Als je heel dit topic ff snel scanned, dan weet je snel veel meer..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:45 schreef Discovered het volgende:
[..]
Oww, ik dacht dat je met elkaar kon praten. Maar heb nog een vraagje kan je misshien later als er een online mode komt naar WiI games , en dan praten met de remote controller waar de klein luidspreker zit ??
quote:Wii hits 2007 UK sales high
13:45, Jun 1st 2007 by Tim Ingham
Console tops Easter revenues
Nintendo enjoyed its biggest sales period of 2007 for Wii last week, MCV can reveal.
According to the platform holder’s internal figures, the week ending May 29th beat every other period in the year – including the traditional sales peak of the Easter holiday.
The news bodes well for both stock-starved retailers and consumers desperate to get their hands on the console – with the upturn in sales signifying an increase of hardware hitting the channel.
Last month, MCV unveiled full global, European and UK data for Wii and DS sales, with the home console having sold 5.84 million units worldwide since launch.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef disjfa het volgende:
[..]
De MII was een luchtschip van Grosz-Basenach.
Na de bouw van de MI, werd de kiel gelegd voor het derde schip van Grosz-Basenach. Het werd de MII. De MII was een halfstar luchtschip, en had een inhoud van 5500 m³. Het schip werd, mede dankzij dat de heer Grosz majoor was in het Duitse leger, verkocht aan het leger en toegevoegd aan de sterkte van de luchtschepen van het Luftschifferbataillon bij Berlijn Reinikendorf.
Gegevens MI
M³ gas: 5500 m³ waterstof, later 5600 m³
Lengte: 66,5 m, later 72,3 m
Diameter: 11,1 m
Gebruik: Militair
Motoren: 2 maal Körting motoren van 75 pk
Maximum snelheid: 47 km/u
Eerste vaart: 26 maart 1909
of te welquote:Un Medal Of Honor exclusif à la Wii ?
Posté par luigi le 01/06/07 @ 20:19
Patrick Gilmore, producteur chez Electronic Arts était à Paris pour présenter Medal of Honor: Airborne prévu sur consoles nouvelle génération et PC. Eh bien sachez qu’il ont confié au site clubic.com qu’un nouveau Medal of Honor exclusif à la Wii pourrait être dévoilé prochainement. Voilà une très bonne nouvelle et on espère que c’est n’est pas du vent.
quote:
Patrick Nagel, stellvertretender Marketing Manager bei Nintendo Deutschland, stand Magnus bei einem Besuch im Nintendo Center in Großostheim Rede und Antwort.
Patrick verrät Euch in dem Interview einige Details zu Nintendos Produktpolitik in Deutschland, dass er selber in vielen Gameforen unterwegs ist & erwähnt sogar, dass man plant, Mario Kart Wii ("mit etwas Glück") und Metroid Prime 3 ("definitiv") noch in diesem Jahr in Deutschland zu veröffentlichen. Wenn das mal keine Gründe sind, einzuschalten!
quote:
- They seem to like Scarface Wii. 4 different control settings (Casual/Normal/Advanced/Expert) with different bounding box sizes for freeaim. Good looking for a Wii game.
-Apparently, Scarface Wii has proper self-shadowing in the lastest build (it was about freakin' time). And lol at "Splatter Cell"
- Manhunt 2 "impressively violent", "ridiculous". Rockstar wants controversy on Wii. Matt thinks it may do well on Wii since he saw in the NeoGAF thread (shoutout!) that most people were getting it on Wii. Lot of variety, Peer calls it "Splatter Cell".
- They have RE 4 Wii, but can't play it yet due to not having the right debugger software.
- Talking a bunch about how Mario Party 8 sucks
- Activision/Ubisoft promising more support for Wii
- New gameplay mechanics in new Naruto coming out v.s. EX
- Talking about the Fortune article and how much money Nintendo is making. They don't think they will see a pricedrop this winter, but maybe a new color (black) console.
- E3 will be insane... they don't know about any of the "megatons" yet, just a few things.
- Company trying to get a publisher for an adult Wii game that could be huge. Game will be unveiled within a couple weeks on IGN if they don't get a publisher within the next couple weeks. Not a garage developer or Tier C dev.
- The IGN Wii Virtual Console game is on hold... they're working more on their full game concept right now.
-Matt said: "I can guarantee that Retro will do something after the Prime trilogy is done."
kut gamesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Party 8
Ik ga m wel halen denk ik omdat het toch altijd wel leuk is, maaromdat het toch tegen schijnt te vallen.
Verder hebben we niet veel aan die Wiikly omdat het of over kutgames gaat (Scarface, Manhunt) of teveel hype is (E3)
Ook op de PS3 speel ik niet uit mezelf games als Scarface hoorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:42 schreef depax het volgende:
[..]
kut games![]()
op de ps3 zou je ze wel spelen vind je ze te mature voor je
kijk eerst eens de videos scarface ziet er leuk uit.
mariokartquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:11 schreef GGMM het volgende:
Aangezien mijn submit's in het gameforum nooit toegevoegd worden () zal ik het hier neer zetten:
Activision zal zwaar in Wii investeren
De GameCube faalde als console wanneer we kijken naar de ondersteuning van third-party ontwikkelaars. Bij de Wii lijkt dit gelukkig een stuk beter te gaan, ook Activision toont nog maar eens haar interesse.
Tijdens een conferentie van de ontwikkelaar liet CEO Robert Kotick weten dat Activision de Nintendo Wii in de toekomst zwaar zal ondersteunen. Dit in tegenstelling tot de GameCube waar ze de vooruitzichten een stuk minder zonnig inschatten.
Kotick geeft aan dat de verwachtingen voor de Wii een stuk beter zijn dan die van voorgaande Nintendo platformen. Voor het eerst in tijden denkt hij dat de third-party ontwikkelaars bij Nintendo consoles in een betere positie zijn dan de first-party ontwikkelaars. Wij hopen dan wel dat ze dit ook kunnen uitdrukken in kwaliteitsgames, iets wat nog lijkt te ontbreken op de Wii.
---
Wat laat Nintendo tijdens de E3 zien?
Nog anderhalve maand en dan is het weer tijd voor de E3. Hoewel de vorm van deze E3 anders is dan voorgaande jaren hopen we toch weer het nodige nieuws te kunnen brengen.
Natuurlijk zijn er voorafgaande aan de E3 weer de nodige geruchten, zo ook over wat Nintendo voor ons in petto heeft voor de Nintendo Wii.
Jeux-France laat weten dat Nintendo op de E3 eindelijk de definitieve releasedata zal laten weten voor Smash Bros. Brawl en Mario Galaxy. Verder zullen ze ook Mario Kart voor het eerst laten zien en een grootse onthulling doen op hardwaregebied
Ben benieuwd wat de reden voor dit besluit is, PS3 en 360 die niet goed verkopen?quote:Pirates 3 in Japan exclusief voor Nintendo
In Japan verschijnt het spel van Pirates of the Caribbean: At World's End exclusief voor de Nintendo spelplatformen.
Momenteel is het derde deel in de Pirates of the Caribbean serie, At World's End genaamd, één van de best bezochte films in de bioscopen. Bij een blockbuster van zo'n formaat zou je toch verwachten dat de uitgever van het bijbehorende spel de populariteit van de franchise op zoveel mogelijk spelplatformen wil benutten.
Bij Disney Interactive Studios denken ze daar blijkbaar anders over. Daar waar Jack Sparrow en consorten in Europa en de VS in een multiplatform game hun opwachting maken, zal het spel in Japan exclusief voor de Nintendo spelcomputers worden uitgebracht. Juist, Pirates of the Caribbean: At World's End wordt alleen verscheept voor de Japanse Wii en Nintendo DS.
Disney heeft niet bekend gemaakt wat hun reden achter het besluit is.
waar heb je dit vandaag?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:41 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de reden voor dit besluit is, PS3 en 360 die niet goed verkopen?
nou ik heb gezocht op internet na een source, maar ik vind niks.quote:
lol ik track elke week de sales van verschillende sites,quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Staat wekelijks een lijst met verkoopcijfers op fok games. Waar meestal maar 1 Sony spel in staat dacht ik. Nintendo bezet in Japan in principe de hele top 10.
Astu officiele site: http://www.disney.co.jp/interactive/pc/wii_ds.htmlquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:41 schreef depax het volgende:
[..]
lol ik track elke week de sales van verschillende sites,
maar ik wil weten waar dat artikel van pirates nintendo exclusive in japan vandaan komt.
thanksquote:Op zondag 3 juni 2007 01:21 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Astu officiele site: http://www.disney.co.jp/interactive/pc/wii_ds.html
Een speakers is een omgedraaide microfoon in feite.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Euuuhh.. Dat doen ze niet. Er zit een speaker in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |