- Jij zit uit je nek te lullen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:01 schreef TeenWolf het volgende:
beste Northern star, hoewel iedereen met respect naar elkaar toe een discussie voert, kan calvobbes het (ALWEER) niet laten om verziekend zijn respectloosheid naar de medeforumgenoten uit zijn mond te spuwen die een andere visie dan hem erop nahouden.
[..]
Jij voert met respect een discussiequote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:01 schreef TeenWolf het volgende:
beste Northern star, hoewel iedereen met respect naar elkaar toe een discussie voert
Ik hou er niet zo van als mensen komen zeiken op anderen en dan zelf doen alsof ze een heilig boontje zijn die netjes een discussie voeren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:38 schreef NorthernStar het volgende:
Wat denk je, dan ga ik gewoon in dit topic verder?
Vooral dat laatste, die discussie is in sommige topics amper te vinden en dat ligt echt niet aan mij of de sceptici.quote:Geef je mening en discussieer mee
(admin Yvonne)quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weer?!
Ik kan het weleens oneens zijn met Doc, zeker als het over cijfertjes gaat en foebal, maar hypocriet heb ik hem in 8 jaar FOK! nog nooit zien zijn.
Splinter, balk enzo, feit is dat je verziekend bezig bent, overal, en dat gaat niet lang meer goed kan ik je nu vast vertellen.
(moderator lilith)quote:Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik bemoei me niet snel in deze discussie maar ik ben jouw gezeikstraal meer dan zat Calvobbes.
Nee, wij samen hebben nog nooit een echte discussie gevoerd, zoals je al eerder opmerkte, maar ik volg wel jouw discussies met anderen, geen betere manier om iemand zijn gedrag in discussie te observeren he![]()
En ik blijf echt bij mijn mening; je bent niet in staat om jouw eigen manier van discussie voeren eens goed te bekijken, je levert kritiek op iedereen maar zodra iemand kritiek op jou levert heb je de poppen aan het dansen.
Dus nogmaals; steek eens de hand in eigen boezem, durf eens je eigen fouten in te zien of nog beter, lees eens het boek van M. B. Rosenberg, dan leer je (misschien) eens wat echt discussieren is.
En stop er maar eens mee om steeds NS aan te vallen want dat is volkomen onterecht, ook iets wat al meer mensen je verteld hebben.
Wat denk je hier nou mee te bereiken? Doordat 2 mensen wat over mij gezegd hebben, is jouw manier van discussie verpesten ineens normaal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:52 schreef TeenWolf het volgende:
gelukkig weten de sceptici waar het probleem ligt:
[..]
(admin Yvonne)
[..]
(moderator lilith)
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:44 schreef TeenWolf het volgende:
het past niet in je straatje.....snel een slotje, mensen mogen het niet zien, want amerika is goed. triest figuur
Oh, dus dat is trollen ?quote:
quote:Trollen houden van discussiëren zonder inhoudelijk doel noch einde, ook over trollen zelf: daarom is het niet uitzonderlijk wanneer een trol (met de truc van "al wat je zegt, ben je zelf!") anderen van trollen beschuldigt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)
Ja vind ik wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Oh, dus dat is trollen ?
[..]
Ach, ik denk niet dat het "meteen" gebeurde, volgens mij kennen jullie elkaar al langer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja vind ik wel.
Of vind jij het normaal om iemand maar meteen voor triest figuur uit te maken?
Sites wijzigen zo vaak hun kop als er nieuwe informatie is. Dat doet Fok! ook, dat doet CNN al jaren....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:16 schreef Resonancer het volgende:
De wijziging van de kop van CNN vind ik WEL opmerkelijk.
Als je meerder malen zit te klagen dat iemand een verkeerd idee over je heeft terwijl je er zelf voor zorgt dat iemand geen goed idee over je kan krijgen, dan ben je imo aan het janken.quote:Maar wat zijn dan de verschillen tussen zeggen dat iemand jankt, niet kan nadenken, of iemand n triest figuur noemen?
Of gaat erom dat het meteen gebeurt ?
Ik zou dat eerder trollen noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:20 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Sites wijzigen zo vaak hun kop als er nieuwe informatie is. Dat doet Fok! ook, dat doet CNN al jaren....
[..]
Als je meerder malen zit te klagen dat iemand een verkeerd idee over je heeft terwijl je er zelf voor zorgt dat iemand geen goed idee over je kan krijgen, dan ben je imo aan het janken.
Waar heeft de TS het over 'n complot?quote:Als je één keer om een slotje roept omdat je van mening bent dat het complot is opgelost, omdat er geen complot is, dan ben je imo niet aan het janken.
Apart dat je dat dan wel onder trollen verstaat en meteen gaan schelden niet...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:27 schreef Resonancer het volgende:
Ik zou dat eerder trollen noemen.
Het feit dat die het topic in BNW post en niet in het nieuws forum.quote:Waar heeft de TS het over 'n complot?
Weer zeg je meteen, nogmaals, jullie kennen elkaar al langer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Apart dat je dat dan wel onder trollen verstaat en meteen gaan schelden niet...
Volgens mij gaat BNW niet alleen om complotten.quote:Het feit dat die het topic in BNW post en niet in het nieuws forum.
quote:Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Dan zou Teenwolf toch wel moeten weten dat ik niet gediend ben van dat getroll en hij zou onderhand ook wel moeten weten dat die dan beter helemaal niet kan reageren maar mij beter kan negeren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:39 schreef Resonancer het volgende:
Weer zeg je meteen, nogmaals, jullie kennen elkaar al langer.
Niet alleen nee. Hoe zou jij het dan willen noemen?quote:Volgens mij gaat BNW niet alleen om complotten.
hallo! je mag op BNW ook tegen iemand zeggen "hou op met dat gejank"en dat hij "uit zijn nek zit te lullen" (zoals jou) dus heb het niet over getrol. dit is gewoon van hetzelfde laken het pak.quote:
Dat gejank heb ik al uitgelegd, zie eerder. En uit je nek lullen is volstrekt normaal Nederlands begrip. Beide uitspraken zijn niet bedoeld om iemand persoonlijk te beledigen maar gaan over iemand zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:14 schreef TeenWolf het volgende:
hallo! je mag op BNW ook tegen iemand zeggen "hou op met dat gejank"en dat hij "uit zijn nek zit te lullen" (zoals jou) dus heb het niet over getrol. dit is gewoon van hetzelfde laken het pak.
ohw gaan we op die toer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat gejank heb ik al uitgelegd, zie eerder. En uit je nek lullen is volstrekt normaal Nederlands begrip. Beide uitspraken zijn niet bedoeld om iemand persoonlijk te beledigen maar gaan over iemand zijn uitspraken.
Iemand een triest figuur noemen is iemand persoonlijk aanvallen.
Continu?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef TeenWolf het volgende:
continu bij elke post tegen iemand zeggen dat hij uit zijn nek zit te lullen en/of zit te janken getuigt van goede discussie.
Dat heb ik ook al uitgelegd. Lees nou eens alles wat er staat ipv alleen maar wat je wilt lezen.quote:je roept gelijk slot omdat een onderwerp niet in je straatje past
Kun je even aanwijzen waar ik iemand een triest figuur heb genoemd?quote:ik discusseer gewoon op de manier dat JIJ GEWEND BENT.
quote:ZoalsNS ook zei; verpest het FB niet! Daar is FB niet voor! Ga PM!
Dus niet "continu bij elke post" zoals je beweerd. Want dat zeg je toch echt zelf, daar hoef ik geen draai aan te geven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef TeenWolf het volgende:
ik heb de woorden als "janken" en "uit de nek lullen" vaker voorbij zien komen
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:21 schreef TeenWolf het volgende:
continu bij elke post tegen iemand zeggen dat hij uit zijn nek zit te lullen en/of zit te janken getuigt van goede discussie.
Mijn manier is niet om mensen meteen maar persoonlijk aan te gaan vallen. Je kijkt weer selectief.quote:ik zei; ik discussieer tegen jou op dezelfde manier als jezelf doet en gewend bent, namelijk op een harde manier.
En jij ook nietquote:dat jij "bijdraagt" aan een topic laat ik even in het midden en jij bent NIET degene die dat uitmaakt of iemand bijdraagt, want daar ga JIJ niet over.
Waarom begin je daar dan zelf niet mee als je dat zo belangrijk vind?quote:kom dan PM zoals NS zei in plaats van hier, aandachts- zoeker.
je probeert er weer een draai aan te geven, maar ik draai je gewoon weer terug; ik vind als iets vaak genoeg met bepaalde intervallen telkens weer terug komt, het waard om het continu te noemen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:38 schreef calvobbes het volgende:
Dus niet "continu bij elke post" zoals je beweerd. Want dat zeg je toch echt zelf, daar hoef ik geen draai aan te geven.
Mijn manier is niet om mensen meteen maar persoonlijk aan te gaan vallen. Je kijkt weer selectief.
En jij ook niet
Wie dan wel?
Waarom begin je daar dan zelf niet mee als je dat zo belangrijk vind?
Dit topic is om feedback te geven, dus ook om opmerkingen die je niet vind kunnen aan te geven. Als jij daar een discussie over wilt starten maar vind dat dat via PM moet, waarom reageer je dan in dit topic? Bijzonder hypocriet dat je mij aanspreekt in dit topic dat ik jou moet gaan aanspreken via PM
En dan beschuldig je mij van verdraaien van feitenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:47 schreef TeenWolf het volgende:
je probeert er weer een draai aan te geven, maar ik draai je gewoon weer terug; ik vind als iets vaak genoeg met bepaalde intervallen telkens weer terug komt, het waar dom het continu te noemen.
Maar feit blijft dat je zit te zeuren dat het verder via PM besproken moet worden terwijl je zelf constant hier in FB blijft reagerenquote:waarom ik daar zelf niet mee begin?? ben je nou serieus??? ik zie mijn naam op FB verschijnen met een klacht van Calvobbes, dus waar de klacht is verschenen (Op FB) geef ik ook antwoord, dus hou je niet van de domme.
jij begon met het beschuldigen van het verdraaien van feiten, terwijl je dat zelf doet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:51 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En dan beschuldig je mij van verdraaien van feiten
[..]
Maar feit blijft dat je zit te zeuren dat het verder via PM besproken moet worden terwijl je zelf constant hier in FB blijft reageren
Je zou het ook gewoon aan Northerstar kunnen overlaten om daar iets mee te doen of niet ipv meteen weer in de verdediging te schieten en op mij te gaan zieken door ook nog eens bepaalde zaken zwaar aan te gaan dikken.
Jij bent echt lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |