Dat durfde ik toch niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
If so, waarom heb je me niet al besprongen?
Welke dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:31 schreef nikky het volgende:
Jesse_, policy overschrijdende Gifjes posten.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef Grulez het volgende:
Armin was trouwens wel leuk. Alleen jammer dat de halve Oosterparkwijk ook zin had om te komen. Ik heb alleen koppijn en ben ziekjes enzo, dus ben niet telang gebleven. Zo maar lekker op bed.
Haha, hoezo de halve oosterparkwijk?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef Grulez het volgende:
Armin was trouwens wel leuk. Alleen jammer dat de halve Oosterparkwijk ook zin had om te komen. Ik heb alleen koppijn en ben ziekjes enzo, dus ben niet telang gebleven. Zo maar lekker op bed.
volgens mij heeft ze zich hier al een tijd niet meer laten zien, en ik had het idee dat ze hier toch vaker postte eerder..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:35 schreef nietzman het volgende:
Die zal wel gewoon thuis zitten, lijkt me? Volgens mij zag ik d'r vanmiddag nog online. Da's nooit zo'n groot poster geweest.
Wiets is een meeter, geen poster.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:40 schreef teigan het volgende:
volgens mij heeft ze zich hier al een tijd niet meer laten zien, en ik had het idee dat ze hier toch vaker postte eerder..
Mss generaliseer ik een beetjequote:
Mannen gillen niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat durfde ik toch niet.. Je was waarschijnlijk gillend weggerend.
Ja en ik heb dr trui nog, dus meh.quote:
Stiekem meisjes.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ken mannen die gillen of zijn dat man-achtigen?
Is Sebast dan misschien tóch een vrouw.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ken mannen die gillen of zijn dat man-achtigen?
Op mn kinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |