
05/10/1999

Is de kortstondige romance tussen Bart en Sabine voorbij? Het lijkt er een beetje op, want van de warme, gedeelde gevoelens lijkt niets meer over. Als Bart zijn bakkebaarden afscheert krijgt hij geen complimenten: “Je hebt nu echt een kinderachtig gezicht”, zegt Sabine. Karin zegt dat dit niet leuk is. “Het is toch zo? Kijk nou “ , wijst ze naar Bart. Deze doet op zijn beurt alsof het hem niets interesseert. De vraag is hoe het nu verder tussen de twee zal gaan. Te tijd zal het leren…

En dan deze nog:

Sabine wast de zojuist door haar geschilde aardappetjes. Een gezellig huiselijk tafereeltje dus, hier kan ‘Koffietijd’ nog wat van leren. Bart neuriet zachtjes een deuntje. “Het wordt nu wel eentonig, hè. Kan je niet iets anders zingen?”, verstoort Sabine bruut de huisvree. Bart kijkt sip en houdt wijselijk z’n mond. Hij lijkt niet zoveel goed meer te kunnen doen.

Ben benieuwd of Sabine dan ook het lef heeft om 'Baby-face' Bart als tweede naam te noemen bij de nominaties.

pi_196431
WAHAHAHAHAHAHA! RUZIE DUS! Lachen, want die Macho-Bart geeft me jeuk aan mn aars....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_196432
ohh mensjes, dit word leeeeuuuuuuukkk,

f50,- op sabine

pi_196433
Mag je voor 50,- over Sabine heen? Naja, vooruit dan maar....

Grtz,

MiRR0RMaN.
Hoeveel kost Karin?

pi_196434
quote:
op 10-05-1999 om 07:02 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
WAHAHAHAHAHAHA! RUZIE DUS! Lachen, want die Macho-Bart geeft me jeuk aan mn aars....

Hier in de stad schijnt een ex van Bart te wonen. Het heet Jan, dus misschien kun je Bart opwachten als hij wordt weggestemd. Hij kan blijkbaar krabben

pi_196435
Nog weinig te bemerken van een bekoelende relatie. Getver wat is die Bart klef, zeg!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196436
ik vind het juist een mooi stel zo samen en ik vind het tof dat het gaat zo als het gaat, is toch mooi als twee mensen elkaar aardig vinden.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')