abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49833965
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:

[..]

De kijkcijfers daalden schrikbarend, logisch dat je dan wat anders probeert...
Ik denk dat als er weer een BB komt waar ze alleen maar op de bank zitten, dat er dan nog veeeel meer geklaagd wordt omdat de streamers nu 'verwend' zijn...
Idd, eigelijk zijn we te verwend, maar laat BB alsjeblief weg! DGK is veeeeel beter!
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 22:06:49 #27
137949 Disana
pi_49833979
quote:

[..]

Ik denk dat als er weer een BB komt waar ze alleen maar op de bank zitten, dat er dan nog veeeel meer geklaagd wordt omdat de streamers nu 'verwend' zijn...
Ja dat denk ik ook. Terwijl ik BB over het algemeen redelijk onderhoudend vond en schrok van de heftigheid van DGK. Maar ik moet ook zeggen dat ik de presentatie van BB al niet meer je dat vond met Bridget... en dan die rare percentages waardoor je ging twijfelen aan de eerlijkheid.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:06:52 #28
130524 Sonique
occasional streamer
pi_49833981
quote:

[..]

Wat anders proberen is één ding....

Het hele format iets anders....
  zondag 27 mei 2007 @ 22:06:54 #29
130054 demins
We weten niks
pi_49833985
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:

[..]

Niet zo vreemd. Natasja is het niet eens de foto's op de weblog van Japio.
Maar ze zei nog net dat ze ervoor getekend hadden en daarom geen aanklacht konden indienen...
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_49833986
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Dark het volgende:

[..]

Ik begrijp dat gezeik niet over de foto's van Natas d'r tietjes, die wilde ze toch zelf?
Zowieso, wie gaat er nu zo op de sofa liggen met Brian en Huub ? Er staan tig camera's in huis, dus caps zijn er ook wel geplaatst. Waarom dan ruzie schoppen met Jaap ?
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49834005
DGK_REDACTIE kun je misschien een antwoord geven op de vraag waarom er zo selectief wordt omgegaan met de regels wat betreft fysiek geweld? Waarom wordt daar de laatste tijd niet veel waarde meer aan gehecht terwijl John De Mol het nooit een geweldadige pestshow wilde laten worden?
  zondag 27 mei 2007 @ 22:07:49 #32
168951 STAP01
body and brain
pi_49834015
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef demins het volgende:

[..]

Maar ze zei nog net dat ze ervoor getekend hadden en daarom geen aanklacht konden indienen...
Tas had het over het feit dat ze hebben gezegd dat er aan de foto's niets gedaan kan worden. Ze hebben ervoor getekend. Tas zei NEE! en weg geluid
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_49834016
Waarom is M nog niet weg?
pi_49834032
Eric: Nena geeft een schopje en doeiii
Natas: ja dat is...en ze gooit haar armen in de lucht.

Zo zit ik ook dikwijls als ik Natas zie bijten, Huub Brian zie slaan en Brian die Amanda slaat.
Go hard or go home
pi_49834036
Jaap heeft beloofd een leuk verhaal over ze te schrijven, daarnaast heeft hij toestemming om de foto's op zijn weblog te zetten.. Het zal me benieuwen, maar Jaap is een man van zijn woord, ik denk dat hij wel positief zal zijn
pi_49834056
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef Soho het volgende:
Ja, mag hij alsjeblieft weg, ik wordt er een beetje zenuwachtig van (dat hij de nieuwe bewoner wel eens zou kunnen zijn)
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_49834062
DGK_REDACTIE Waarom hebebn we al die streamlocks en censuur? Ik betaal 1 euro per maand meer voor een stream zonder streamlocks, dus uncensored.
pi_49834067
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef F04 het volgende:

[..]

Idd, eigelijk zijn we te verwend, maar laat BB alsjeblief weg! DGK is veeeeel beter!
Nou, het joetjoep filmpje van BB-rusland liet toch zien dat het er in een BB heftig aan toe kan gaan.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 22:09:38 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_49834077
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef demins het volgende:

[..]

Klopt, maar je weet hoe de zwarte diva is, de onderste steen komt boven.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 27 mei 2007 @ 22:10:17 #40
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_49834096
WTF .. ze heeft all over de streams der trui omhoog gedaan om iedereen der tieten te laten zien en nu zeikt ze over een foto waar huub haar borst aanraakt?(terwijl de borst niet eens ontbloot is!)

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:10:24 #41
2018 PC eend
relativist
pi_49834098
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat denk ik ook. Terwijl ik BB over het algemeen redelijk onderhoudend vond en schrok van de heftigheid van DGK. Maar ik moet ook zeggen dat ik de presentatie van BB al niet meer je dat vond met Bridget... en dan die rare percentages waardoor je ging twijfelen aan de eerlijkheid.
Die percentages geloofde ik nog wel, het waren meestal de spannende tussenstanden, die een beetje ongeloofwaardig overkwamen

En brian op 2 werd ook over getwijfeld
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49834109
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef F04 het volgende:
DGK is veel leuker dan BB man! Bij DGK gebeurt er teminste nog iets. Zelfs bij Geenstijl is DGK populair.
Aangezien er bij BB geen vervangers in worden gezet, denk ik dat BB nooit meer hetzelfde zal zijn, maar een directe DGK-terror kopie, wie er het meest de anderen kan wegpesten.
Met DGK is de schaamte om asociaal te zijn volkomen weg, en worden de kandidaten weggepest.

on topic:
Huub had toch ook zoiets met Nathanael, over portretrecht? Dat het wel aan Talpa was gegeven maar niet aan Nathanael?
pi_49834111
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ja, mag hij alsjeblieft weg, ik wordt er een beetje zenuwachtig van (dat hij de nieuwe bewoner wel eens zou kunnen zijn)
No way.. Dat gaat hij nooit winnen dan...
pi_49834112
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nou, het joetjoep filmpje van BB-rusland liet toch zien dat het er in een BB heftig aan toe kan gaan.
Ik vraag me af of ze ook in Rusland de boel censureren. Heb je een filmpje?
  zondag 27 mei 2007 @ 22:10:51 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49834115
Natas sprak net met Eric en Sjaak over "dat moeten jullie zelf oplossen", waarschijnlijk opdracht van de buren en daar baalt ze van.
Ze gaf ook in bedekte termen toe dat het schopje van Nena niks voorstelde (op een voorzetje van Eric) en dat dat ........nou ja!!!!! was dat Nena daarom de villa moest verlaten.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49834128
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE kun je misschien een antwoord geven op de vraag waarom er zo selectief wordt omgegaan met de regels wat betreft fysiek geweld? Waarom wordt daar de laatste tijd niet veel waarde meer aan gehecht terwijl John De Mol het nooit een geweldadige pestshow wilde laten worden?
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_49834138
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:10 schreef F04 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze ook in Rusland de boel censureren. Heb je een filmpje?
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyU
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_49834154
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Kijk aan dit soort antwoorden hebben we wat. Dank!
  zondag 27 mei 2007 @ 22:12:27 #49
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_49834155
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:

[..]

Klopt, maar je weet hoe de zwarte diva is, de onderste steen komt boven.
Japio geeft zelf het antwoord al :
.
quote:
Iets als portretrecht is volgens mijn advokaat in de setting van De Gouden Kooi niet van toepassing. Iedereen die de kooi binnenkomt, kiest bewust voor het feit dat er hier 200 camera's hangen. Iedereen die hier binnenstapt, weet dat er hier een psychologsiche strijd afspeelt. Iedereen die hier binnenstapt, weet dat je onderdeel bent van het programma. Als je dat niet wilt of niet aan kan, dan moet je niet de poort binnen lopen.
Keep the Sunny Side Up
pi_49834160
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef Soho het volgende:
Omdat ik nog niet zo ver ben.... Over een uur ben ik in Eemnes, pas dan
zul je hem door de poort zien gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')