Jullie geven dus zelf ook gewoon toe dat bepaalde situaties van tevoren worden bedacht? Daarover is hier nml al heel lang een 'discussie'..quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Je zit gewoon live naar de opnamen van een realitySOAP te kijken. Zo moet je het zien.
Ik heb net een 2e abo genomen voor m'n laptop. Serieus.quote:
Dus wat wij zien komt niet in de reguliere TV-uitzending, omdat het niet past voor o.a. kleinke kinderen. Kom op zeg, we zijn toch niet blind, You Tube staat vol met filmpjes, met de simpele waarheid.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja je moet het eigenlijk zo zien dat je op de streams naar de opname van een televisieprogramma zit te kijken. Jullie vergelijken het te vaak met BB en daarom worden jullie zo opgefokt over sommige zaken. Ook wel weer grappig maar het gaat me echt te ver dat mensen ons helemaal plat bellen over vanalles en nog wat. Je zit gewoon live naar de opnamen van een realitySOAP te kijken. Zo moet je het zien.
Ga je links of rechts hangend?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb hem net via Ebay gescoord...vette hype deze zomer![]()
Het gaat niet om het hotel, daar schreef ik niets over. Wat daar gebeurde gaf in de kern weer hoe gemakkelijk Brian door zijn beheersing heen schiet en hoe hij feitelijk tegen vrouwen (Amanda) aankijkt.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jaap was ook in een hotel, zat zelfs in de uitzending...
Is zijn populariteit gedaald?
Ik dacht al dat je dat bedoeldequote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat was achter een muur, maar ik bedoel als ze echt hevig bezig zijn, en een goede shot hebben. Dat er heel snel een cameraman binnenkomt, met een grote camera die ze dan van dichtbij filmt.
Dat lijkt mij nou echt een vette stunt.
quote:
Dat komt alleen omdat ik je nummer niet heb!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Fokkers fanatieke bellers zijn, dus hier zit je goed![]()
Waarom moet jij zo opvallen met je teksten?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:37 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE? Willen jullie eens een keertje speciaal voor mij, een cameraman vragen of hij als Lieke en Huub hevig aan het neuken zijn dat hij dan heel snel de kamer binnenloopt en ze van dichtbij filmt.
't is voor mij ook een beetje 'een schok'...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jullie geven dus zelf ook gewoon toe dat bepaalde situaties van tevoren worden bedacht? Daarover is hier nml al heel lang een 'discussie'..
Lijkt me leuk zo'n topic met aanbevelingen...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
De spelstrategien waren juist leuk, maar de mensen zagen het niet. Zowel binnen als buiten het huis.
Het plaatsen van Huub was een hele goede zet om juist het spel als element in beeld te kunnen brengen. Met weggaan van Nathanael zijn we weer terug bij af. Er is geen tegenstand meer, en dus ook geen spel. De dynamiek is weg, en dus ook de kijkers zoals we zagen...
Het toevoegen van hoertjes, sletjes en een ransdebiel als Jaap en zelfs de homosex (en let wel, een trio want twee kerels hebben we al in BB gehad en is dus geen primeur meer) heeft alleen maar een tijdelijk effect want het spel ligt nog steeds zo stil als dat het lag.
MAar ik zal wel een topic, als dat helpt..
(hoorde ik daar nou m'n nick op de streams bij Jaap en Brian?)
Geef hier je tips aan DGK_REDACTIE
Ja prima idee.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat was achter een muur, maar ik bedoel als ze echt hevig bezig zijn, en een goede shot hebben. Dat er heel snel een cameraman binnenkomt, met een grote camera die ze dan van dichtbij filmt.
Dat lijkt mij nou echt een vette stunt.
En dat is idd relevant omdat het zijn populairiteit zou kunnen beïnvloeden. Brian is gewoon een hufter en als het publiek dat niet te zien krijgt dan krijgt hij dus PopiPoll stemmen die hem weer CP's opleveren.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat niet om het hotel, daar schreef ik niets over. Wat daar gebeurde gaf in de kern weer hoe gemakkelijk Brian door zijn beheersing heen schiet en hoe hij feitelijk tegen vrouwen (Amanda) aankijkt.
Paar keer F05 en het is wegquote:Op zondag 27 mei 2007 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo opvallen met je teksten?![]()
Ga zelf neuken, dan hoef je niet te vragen hoe het gaat.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:37 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE?
Willen jullie eens een keertje speciaal voor mij, een cameraman vragen, al hij als Lieke en Huub hevig aan het neuken zijn dat hij dan heel snel de kamer binnenloopt en ze van dichtbij filmt.Wat zou Huub dan doen?
Ja maar dat weten jullie nou toch wel. Het is alleen niet zo dat we letterlijk scripten maar geven wel zaken aan. Anders kun je het programma niet maken en aan de gang houden. Dan zit iedereen gezellig op de bank boekjes te lezen. Die manier van werken is gewoon DGK lees realitysoap en daar zijn we nooit geheimzinnig in geweest in mijn optiek. Bijvoorbeeld Dimitri Avondbutler komt dan zeggen we tegen Jaap; vang die jongen ff op. Dan doet ie dat op zijn geheel eigen wijze.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jullie geven dus zelf ook gewoon toe dat bepaalde situaties van tevoren worden bedacht? Daarover is hier nml al heel lang een 'discussie'..
het staat amanda goed, kom opquote:Op zondag 27 mei 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
Is dat de nieuwe mode? 1 Tiet die uit je jurkje hangt?![]()
* gaat dinsdag snel een gouden bh kopen![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is idd relevant omdat het zijn populairiteit zou kunnen beïnvloeden. Brian is gewoon een hufter en als het publiek dat niet te zien krijgt dan krijgt hij dus PopiPoll stemmen die hem weer CP's opleveren.
Terwijl hij die misschien niet gehad zou hebben als het wel in beeld gebracht was: dus relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |