Dat had ik gisteren gezien '' De Day After'' leuk héquote:Op zondag 30 september 2007 22:21 schreef DaFrenk het volgende:
Haha Adje met die duiven.. vraag me af of het echt is. Hij heeft in ieder geval geen moeite met eenden. Diegene die Adje ook anders kennen weten wel wat ik bedoel![]()
Was een leuke day after. Die jongen van Ciske de Rat.. was wel sneu, maar je hoorde inderdaad dat hij veel moeite had met de hoge stukken. Wel fijn dat hij alsnog een rolletje heeft gekregen.
Haha, ja als je het zo achter elkaar zet is het inderdaad een onwijs bizar geheelquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:53 schreef bladibladibla het volgende:
Mijn god, wat moeten internationale gasten als Katie Melua wel niet denken als ze in dit programma terecht komen. Word je geinterviewd door iemand die amper Engels kan, terwijl achter je een man onderbroeken loopt te showen en er ook nog twee levende standbeelden staan , waarvan 1 er doodsbang is van duiven
Dat neemt niet weg dat het een geweldig programma is waar ik wekelijks met veel plezier naar kijk
is toch geen straf om naar te kijken?quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:10 schreef Jivis het volgende:
Alweer Katie Melua? Vorig jaar ook al...
mee eens, katie melua (of het management) heeft inmiddels ook wel vernomen dat je goed kunt scoren bij paul..............en een nieuwe cd uit natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Haha, ja als je het zo achter elkaar zet is het inderdaad een onwijs bizar geheelMaar toch voelen een heleboel artiesten zich erg op hun gemak bij Paul. In het bijzonder Robbie Williams bijvoorbeeld.
Maar inderdaad, moet erg bizar voor ze zijn![]()
Nieuw uiterlijkleuk!
Vandaar ook de smiley achter de zin.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:17 schreef djstoffel het volgende:
[..]
is toch geen straf om naar te kijken?
Dat was een dooie sneeuwhond volgens mijquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:39 schreef Baklap het volgende:
Aflevering van de bondkragen? Wat had die Veerkamp voor wolf om dr nek hangen?
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 20:49 schreef Aoristus het volgende:
ik geloof dat Paul de Leeuw maar weer een tijdje wat anders moet gaan doen. Er is geen reet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |