Aangesproken dus geen officiele waarschuwing? Zou best op zijn plaats zijn geweest, toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zat niet in uitzending omdat het geen relevant verhaal vertelt. Brian is echt wel aangesproken op zn gedrag destijds.
Als jullie dat kunnen horen, kan je ook zorgen dat wij het kunnen horen!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja bewoners weten ook dat het is of dansen of praten. Meestal volgt er uit een feestje weer verhaal of intrige. Vandaar. Is ook soms kut dat je niks kan horen maar 9van de 10 keer wordt er ook niks bijzonders gezegd.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie![]()
Maar het punt is dat we niet weten wat er wordt gezegd, terwijl er toch hele gesprekken plaats lijken te hebben. En als iedereen dan in die herrie zit, en je hebt verder alleen nog de keuze voor Jaap achter de computer, dan zijn de streams nog eens vervelend ook.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
Als jullie dat kunnen horen, kan je ook zorgen dat wij het kunnen horen!
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zal vast wel weer komen binnenkort. Wij VMBO-ers zijn niet zo creatief dus binnenkort vast weer een big fight...![]()
Of ze bedoelen gewoon dat die paupers sowieso wenig zinnigs meer zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:23 schreef demins het volgende:
[..]
Als jullie dat kunnen horen, kan je ook zorgen dat wij het kunnen horen!
Thanks. Ik kan me voorstellen dat ook de miljonairs graag een exacte grens zien en daarom de grenzen opzoeken tot ze een OW waarschuwing krijgen, maar dat het voor jullie vermoeiend is begrijp ik ook.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mwah. Dat moet gewoon geen doel op zich zijn. We waren er klaar mee omdat het om niks anders ging dan dat. In het regelboek staat ook dat 2 waarschuwingen KUNNEN leiden tot uitzetting.
Geen relevant verhaal?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zat niet in uitzending omdat het geen relevant verhaal vertelt. Brian is echt wel aangesproken op zn gedrag destijds.
Volgens mij is ze niet bespuugd.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen relevant verhaal?
Iedereen hier vind het juist bijzonder relevant.
Een vrouw wordt door een man bespuugd en geslagen, en loopt daarna als een loops teefje achter hem aan.
Misschien gaat er bij het zien van die beelden wel bij iemand thuis een belletje rinkelen. Komt er toch nog iets goeds uit naar voren.
Ik vind het een gemiste kans.
Mmm, geeft wel de ernst van de situatie aan. Ik vind het op zich ook niet erg dat het niet in de uitzending zat, maar zat me wel helemaal groen en geel te ergeren dat de waarheid gewoon verdraaid werd en er werd gezegd dat Brian zogenaamd laat uit z'n bed kwam.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ten eerste: bedankt voor jullie reakties.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mwah. Dat moet gewoon geen doel op zich zijn. We waren er klaar mee omdat het om niks anders ging dan dat. In het regelboek staat ook dat 2 waarschuwingen KUNNEN leiden tot uitzetting.
Een leuk idee is om de onschendbaarheid van Brian eens weg te halen, alsmede voor Natasia en Huub.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Joh al die spelstrategie word je toch ook moe van... Steeds zelfde gekonkel. Toch?
Maar als je dat leuk vindt snap ik wel dat je het nu minder vindt. We hopen natuurlijk dat je wel gewoon blijft kijken aangezien je er al vanaf t begin bij zit.
Open anders s een topic waarin iedereen aanbevelingen of id-en kwijt kan voor het programma. Hebben wij ook wat aan.
id het ziet er niet uit zo truttig en dan denken dat ze heel sexy danst,quote:Op zondag 27 mei 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
Lieke doet ook maar weer een poging sexy dansen
Kappe nou das zo'n deprie gedachtequote:Op zondag 27 mei 2007 22:27 schreef milk-shake het volgende:
nou wanneer zullen ze op de bank moeten voor de aankondiging dat de nieuwe bewoner al in het midden is???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |