Ik heb ze niet gehoord/gezienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef Svensson het volgende:
^ Sluit ik me bij aan, Linkin Park was echt de knaller van de dag!

Hoe kan dat nou? Op dat moment waren ze de enige die optraden! Of was je er zelf niet bij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gehoord/gezien![]()
Jammer

dan heb je wat gemist zeg ik jequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gehoord/gezien![]()
Jammer

Mja... Ik kan me voorstellen dat niet iedereen blij is geweest met the Pumpkins. Het is een 90's band. Nieuwe generaties zullen niet veel met de band ophebben.quote:

dat was bij korn he ?quote:

Ja haha idd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat was bij korn he ?
Zo ja dan stond ik een paar rijen achter je want dat kind heb ik gezien.

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:37 schreef Svensson het volgende:
[..]
Ja haha idd!
Grappig dat iemand d'r naam had opgevangen en iedereen d'r ging roepen "Hey Milouuuu!!" En zij verbaasd om zich heen kijken...

En de verslagenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:30 schreef Tism het volgende:
Welkom thuis PP 2007 gangers!
Laat de PP2007 Pics maar komen!
![]()

Heej, hahaha lache, dat hoorde ik ook op de radio. Op de terugweg 3FM geluisterdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 02:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zo, ik kom ook net binnen rollen.Veel shirts gescoord, vette bands gezien met als toppunten Gogol Bordello en Linkin Park (serieus. geweldig), heb de handtekeningen van Gogol en op zaterdag nog heel melig ge-freehugged.
(Vlak voor Goose met een fout geimproviseerd A4-tje voor de cam, op de grote schermen.)
Goose vond ik trouwens een hele vette opening. Ik zou graag een verslag schrijven, maar verkeer nog in een lichte staat van dronkenschap en kruip zo mijn bed in.
Supermuffin was gezellig.En bedankt aan de chauffeur die mij zonder morren van Landgraaf naar Rotterdam heeft gebracht. (en hij had nog een leuk verhaaltje op 3fm radio, over Sambuca en flamberen enzo.)

Leuk! Het was ook toen pas dat we de conclusie trokken dat flamberen in een tent, met kartonnen bekers, misschien niet het meest geniale idee was van 2007.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 03:09 schreef renz0r het volgende:
[..]
Heej, hahaha lache, dat hoorde ik ook op de radio. Op de terugweg 3FM geluisterd... Kartonnen bekertjes gestolen bij t tankstation enzo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |