quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekkere opmerkingen van Paul weer vanavond.
"Een vieze vent"quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:03 schreef MissHobje het volgende:
Die oma's omg:D:D
Hoe kun je P. de Leeuw nou niet leuk vinden ?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Alles is overleden: m'n schoonvader, m'n man, het plantje.'.
Was wel hilarisch geweest als ze nee had gezegdquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:17 schreef Gnittoo het volgende:
ja, ze wil!
Is het nog wat?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
16.99 euro voor die cd van Katie (en dan ook nog verzendkosten erbij)?Heb er vanmiddag 9,99 euro voor betaald
.
Echt leuk dat er nu weer een Ciskehype is. Ik zag de film voor het eerst in 1993 oid en was er helemaal weg van, hij is echt m'n jeugdheld. Ik baalde echt dat ik pas in 1984 werd geboren en de hype gemist hadquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:35 schreef MissHobje het volgende:
Oe dat gassie![]()
Zit ik ook met natte oogjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.euhm ja toch maar even in spoiler.. de evita enzo[b]Hobbelicious is back!
[/b]
''De Day After'' was erg leuk, zojuist op internet gekekenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:31 schreef Toad het volgende:
Blof komt pas morgen? Paul kondigde ze toch aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |