Dit was een goeie onweersbuiquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
heerlijk, tv uit en deuren naar dakterras open en genieten van het weerlicht
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:34 schreef Vork het volgende:
Ach, de plantjes waren al dood. Ik ben allang blij dat ik m'n was niet buiten had hangen. Anders had ik hier bij zo'n willekeurige Hassan aan kunnen bellen om te vragen of mijn wasgoed misschien op z'n balkon is gewaaid.
wie gaat er dan ook op de snelweg zitten? met dat weer notabenequote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef Garisson72 het volgende:
Zo!! over noodweer gesproken gisteravond ja!Op de snelweg zat ik, en weer eens meegemaakt wat aquaplaning ook weer is. Liep goed af, maar ik werd er niettemin beperkt enthousiast van...
![]()
oog/naaldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
amazing, ik heb nog steeds postrechtendan zal het wel overwaaien
![]()
scherp!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef Elvislives het volgende:
Volg de paardenstront. Die maken altijd een rondje Willemsplein, Korenmarkt, Varkensstraat...
Als ik vrij was had ik allang languit in Sonsbeek gelegenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Dunckie het volgende:
Even een inhoudelijke opmerking over Arnhem: Ik vind het er behoorlijk warm vandaag.
viel reuze meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:06 schreef Dunckie het volgende:
Bah en weer zo`n benauwde plakdag...
Straks naar den Haag...lekker aan de kust daar zal het wel beter zijn
ja maar ik had het niet moeten zeggen geloof ik, meteen geen reactie meer van de beste knul... Hij zal toch niet weer z'n enkelbandjes kaput hebben gemacht na teveel drank?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef Smeich het volgende:
Die gast is erg scherp de laatste tijd jaHad wat over het hoofd gezien hier
Ik vond het vandaag anders heul niet zo lekker weer als paar dagen daarvoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
Morgen weer lekker ergens op het terras zitten.
Vergeet je paraplu nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
Morgen weer lekker ergens op het terras zitten.
Ik dacht wel vrij hoog, nummer 12 ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee waar Arnhem is geëindigd in de "beste woongemeente van Nederland van Elsevier"? Westervoort sloot in elk geval de rij van 443 gemeenten
Gaat het regenen dan? Ik volg het weerbericht meestal nietquote:
Ja van die gare ne-niet regen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gaat het regenen dan? Ik volg het weerbericht meestal niet.
Ik leef!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja maar ik had het niet moeten zeggen geloof ik, meteen geen reactie meer van de beste knul... Hij zal toch niet weer z'n enkelbandjes kaput hebben gemacht na teveel drank?![]()
Ok, ik ben er, met kater van de karaoke meetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar ontopic:
zaterdag 30 juni
Arnhemmeet in Sonsbeekpark![]()
neem je eigen bier mee
En Boem-Dikkie komt ook
ik ga me eerst indrinke bij Aspen Valley die dagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ben er, met kater van de karaoke meet
De volgendequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
nuylz verander de TT even in meet ofzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik ga me eerst indrinke bij Aspen Valley die dag
geweldige tentcompleet met Bokito en geile 18-jarigen
Nylz heet nu Nuylz ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
nuylz verander de TT even in meet ofzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kut Aspen Valleywat deden we daar in godsnaam?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef Vork het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er zo verschikkelijk veel politie op de been was, maar Engeland heeft natuurlijk gisteren gespeeld. (Nouja, dat en een stel pubers die zich natuurlijk lamzuipen om te vieren dat ze een waslijst met 6jes hebben gehaald).
hoe laat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar ontopic:
zaterdag 30 juni
Arnhemmeet in Sonsbeekpark![]()
neem je eigen bier mee
En Boem-Dikkie komt ook
Vanaf 16:00 uur, mits lekker weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
hoe laat?
Dan heb ik niks te doen, dus ik wil ook wel komen
Oh ja, toen bleken al die Fokkers wel degelijk aanwezig te zijn verspreid over het hele veld voor de witte villaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
wel vantevoren alle fobo's uit je kop leren he!
want de vorige keer schijnt de Arnhemmeet@Sonsbeekpark in het water gevallen te zijn omdat niemand wist hoe Fokkers er nou in het wild uitzagen...
regel dat, zou ik bijna zeggen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vanaf 16:00 uur, mits lekker weer
Hopelijk hoef ik niet te werken dan...
30 juni heb ik wat beters te doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh ja en Dribbel_ maar dat weet ie nog niet
uitslapen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wat je te doen hebt begint met en eindigt op een A?
Geen idee, moet je aan haar vragenquote:
kutheaumeau!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan haar vragenik zit midden in m'n tentamens dan dus als het een andere keer was geweest had ik het wel best gevonden
maar ik ga nóóit meer op je krakkemikkige bank slapen![]()
Dat ding slaapt prima, heb er eergisteren nog op geslapenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan haar vragenik zit midden in m'n tentamens dan dus als het een andere keer was geweest had ik het wel best gevonden
maar ik ga nóóit meer op je krakkemikkige bank slapen![]()
En ze hebben nog gelijk ook...quote:Centrum Nijmegen verslaat Arnhem
NIJMEGEN - Bezoekers vinden het centrum van Nijmegen gezelliger, veiliger en netter dan de Arnhemse binnenstad. Dat blijkt uit tweejaarlijks onderzoek van de gemeenten Nijmegen en Arnhem.
Arnhem loopt wat de waardering betreft wel een beetje in op Nijmegen. Dat komt onder meer door het gereedkomen van een groot project als het Musiskwartier in Arnhem.
Het nieuwe winkelgebied van 32.000 vierkante meter in de binnenstad zorgt voor een lichte stijging van de rapportcijfers voor Arnhem.
Waarom ga je op een bank slapen als je een bed hebt (hoop ik voor je tenminste...)quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding slaapt prima, heb er eergisteren nog op geslapen
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker opquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom ga je op een bank slapen als je een bed hebt (hoop ik voor je tenminste...)
Apart...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker op
of als je zo dronken bent dat je je bed niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker op
Ow jah, dat gebeurt ook nog wel eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of als je zo dronken bent dat je je bed niet meer kan vinden.
Oh was dat het, zag een busje over de brug rijden met een stel schreeuwende Belgen en een wapperende vlag uit het raampjequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeuuuw, ik ga vanavond gratis naar België - Tsjechië hoor ik net.
Go Rooie Duivels![]()
Belgen zijn tof!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh was dat het, zag een busje over de brug rijden met een stel schreeuwende Belgen en een wapperende vlag uit het raampje
En in welke kroeg heb je doorgezopen na de wedstrijd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Kom op zeg, het was echt een kuwedstrijd tussen belgie en servie!
Penelaties waren welvet ja bij die tv's![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
En dan is ze 16?
jij zegt dat je vrouw bent en je vriendin bij je gaat wonen!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
jij zegt dat je vrouw bent en je vriendin bij je gaat wonen!
Wat is het adres van je webcam dan?!
niet zo bijdehand doen hequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waar heb ik het over mijn vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |