Zijn vraag was van maandag jl. lijkt me dat die verf inmiddels wel droog is. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:50 schreef Patjakker het volgende:
Is je verf al goed gedroogd?
Een vachtroller is toch geen structuurverfroller? Of zit ik er nu heel veel naast?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:18 schreef pagathan het volgende:
die ehm.... gebruiken we al
Nee, je hebt 't goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 07:29 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Een vachtroller is toch geen structuurverfroller? Of zit ik er nu heel veel naast?
Mooi dat het gelukt is,dan heb je er iig een tevreden gevoel overquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:00 schreef pagathan het volgende:
hartelijk dank allemaal voor de goede tips, heb inmidedels prachtige muren zonder strepen.
De truc is idd aanbrengen met blokkwast, en direct narollen met een structuurroller.
Niet te grote oppervlaktes in een keer doen...of met zijn tweeen werken.
dank dank dank
Oooh neeh hoor, gaat prima, zo heb ik het hele huis gedaan. Je krijgt er juist een mooie gladde laag op en je verwerkt sneller meer meters.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:03 schreef Marsepein het volgende:
Dat is nieuw voor mij. Structuurverf met een spaan opbrengen. Dat werkt volgens mij niet helemaal goed, ik verwacht dat je alle structuur naar elkaar toe 'schraapt'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop