Hey, daar ben ik geweest.quote:
Nee, ik heb hem juist op de kast gezet om het daar mogelijk is om een grotere bak te plaatsen. Hij heeft best veel bewegingsruimte (zijn 2 kasten naast elkaar) Dat idee van de trampoline is zo gek nog nietquote:Op zondag 27 mei 2007 20:12 schreef skippy22 het volgende:
Zeker een bakje waar ie zich amper kan omdraaien
Omdat je onderdrukt werd en sexueel onderworpen ?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:17 schreef De_Ananas het volgende:
IK HEB NOOIT EEN SCHILDPAD GEMOGEN VAN MIJN MOEDER
NEE OMDAT ZE STINKEN EN MIJN MOEDER VOND DAT NIET LEUK MAAR IK WEL EN IK WILDE ALTIJD SCHILDPADJESquote:Op zondag 27 mei 2007 20:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je onderdrukt werd en sexueel onderworpen ?
Neequote:Op zondag 27 mei 2007 20:32 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Op mijn basischool hadden ze schildpadden. Best wel saaie dieren![]()
hahahahhahaha, hier moest ik ff echt lachenquote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef matthijz het volgende:
Zal ik maar even zeggen dat ik hem van mijn broertje heb gekregen toen ik 10 was omdat hij er bang voor was geworden
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:09 schreef Ziewoarut het volgende:
Zet er een trampolinetje bij en dan stuitert hij weer zijn bak in! Wedden dat hij het geweldig vind!![]()
en veel sneller dan ie het zelf kanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:40 schreef DamzkoO het volgende:
Vind je het gek dat ie depressief raakt, hij moet iedere ochtend zien hoe je jezelf bevredigd
quote:Op zondag 27 mei 2007 20:09 schreef Ziewoarut het volgende:
Zet er een trampolinetje bij en dan stuitert hij weer zijn bak in! Wedden dat hij het geweldig vind!![]()
Uitlatenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat iemand wilt met een schildpad als huisdierballen gooien en wachten tot ie ze pakt ofzo
?
IDD, boor een klein gaatje achter in zijn schild en doe er een ringetje door met daaraan een sterke veer !!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:09 schreef Ziewoarut het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat iemand wilt met een schildpad als huisdierballen gooien en wachten tot ie ze pakt ofzo
?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef DarkManta het volgende:
Breng die schildpad van je een dagje naar de hoeren, is zijn weekje ook weer goed.
Wat moet een hoer met een schildpadquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:31 schreef DarkManta het volgende:
Breng die schildpad van je een dagje naar de hoeren, is zijn weekje ook weer goed.
Vrouwen oooh zo naïef..quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat moet een hoer met een schildpad
Die logica ontgaat mij volledig.
Beest trilt niet, past nergens in en heeft geen geld bij zich ..
ben je homo dat je die prijzen dan weet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:54 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Vrouwen oooh zo naïef..
Even in vrouwentaal dan:
Schildpaddenleren-schoentjes van D&G ¤ 850,-
Schildpaddenleren-beurs van Boss ¤ 350,-
Schildpaddenleren-tas van Versace ¤ 1200,-
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Mijn vader begroef mijn schildpad een paar meter onder de kleigrond, na zijn winterslaap is hij daar dan ook overleden.
quote:
leuke woordspelingquote:Op zondag 27 mei 2007 21:41 schreef Spacehamster het volgende:
Misschien wil hij zijn bak leuker ingericht hebben en verveeld hij zich te pletter.
Zou ik ook doen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 13:54 schreef Sjibble het volgende:
Die van mn oom en mn moeder (broer zus) moest een keer in een kartonnen doos op het balkon tijdelijk. Beestje wist eruit te komen, kroop zo onder de railing.... van 10 hoog![]()
![]()
Bij die exacte boom ook?quote:
Jah, en nu?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ben je homo dat je die prijzen dan weet?
Hoe kan het dat ik die niet ken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij die exacte boom ook?
Ik vraag het maar even want je hebt precies zo'n stukje met precies zulke schildpadden in de dierentuin van Praag.
Het zou natuurlijk lullig zijn als je denkt er geweest te zijn en je beordeelt de foto puur vanwege de schildpad. Het is nl ook het innerlijk dat telt
Dat noemen ze dus een chillpad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef Hijacking het volgende:
Mijn schildpad chilt altijd buiten
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07262/DSCN0609.JPG]afbeelding][/url]
![]()
Hebben ze er 2 dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoe kan het dat ik die niet ken?
Ik was ook alleen in die dierentuin geweest in het Zuiden van Praag..
DIE IS MOOI JOH!![]()
![]()
![]()
Dat enorme paviljoen moet wel klaar zijn
Vlak bij mij in de buurt zit een halve populatie aan schilpadden in de slootquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:00 schreef Florian_ het volgende:
ik had vroeger een waterschildpad
maar die heb ik toen weggegeven omdat ie stonk en saai was
Jaja, die beestjes groeien he. Langzaam... heel langzaam... maar ze groeien.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:01 schreef matthijz het volgende:
Tot nu toe ging dat meer dan 10 jaar prima, alleen vandaag lukte het hem op eruit te klimmen.
Die van mij hebben ook vage acties. Klimt er eentje achterop het vrouwtje om der te batsen, doet ze haar doos dicht (het zijn doosschildpadden) en zit ie met zijn poten vast.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:51 schreef Hijacking het volgende:
Bij mijn schildpad heb ik regelmatig van die wat de fuck momenten gehad
zit dat beest bovenop een 1 meter hoge stapel dakpannen . Vraag me altijd wat het motief is om zo'n risico te nemen wat hoopt dat beest dan aan te treffen ( nee niet suicidaal )
Tof!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef Hijacking het volgende:
Mijn schildpad chilt altijd buiten
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07262/DSCN0609.JPG]afbeelding][/url]
![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:53 schreef CySt het volgende:
[..]
Die van mij hebben ook vage acties. Klimt er eentje achterop het vrouwtje om der te batsen, doet ze haar doos dicht (het zijn doosschildpadden) en zit ie met zijn poten vast..
Dankjequote:
Je staat zelf op die foto, naast die mevrouwquote:
Ja dat klopt er zit een klein ritssluitinkje onder zn nek.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:09 schreef Caesu het volgende:
je moet hem elke week even een half uurtje z'n schildje af doen.
vindt ie wel prettig om even zo chill rond te lopen. zo'n schildje is ook best zwaar relatief eigenlijk.
niet langer dan +/- 30 minuten, want anders kan hij onderkoeld raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |