Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Aan de andere kant, het kunnen ook gewoon random zinnetjes zijn voor éénzelfde event. Maar misschien wel geinig om even te onthoudenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef rompompom het volgende:
Ik kreeg zojuist weer even een ingeving wat betreft de jeugdopleiding en het niveau van de populariteit: Misschien heeft de manier waarop de verjaardag wordt gevierd er wat mee te maken?.
Bij de één bouwen de spelers een feestje (populair?) en bij de ander wordt er taart getrakteerd (sympathiek?) en weer een ander vind het een dag als alle andere (controversieel?) en de laatste 'liep er vrolijk bij deze week' (aangenaam?). Het is zomaar een idee, maar je weet het nooit het met Hattrick...
Volgend seizoen, bij de pulls wordt er een hele hoop duidelijk, volgens mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wat kunnen zijn. Aan de andere kant, het kunnen ook gewoon random zinnetjes zijn voor éénzelfde event. Maar misschien wel geinig om even te onthouden
Ik moet vannacht om 04:10 in Noorwegen.quote:
1-1 gespeeld met best aardige stats.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 04:10 in Noorwegen..
Mij lukt het welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:44 schreef Flappekz het volgende:
Hmmz...zijn er nog meer mensen die nu niet kunnen aanloggen op Hattrick?
quote:Paweł Kotra [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 13 740, 20 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |