Ja, zat nog netjes gesealedquote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Zit de kaas nog in plastic verpakking? Zo ja: niets mee aan de hand.
Post morgen om dezelfde tijd nog eens hier, dan weten we zeker dat ie nog goed wasquote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef Eliminator20 het volgende:
Het smaakte nog prima
Bedankt voor de info!
of hij wordt ranzigquote:Op maandag 28 mei 2007 18:21 schreef David het volgende:
je ziet het meestal wel wanneer kaas niet meer goed is, dan is hij namelijk behaard en heeft ie een mooi kleurtje.
Kaas was dus toch niet goedquote:Op maandag 28 mei 2007 17:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Post morgen om dezelfde tijd nog eens hier, dan weten we zeker dat ie nog goed was
![]()
Blijkbaar niet nee...quote:
dat meen je niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:43 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee...
Heb vandaag bij elkaar 8 op de pot gezeten. Tis nu kwart voor 5 en ik moest wéér naar de wc.![]()
Idd maar daarna zou ik hem wel snel op etenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:31 schreef Lucille het volgende:
Kaas kan makkelijk 24 uur gesealed buiten de koeling.
Dan komt dat door iets anders. Kaas bederft niet binnen dit aantal uren in een gesloten verpakking.quote:Op woensdag 30 mei 2007 04:43 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet nee...
Heb vandaag bij elkaar 8 op de pot gezeten. Tis nu kwart voor 5 en ik moest wéér naar de wc.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |