Idd, eigelijk zijn we te verwend, maar laat BB alsjeblief weg! DGK is veeeeel beter!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
De kijkcijfers daalden schrikbarend, logisch dat je dan wat anders probeert...
Ik denk dat als er weer een BB komt waar ze alleen maar op de bank zitten, dat er dan nog veeeel meer geklaagd wordt omdat de streamers nu 'verwend' zijn...
Ja dat denk ik ook. Terwijl ik BB over het algemeen redelijk onderhoudend vond en schrok van de heftigheid van DGK. Maar ik moet ook zeggen dat ik de presentatie van BB al niet meer je dat vond met Bridget... en dan die rare percentages waardoor je ging twijfelen aan de eerlijkheid.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat als er weer een BB komt waar ze alleen maar op de bank zitten, dat er dan nog veeeel meer geklaagd wordt omdat de streamers nu 'verwend' zijn...
Wat anders proberen is één ding....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ze zei nog net dat ze ervoor getekend hadden en daarom geen aanklacht konden indienen...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. Natasja is het niet eens de foto's op de weblog van Japio.
Zowieso, wie gaat er nu zo op de sofa liggen met Brian en Huub ? Er staan tig camera's in huis, dus caps zijn er ook wel geplaatst. Waarom dan ruzie schoppen met Jaap ?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik begrijp dat gezeik niet over de foto's van Natas d'r tietjes, die wilde ze toch zelf?
Tas had het over het feit dat ze hebben gezegd dat er aan de foto's niets gedaan kan worden. Ze hebben ervoor getekend. Tas zei NEE! en weg geluidquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ze zei nog net dat ze ervoor getekend hadden en daarom geen aanklacht konden indienen...
Ja, mag hij alsjeblieft weg, ik wordt er een beetje zenuwachtig van (dat hij de nieuwe bewoner wel eens zou kunnen zijn)quote:Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef Soho het volgende:
Waarom is M nog niet weg?
Nou, het joetjoep filmpje van BB-rusland liet toch zien dat het er in een BB heftig aan toe kan gaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef F04 het volgende:
[..]
Idd, eigelijk zijn we te verwend, maar laat BB alsjeblief weg! DGK is veeeeel beter!
Klopt, maar je weet hoe de zwarte diva is, de onderste steen komt boven.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ze zei nog net dat ze ervoor getekend hadden en daarom geen aanklacht konden indienen...
Die percentages geloofde ik nog wel, het waren meestal de spannende tussenstanden, die een beetje ongeloofwaardig overkwamenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Terwijl ik BB over het algemeen redelijk onderhoudend vond en schrok van de heftigheid van DGK. Maar ik moet ook zeggen dat ik de presentatie van BB al niet meer je dat vond met Bridget... en dan die rare percentages waardoor je ging twijfelen aan de eerlijkheid.
Aangezien er bij BB geen vervangers in worden gezet, denk ik dat BB nooit meer hetzelfde zal zijn, maar een directe DGK-terror kopie, wie er het meest de anderen kan wegpesten.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef F04 het volgende:
DGK is veel leuker dan BB man! Bij DGK gebeurt er teminste nog iets. Zelfs bij Geenstijl is DGK populair.
No way.. Dat gaat hij nooit winnen dan...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, mag hij alsjeblieft weg, ik wordt er een beetje zenuwachtig van (dat hij de nieuwe bewoner wel eens zou kunnen zijn)
Ik vraag me af of ze ook in Rusland de boel censureren. Heb je een filmpje?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, het joetjoep filmpje van BB-rusland liet toch zien dat het er in een BB heftig aan toe kan gaan.
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE kun je misschien een antwoord geven op de vraag waarom er zo selectief wordt omgegaan met de regels wat betreft fysiek geweld? Waarom wordt daar de laatste tijd niet veel waarde meer aan gehecht terwijl John De Mol het nooit een geweldadige pestshow wilde laten worden?
http://youtube.com/watch?v=nUWUTgYdsyUquote:Op zondag 27 mei 2007 22:10 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze ook in Rusland de boel censureren. Heb je een filmpje?
Kijk aan dit soort antwoorden hebben we wat. Dank!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het alleen nog maar om tikjes uitdelen, aan haren trekken ed en dan vragen om een exit. Daar hadden we geen zin meer in. Dus we bestraffen die kleine acties niet meer en hebben met alle bewoners gesproken dat het klaar moet zijn met uitlokken tot fysiek geweld. Ze hebben er allemaal een handje van om te duwen en te trekken dus dat is hun eigen verantwoordelijkheid. We grijpen in (vaak telefonisch) als het te scherp wordt.
Japio geeft zelf het antwoord al :quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar je weet hoe de zwarte diva is, de onderste steen komt boven.
quote:Iets als portretrecht is volgens mijn advokaat in de setting van De Gouden Kooi niet van toepassing. Iedereen die de kooi binnenkomt, kiest bewust voor het feit dat er hier 200 camera's hangen. Iedereen die hier binnenstapt, weet dat er hier een psychologsiche strijd afspeelt. Iedereen die hier binnenstapt, weet dat je onderdeel bent van het programma. Als je dat niet wilt of niet aan kan, dan moet je niet de poort binnen lopen.
Omdat ik nog niet zo ver ben.... Over een uur ben ik in Eemnes, pas danquote:Op zondag 27 mei 2007 22:07 schreef Soho het volgende:
Waarom is M nog niet weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |