ah, weer wat geleerdquote:
Trusten!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Grulez het volgende:
Tis trouwens mooi geweest. Deze Groninger gaat zo lekker bankhangen en daarna een keer optijd op bed.
![]()
Over een paar weekquote:Op maandag 28 mei 2007 21:49 schreef teigan het volgende:
[..]
ah, weer wat geleerd
ik ga ook zo richting bed, morgenvroeg wel intervisie, en daarna nog een uurtje lesgeven...
Is het al bijna zomervakantie?
Niet echt denk ikquote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef maok het volgende:
Moi, ik ben weer terug in stad
Is het de moeite waard om de topics van afgelopen dagen door te lezen?
Absoluut niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef maok het volgende:
Welkom thuis!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef maok het volgende:
Hallo Alex^5.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
op verzoek:
Mijn elfstedentocht foto's hier
Nou lekker enthousiast zijn we weerquote:
Altijd.quote:
Joh, dat heb ik zelfs nog nooit gehad!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vandaar dat ik in mn hele leven welgeteld één relatie heb gehad met één vrouw
Droog brood is sowieso al vies, en 's ochtends vroeg al helemaal. Brinta, dat moet je hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 07:59 schreef Aryon het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben de 2e![]()
Mwah ik zit beetje droog brood te eten, wat ik niet door me keel krijg, dus nu maar met een iets minder volle maag naar school. Have fun.
Me @ ALO
omdat ik de hele dag computerwerk moet doen en als het warm is lokt het zonnetje mij naar buiten waardoor ik nog minder zin heb in m'n werk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom is het zo gruwelijk koud?
Maar je hebt toch veel meer zin in de dag als het tenminste een beetje lekker weer is? Het hoeft niet meteen tropisch ofzo, maar ik zat hier te verkleumen vanochtend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat ik de hele dag computerwerk moet doen en als het warm is lokt het zonnetje mij naar buiten waardoor ik nog minder zin heb in m'n werk.
Dáárom is het koud en het mag pas warm worden als mijn stage voorbij is en mijn onderzoeksverslag ingeleverd.
Goedemorgen trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |