Sorry,toen bestond ik nog niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:40 schreef trabant het volgende:
Makado? Miro noemen we dat! Al zeker dertig jaar. Net zoals MAA gewoon Vliegveld Beek is. Nieuwerwetse duurdoenerij...
Als er iemand altijd stellig "ik ga NOOIT terug" riep, was ik het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:59 schreef Siegfried het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat ik er ooit terug zou willen..
Maar goed, zeg nooit nooit. Wie weet, ooit, vrouw, kinderen.. je kent het wel
Dank je !quote:Op maandag 16 juli 2007 17:42 schreef trabant het volgende:
Toen ik twintig was, wilde ik wel persé weg. Voor een twintiger kan Amsterdam een geweldige stad zijn. Maar na je dertigste wil je toch wel eens een moment rust en ook je kont kunnen keren.
En dan ga je toch wel een paar dingen uit het heuvelland waarderen. De ruimte, de schoonheid van het reliëf, en de mensen zijn er vriendelijker. Als ik wandel wordt er gegroet, je merkt meteen welke Pieterpadlopers uit de randstad komen: die groeten niet terug, maar kijken verschrikt over zoveel basale vriendelijkheid...
Mja.. Ik roep dat ook vrij hard, maar zie ook wel in dat het later misschien wel fijn is.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:53 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als er iemand altijd stellig "ik ga NOOIT terug" riep, was ik het wel.
Zo zie je maar weer.![]()
Marmarisquote:Op maandag 16 juli 2007 19:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Trouwens, Marmaris is dan wel nog open. Veggiepizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |