abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196413
Zoals de echte BB-watcher wel heeft vernomen uit de krant en hier op het forum zijn er al diverse pogingen gedaan, het BB-huis binnen te dringen. Ook zelf loop ik al een tijd met het idee rond, want laten we eerlijk zijn, dat is en blijft DE uitdaging. Zeker nu het zo'n ontzettende saaie bedoeling begint te worden. Ik bedoel, we zaten toch allemaal te wachten op het eerste geslachtsverkeer, maar dat lijkt nu na de mededeling van Sabiene aan Bart, dat ze wel zou willen, maar het niet kan, omdat er camera's hangen, wel erg ver van een BB-bed. En ook Mona, die Amsterdamse barzeug, weet niets toe te voegen, dan wat zeikerige jankbuitjes. En zet weet het zelf al: zij is degene die volgende week het huis al weer mag verlaten.

Daarom is het noodzaak, dat er zo snel mogelijk iemand infiltreerd om dat zaakje daar weer eens wakker te schudden. Allerlei pogingen zijn dus al gedaan, maar steeds mislukt het. Je wordt zelfs aan de politie overgedragen. Het aloude Veronica heeft toch echt zijn oude principes in de wilgen gehangen, als ze nu zelfs al met de politie gaan samenwerken.

De enige manier om nog binnen te komen (om het huis staat inmiddels een beveiling, waar de Navo nog een voorbeeld aan kan nemen) lijkt mij vanuit de lucht. Ik zelf beschik niet over de mogelijkheid om met een parachute de tuin in te springen, maar misschien zijn er wel aanwezigen op dit forum, die dit kunnen regelen. Ik vind dat wij als Fokforum-lezers en -schrijvers een taak hebben. Dus bied je aan, en spring binnenkort de tuin van BB in en verstoor de boel daar. Zorg dat het ingekakte zooitje weer tot leven komt. Als Veronica het niet doet, dan doen wij het wel.
Geld moet natuurlijk geen probleem vormen, ik denk dat alle forumbezoekrs graag een bijdrage leveren aan dit opzienbarende project. Laat maar eens horen of er wat animo is.

pi_196414
Niet alweer deze discussie.
Has been done.
Be original!
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 16:36:00 #3
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196415
Zie topic ik weet hoe je binnen moet komen.

Gooi deze maar weer dicht

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')