Uitblinken, meekomen, is zo ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 07:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, dat Mathijsen de uitblinker van Schalke zal worden.
Jij verdraait de boel lekker
Nee want als je uitblinkt ben je de topper van de ploeg, als je mee kan komen ben je een gemiddelde speler in de ploeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:20 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Uitblinken, meekomen, is zo ongeveer hetzelfde.
Klopt. Ik zie Mathijsen geen van beiden doen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee want als je uitblinkt ben je de topper van de ploeg, als je mee kan komen ben je een gemiddelde speler in de ploeg.
Mathijsen komt al mee met HSV in de Bundesliga en die doen niet veel onder voor Schalke.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie Mathijsen geen van beiden doen.
Meekomen bij HSV is nog te licht uitgedrukt hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mathijsen komt al mee met HSV in de Bundesliga en die doen niet veel onder voor Schalke.
Mwah. Zo goed is 'ie daar niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mathijsen komt al mee met HSV in de Bundesliga en die doen niet veel onder voor Schalke.
quote:'Schalke verhoogt Engelaar-bod'
ROTTERDAM - Schalke 04 heeft een verhoogd bod op Orlando Engelaar bij FC Twente neergelegd. De Duitsers willen de Rotterdamse middenvelder volgend seizoen per se in Gelsenkirchen zien spelen. Dit meldt Bild vandaag. Volgens de Duitse boulevardkrant zou er echter nog steeds een groot verschil in de vraagprijs van Twente en het geboden bedrag van Schalke zitten.
De nieuwe club van trainer Fred Rutten, afgelopen seizoen nog in dienst van Twente, zou 5,5 miljoen overhebben voor Engelaar. Daar zou elk seizoen een half miljoen euro bijkomen als Schalke zich plaatst voor de Champions League.
FC Twente zou acht miljoen verlangen voor de 28-jarige international, momenteel met het Nederlands elftal op het EK in Oostenrijk en Zwitserland. Ook Ajax, PSV en Olympique Marseille werden met Engelaar in verband gebracht.
Hij heeft bij Genk een periode gehad dat ze om de titel speelden en hij zo goed bezig was dat ze hem daar wilden naturaliseren, en ook bij NAC onder ten Cate erg goed gevoetbald. Had zelf eigenlijk verwacht dat Feyenoord hem op zou halen 2 seizoenen terug, maar die zagen er vanaf.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:41 schreef Vidacz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik in het begin (lees: juni 2007) ook sceptisch was. Maar hij heeft me het afgelopen seizoen overtuigd. Is toch een naam waar je twee jaar geleden totaal niet op gekomen was.
Hoorde bij elke goede pass al zo'n vaag ching ching geluid, maar dat was het dusquote:Op maandag 9 juni 2008 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Blijf zo spelen op het EK en hij heeft de clubs voor het uitkiezen.
Hehehe. zou mooi zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Het stadion is afbetaald
Al is het jammer dat ie weggaat maar niet te houden natuurlijk.
Het is in ieder geval prima marketing voor Twente, bijna vergelijkbaar met wat Roda had in de WK-finale 1978.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:00 schreef Dos37 het volgende:
Het stadion is afbetaald
Al is het jammer dat ie weggaat maar niet te houden natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |