quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:49 schreef MissHobje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm ja toch maar even in spoiler.. de evita enzo![]()
![]()
En heel mooie ogen en ze heeft een aussie iers accentquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik ook...Zij heeft mooi haar.
Ja dat ook, dat heeft ze idd mooie ogenquote:Op zondag 30 september 2007 01:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En heel mooie ogen en ze heeft een aussie iers accent
Ik zou graag willen, maar moet alleen gaanquote:Op zondag 30 september 2007 14:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
ff ter infovoor de genen die kaarten willen voor November 2007
op 10/10/2007 kan je weer bellen voor kaarten vanaf 9uur
kijk hier voor de opname dagen http://omroep.vara.nl/Mooi_Weer_de_Leeuw.1360.0.html
Danny is een leuke gozer.quote:Op zondag 30 september 2007 14:44 schreef Jivis het volgende:
Leuke aflevering! Sympathieke vent, die Danny de Munk
Ik wil ook onwijs graag, maar het is verdorie zo ver weg!quote:Op zondag 30 september 2007 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar moet alleen gaan![]()
Voor mijn idem ditoquote:Op zondag 30 september 2007 16:39 schreef KiwiTjuHh het volgende: [..] Ik wil ook onwijs graag, maar het is verdorie zo ver weg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |