quote:Houd ik van broccoli met gegratineerde kaas... tuurlijk houd ik daarvan!
Op dinsdag 05 februari 2002 16:36 schreef Orthello het volgende:
Ik heb een heerlijk stuk kalfszwezerik, maar als je van vis houdt heb ik ook een heerlijk stuk gerookte zalm liggen.
Voor bij het vlees heb ik een heerlijke champignon met peper saus, maar voor bij de vis een heerlijk frissen witte saus.Houd je van broccolie met gegratineerde kaas???
quote:Helemaal niet!
Op dinsdag 05 februari 2002 16:46 schreef Orthello het volgende:
Ik vind het gewoon leuk om te koken.. maar niet voor mij alleen.. en dat ik het zo goed kan vinden met Odulla is toch niet erg?
quote:Ah Goed dan drinken we nog even wat met Faat en dan gaan we lekker naar mijn stulpje
Op dinsdag 05 februari 2002 16:46 schreef Odulla het volgende:[..]
Houd ik van broccoli met gegratineerde kaas... tuurlijk houd ik daarvan!
Wat betreft ben ik net een kliko!
Het klinkt allemaal heerlijk schatje... zullen we zo maar naar jouw huis toe gaan?Of zullen we hier nog even saampjes met Faat een wijntje drinken?
Hoe gaat het trouwens met jou en de liefde Faatje?
Hé psssst, heb je Odulla al zo ver dat ze achter de ramen wil. Duurt wel erg lang zo
Orthello knikt dat het allemaal wel los gaat lopen en Huub gaat verder met gewicht heffen
1 salt lake city
2 salt lake city
3 salt lake city
.........
[Dit bericht is gewijzigd door Huub op 05-02-2002 16:55]
En nee, met de liefde gaat het helemaal niet, Huub is volgens mij toch niet zo leuk als dat ik eerst dacht ![]()
*snik* Nou ja, ik ga wel patatjes bakken vanavond
quote:Ja loopt allemaal wel los hoor. Komt goed, maak je niet druk
Op dinsdag 05 februari 2002 16:54 schreef Huub het volgende:
* Huub fluistert Orthello toe:Hé psssst, heb je Odulla al zo ver dat ze achter de ramen wil. Duurt wel erg lang zo
Orthello knikt dat het allemaal wel los gaat lopen en Huub gaat verder met gewicht heffen
1 salt lake city
2 salt lake city
3 salt lake city
.........
Succes met trainen
[Dit bericht is gewijzigd door Orthello op 05-02-2002 16:59]
quote:Als Odulla nog leeft na mijn kook kunsten en ze het ook nog lekker vond, wil ik je heus wel vertellen hoe je het moet maken hoor Faat
Op dinsdag 05 februari 2002 16:55 schreef Faat het volgende:
Hehe tuurlijk vind ik het niet erg dat Odulla en Orthello het goed met elkaar kunnen vinden
Maar ik wil gewoon de beste kok op het eiland zijn en als Orthello al kalfszwezerik gaat maken
en gegratineerde broccoli dan wordt ik jaloers*boehoehoehoe*
En nee, met de liefde gaat het helemaal niet, Huub is volgens mij toch niet zo leuk als dat ik eerst dacht
*snik* Nou ja, ik ga wel patatjes bakken vanavond
quote:50 salt lake city
Op dinsdag 05 februari 2002 16:57 schreef Orthello het volgende:Ja loopt allemaal wel los hoor. Komt goed, maak je niet druk
Succes met trainen
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 17:03 schreef Huub het volgende:[..]
50 salt lake city
Ah je gaapt. Is dat een subtiele hint naar Odulla dat je wel op bed wil
very clever
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 17:04 schreef Orthello het volgende:
Ik kan jullie verzekeren dat Orthello een echte heer is en mij geen dingen laat doen die ik niet wil.
Maar waarom zou ik al die dingen niet willen doen! ![]()
* Odulla pakt de hand van Orthello en samen lopen ze naar zijn huis met in het vooruitzicht een hele mooie, romantische avond...
quote:
Op dinsdag 05 februari 2002 17:00 schreef kasper het volgende:
Zo, die Orthello is wel een aanwinst voor 't eiland.
Wat kan die man koken zich.
Lieve Huub, frikandelletje van me, wil jij misschien iets uit de frituur? ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 05-02-2002 19:47]
Ondanks Huubs strakke trainingsschema mag hij één keer in de week zondigen en dan neemt hij het er ook van.
1 patatje een kwart frikandel en een vingerhoedje mayonaise graag Faat
Kom je nog gezellig in het restaurant zitten en drinken we er wat bij of moet ik het je hier serveren?
Als ze wakker worden heb ik verse sju voor ze, warme verse (hopelijk dan ook nog
) broodjes, verschillende soorten beleg, gekookte eitjes, zelf gemaakte aardbeienjam, warme crossaintjes... hmm... teveel om op te noemen.
* Odulla pakt de ochtendkrant en neemt een hap van een ovenvers croissantje...
Odulla, goedemorgen lieverd, wat ben je aan het eten?
quote:* Odulla verslikt zich bijna in haar crossaintje...
Op woensdag 06 februari 2002 09:22 schreef Faat het volgende:
Odulla, goedemorgen lieverd, wat ben je aan het eten?
Ga eens zitten en vertel eens over jouw avond met onze mooie Huub!
Ik heb de halve nacht staan bakken, alles at ie op!!!
Berehappen met pindasaus heb ik gemaakt, loempia's, vleespasteitjes,
hotdogs speciaal, bergen, maar dan ook echt bergen bitterballen, kipcorns, speciaaltjes,
gehaktstaven, kaassouflées, nog meer patat, zeker een liter mayonaise en knofloosaus.
En toen ik dacht dat ie eindelijk uitgegeten was wilde die nog een shoarmaschotel ![]()
Daarna was die zo misselijk dat ie in slaap is gevallen en toen ben ik er maar naast gaan liggen ![]()
*zucht* Wat een man hè?!
De liefde gaat denk ik door zijn maag
quote:Daar zullen we het maar op houden idd...
Op woensdag 06 februari 2002 09:32 schreef Faat het volgende:
*zucht* Wat een man hè?!De liefde gaat denk ik door zijn maag
Over zwembandjes gesproken... zullen we effe een ochtendduik nemen?
Ja sowy hoor, maar het is gisteravond ook zo laat geworden... Heb nauwelijks geslapen.
quote:Idd, biertje?
Op woensdag 06 februari 2002 09:32 schreef Faat het volgende:*zucht* Wat een man hè?!
De liefde gaat denk ik door zijn maag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |