Zie bovenstaande voorbeelden. Waarom het lepeltopics heten weet ik niet. En wat er zo leuk aan is snap ik al helemaal niet.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Postopkrikken is gay
De eerste letter van het volgende antwoord moet gelijk zijn aan de laatste letter van het huidige antwoord.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef ChillyWilly het volgende:
Zie bovenstaande voorbeelden. Waarom het lepeltopics heten weet ik niet. En wat er zo leuk aan is snap ik al helemaal niet.
Zoals jouw zin begint met de letter D en eindigt met de D ? Zoals deze met de Z ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De eerste letter van het volgende antwoord moet gelijk zijn aan de laatste letter van het huidige antwoord.
Jij snapt er, zoals gewoonlijk, weer 's geen ene flikker van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef tong80 het volgende:
Zoals jouw zin begint met de letter D en eindigt met de D ? Zoals deze met de Z ?
Nou ik stel gewoon een vraag hoor. Kom daar nooit dus is dan niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij snapt er, zoals gewoonlijk, weer 's geen ene flikker van.
misschien is het toch wat voor jou tong? dan haal je die 250k eens wat snellerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ik stel gewoon een vraag hoor. Kom daar nooit dus is dan niet zo vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |