Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker opquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom ga je op een bank slapen als je een bed hebt (hoop ik voor je tenminste...)
Apart...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker op
of als je zo dronken bent dat je je bed niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker op
Ow jah, dat gebeurt ook nog wel eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of als je zo dronken bent dat je je bed niet meer kan vinden.
Oh was dat het, zag een busje over de brug rijden met een stel schreeuwende Belgen en een wapperende vlag uit het raampjequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeuuuw, ik ga vanavond gratis naar België - Tsjechië hoor ik net.
Go Rooie Duivels![]()
Belgen zijn tof!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh was dat het, zag een busje over de brug rijden met een stel schreeuwende Belgen en een wapperende vlag uit het raampje
En in welke kroeg heb je doorgezopen na de wedstrijd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Kom op zeg, het was echt een kuwedstrijd tussen belgie en servie!
Penelaties waren welvet ja bij die tv's![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
En dan is ze 16?
jij zegt dat je vrouw bent en je vriendin bij je gaat wonen!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
jij zegt dat je vrouw bent en je vriendin bij je gaat wonen!
Wat is het adres van je webcam dan?!
niet zo bijdehand doen hequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waar heb ik het over mijn vriendin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |