ach inmiddels vmware workstation weten te bemachtigen..quote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Viewers zijn idd ook gratis, vmware server kan je gratis registreren, na download dien je wel gegevens in te vullen om een serial te krijgen.
En die mailen ze niet naar je E-Mail adres, gevolg. Ik heb 4 accounts en 4 serialsquote:Op zondag 3 juni 2007 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Viewers zijn idd ook gratis, vmware server kan je gratis registreren, na download dien je wel gegevens in te vullen om een serial te krijgen.
Ja heb mijn andere toch weer terug genomenquote:Op zondag 3 juni 2007 17:59 schreef JortK het volgende:
En volgens mij is die nu weer preces hetzelfde lol
http://kontrawize.blogs.c(...)vmware_server_v.htmlquote:Op zondag 3 juni 2007 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ach inmiddels vmware workstation weten te bemachtigen..
debian aan het installeren, wil eff iets testen
ga wel eff kijken wat verschillen server <-> workstation precies zijn...
Dat zou bij mij ook weleens de oorzaak kunnen zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2007 01:50 schreef WyriHaximus het volgende:
pff me af en toe brakke draadloze verbinding blijkt een newbie te zijn met een open draadloze verbinding op het zelfde kanaal
Wel bagger is dat, vanavond maar eens kijken of het beter is en anders weer een andere kanaal pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zou bij mij ook weleens de oorzaak kunnen zijn
Vandaag weer aan het werk, en het gezeik is gelijk weer begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |