Daar weten ze in Alkmaar alles vanquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar dat is ook niet zo moeilijk.
Speelt er niet echt veel, valt weinig over te zeggen denk ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef Consigliere het volgende:
Bij vvv speelt Maico Gerritsen nu in het 1e.. Paar jaar terug had ik hem in Spanje leren kennen en voetbalden we same in het Costa del Sol teamWeet iemand hoe hij het doet bij vvv?
Ach, heerlijk die wedstrijden komend seizoen in de eredivisie, tenminste niet meer naar De Vliert, de Langeleegte maar naar de Kuip, Arena en Philips stadion!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Was dat hetzelfde elftal als waar Top Oss met 4-1 van won?
Wij halen tenminste meer dan 9 punten, komend seizoen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:38 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ach, heerlijk die wedstrijden komend seizoen in de eredivisie, tenminste niet meer naar De Vliert, de Langeleegte maar naar de Kuip, Arena en Philips stadion!
Ik betwijfel het, maarja. Verschil tussen de divisies is ook niet groot vandaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij halen tenminste meer dan 9 punten, komend seizoen.
Dus als ik het goed begrijp ben je achteraf toch wel blij dat we ten koste van jullie gepromoveerd zijn?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij halen tenminste meer dan 9 punten, komend seizoen.
Als jullie nou gewoon van VVV hadden gewonnen thuis, ipv die onbelangrijke duels, dan waren jullie nou waarschijnlijk gepromoveerdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee want wij zouden wel van werklozen winnen.
We zijn geen halve Duitsers, Venlo is gewoon een Duitse stad. Kunnen wij ook niks aan doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef Schimpie het volgende:
Zijn dan ook halve Duitsers daar in Venlo.![]()
quote:VVV sluit lucratieve deal
VVV is komend seizoen verzekerd van shirtsponsoring. De promovendus, die per wedstrijd de ruimte voor een sponsornaam op het shirt verkoopt, heeft een deal gesloten met een nog onbekende sponsor. Wanneer er één of meer wedstrijden geen interesse bestaat voor het shirtsponsorschap, zal de naam van een Venloos bedrijf op de borst verschijnen.
De Limburgse onderneming, waarvan de naam woensdag bekend zal worden gemaakt, betaalt één miljoen euro aan VVV. De club zal dankzij deze deal volgend seizoen altijd een shirtsponsor hebben. Vorig seizoen verscheen de naam van IMAGO Groep nog op de shirts van VVV.
Met de lucratieve deal zet de promovendus een grote financiële stap. Dankzij het bedrag van één miljoen euro komt de club in de subtop van de Eredivisie op het gebied van shirtsponsoring. Alleen Ajax, PSV en Feyenoord verdienen een veelvoud.
Beter halve dan hele.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:41 schreef Schimpie het volgende:
Zijn dan ook halve Duitsers daar in Venlo.![]()
dankjewelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:12 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik wens jullie heel veel succes vanavond jongens.
Paul Jansquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef De_Postbode het volgende:
Jup, vond dat jullie ondanks de 4-0 heel aardig speelden, vooral die Belg op het doel was goed. Wel onthouden dat als je punten wilt pakken je bij een open doelkans beter niet over die bal heen kan maaien.![]()
Nog bedankt voor Kemy he, die speelt echt fantastisch op rechtshalf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar weten ze in Alkmaar alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |