Ik vond het vandaag anders heul niet zo lekker weer als paar dagen daarvoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
Morgen weer lekker ergens op het terras zitten.
Vergeet je paraplu nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
Morgen weer lekker ergens op het terras zitten.
Ik dacht wel vrij hoog, nummer 12 ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee waar Arnhem is geëindigd in de "beste woongemeente van Nederland van Elsevier"? Westervoort sloot in elk geval de rij van 443 gemeenten
Gaat het regenen dan? Ik volg het weerbericht meestal nietquote:
Ja van die gare ne-niet regen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gaat het regenen dan? Ik volg het weerbericht meestal niet.
Ik leef!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja maar ik had het niet moeten zeggen geloof ik, meteen geen reactie meer van de beste knul... Hij zal toch niet weer z'n enkelbandjes kaput hebben gemacht na teveel drank?![]()
Ok, ik ben er, met kater van de karaoke meetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar ontopic:
zaterdag 30 juni
Arnhemmeet in Sonsbeekpark![]()
neem je eigen bier mee
En Boem-Dikkie komt ook
ik ga me eerst indrinke bij Aspen Valley die dagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ben er, met kater van de karaoke meet
De volgendequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
nuylz verander de TT even in meet ofzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik ga me eerst indrinke bij Aspen Valley die dag
geweldige tentcompleet met Bokito en geile 18-jarigen
Nylz heet nu Nuylz ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
nuylz verander de TT even in meet ofzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kut Aspen Valleywat deden we daar in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |