Oef... Foei...quote:Op maandag 28 mei 2007 21:14 schreef Jesse-- het volgende:
[..]
mn lagestreepje heeft een bandus ik moet wel
omdat ik bang ben dat ik dat niet genoeg zou kunnen geven.. En omdat ik soms al moeite heb om goed voor mezelf te zorgen, laat staan voor iemand anders op zo'n moment.. En dat wordt een probleem als je zo'n frummeltje hebt die afhankelijk van je is..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geloof erin dat iedereen die het graag wil, een geschikte ouder is. Natuurlijk is het wel fijn als je het kind een stabiele basis kunt bieden en genoeg geld hebt, maar liefde, daar gaat het om. Waarom twijfel je daaraan?
Alles voor de stad poes.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wanhopig genoeg om bij mij in te willen trekken?.
Mannen mogen best een laagje vet hebben. Graag zelfs.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef Noca het volgende:
Kinderen..moet er ook nog lang niet aan denken.. maar zeg nooit nooit he.
Ik heb honger! Maar ja, als ik nu chips ofzo ga eten is dat natuurlijk niet goed voor mn lijn
de avonturen van arthur eend. ja. gaaf. ik ben lid geworden op fok destijds om ook hier artur zn avonturen te verkondigenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stoer.
Hey Alex, op dat forum van je he, daar stond een topic op ofzo, over een kip, de avonturen van lalalal ofzo heete dat topic ofzo, met die kip voor honden, speelgoed ding, anyway, hoi, weet je wat ik bedoel?
Ik moet helemaal in vorm zijn voor het volgende voetbal seizoen, zo min mogelijk vet dus.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mannen mogen best een laagje vet hebben. Graag zelfs.
Je maakt me onzeker. Dan kan ik m'n echt strakke polo's toch niet aan.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mannen mogen best een laagje vet hebben. Graag zelfs.
Eind juli/begin augustus ongeveer. Maar ik wil helemaal fit beginnen dus moet ik heel binnenkort al beginnen. Heb jaren niet kunnen voetballen, dus wil er helemaal goed mee beginnen!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:22 schreef teigan het volgende:
Noca, je hebt nog even toch? Ze beginnen weer in september ofzow?
* Alexxxxx doet de frituurpan maar weer eens aan in de hoop ooit een laagje vet te hebbenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een laagje vet. Heerlijk.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh oh oh, wat hou ik toch van mannen met een laagje vet.
teken het eens voor de duidelijkheidquote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, niet te veel. Gewoon een laagje.
Hmmm, thats fine with me,quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
If so, waarom heb je me niet al besprongen?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh oh oh, wat hou ik toch van mannen met een laagje vet.
Jahaa ik doe mn best al... Het lukt alleen niet echtquote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat durfde ik toch niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
If so, waarom heb je me niet al besprongen?
Welke dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:31 schreef nikky het volgende:
Jesse_, policy overschrijdende Gifjes posten.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef Grulez het volgende:
Armin was trouwens wel leuk. Alleen jammer dat de halve Oosterparkwijk ook zin had om te komen. Ik heb alleen koppijn en ben ziekjes enzo, dus ben niet telang gebleven. Zo maar lekker op bed.
Haha, hoezo de halve oosterparkwijk?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef Grulez het volgende:
Armin was trouwens wel leuk. Alleen jammer dat de halve Oosterparkwijk ook zin had om te komen. Ik heb alleen koppijn en ben ziekjes enzo, dus ben niet telang gebleven. Zo maar lekker op bed.
volgens mij heeft ze zich hier al een tijd niet meer laten zien, en ik had het idee dat ze hier toch vaker postte eerder..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef nietzman het volgende:
Die zal wel gewoon thuis zitten, lijkt me? Volgens mij zag ik d'r vanmiddag nog online. Da's nooit zo'n groot poster geweest.
Wiets is een meeter, geen poster.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef teigan het volgende:
volgens mij heeft ze zich hier al een tijd niet meer laten zien, en ik had het idee dat ze hier toch vaker postte eerder..
Mss generaliseer ik een beetjequote:
Mannen gillen niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat durfde ik toch niet.. Je was waarschijnlijk gillend weggerend.
Ja en ik heb dr trui nog, dus meh.quote:
Stiekem meisjes.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ken mannen die gillen of zijn dat man-achtigen?
Is Sebast dan misschien tóch een vrouw.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ken mannen die gillen of zijn dat man-achtigen?
Op mn kinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |