Nee. Nunchuks moet je los kopen. Dit omdat veel spellen nunchuks niet gebruiken.. EN omdat nintendo er nu nog meer aan kan verdienen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:15 schreef GGMM het volgende:
wii play, krijg je daar een hele controller bji?(incl. nunchuck dus)
Niet blij, ik moest gewoon lachen om de manier waaropquote:
je vergeet nu de aandacht er op gevestigd is en capcom de hype weet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet blij, ik moest gewoon lachen om de manier waarop![]()
Gerucht
Hype
Teleurstelling
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:15 schreef faberic het volgende:
Ik ben dus net hard genaaid door SSX, ik had gister een uur gespendeerd aan het zoeken van übercollectibles, dus ik had een nieuwe übertrick (kleerhanger), en ik helemaal blij want ik kon hem goed en hij was mooi.
Dus ik vandaag weer ff de halfpipe in om hem te oefenen, deed hij het steeds niet. Staat er in trainingsscherm: 12/20 (bij de kleerhanger). Weet iemand waar dit op slaat? Ik had hem toch echt, en andere ook bijna, dus ik vind dit een behoorlijke naaistreek. Ik had hem zelfs al heel vaak uitgevoerd. Er is toch geen save optie ergens ofzo?
En ik sluit altijd netjes af via quit, wii channel menu en dan schijf eruit en dan wii uit. Zoals het hoort dus.
No way dat dat gaat gebeuren.quote:Nieuws: Metal Gear Solid naar de Wii?
Metal Gear Solid 4 is één van die titels waarvoor je meteen een PlayStation 3 in huis zal gaan halen, maar er zijn veel geruchten dat deze in een later stadium ook op de Xbox 360 zal verschijnen omdat de leiding van Konami dat zou willen. Nu is er echter nog een ander gerucht opgedoken.
Nintendo zou aan het onderhandelen zijn met Konami om een vereenvoudigde versie van Metal Gear Solid 4 uit te brengen op de Wii. De insider die dit bericht lanceerde, liet ook weten dat er een Xbox 360 versie komt. Konami heeft ondertussen natuurlijk alles al ontkend, de game is enkel aangekondigd voor de PlayStation 3.
ik zou t niet eens willen. dat spel moet je op de meest optimale manier spelen. als dat spel echt zo vet is zoals beloofd wordt koop ik gelijk een PS3.quote:
Nee man, hun online netwerk is kut, die van hun werkt alleen op Vaio's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zou t niet eens willen. dat spel moet je op de meest optimale manier spelen. als dat spel echt zo vet is zoals beloofd wordt koop ik gelijk een PS3.
Je hoeft het niet voor de Wii te kopen als het komt hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik zou t niet eens willen. dat spel moet je op de meest optimale manier spelen. als dat spel echt zo vet is zoals beloofd wordt koop ik gelijk een PS3.
En toen bleek de wii de beste spelbeleving te hebben en optimaalst te zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee man, hun online netwerk is kut, die van hun werkt alleen op Vaio's.
nou de wii mote kan weinig 'spelbeleving' toevoegen. (edit: denk ik)quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:52 schreef Slein83 het volgende:
[..]
En toen bleek de wii de beste spelbeleving te hebben en optimaalst te zijn
Ik zag er gisteren een stuk of 8 liggen bij de Media Markt in Zwollequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:28 schreef Slicky het volgende:
ZIjn de Wii's een beetje te verkrijgen?
rayman kon niet hequote:the article also talks about the Audio translator in the Wiimote, it converts human speech into a digital data stream.....it will be used for future games (Wii Karaoke?)
Die moet er dus ook al in zitten?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef depax het volgende:
dat stukje van de fortune had nog een leuk stuk.
voor BMH:
[..]
rayman kon niet he
Er zit geen microfoon in de wiimote. KLAAR.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:20 schreef depax het volgende:
dat stukje van de fortune had nog een leuk stuk.
voor BMH:
[..]
rayman kon niet he
er staat wel degelijk dat in de TOEKOMST spellen er gebruik van gaan maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zit geen microfoon in de wiimote. KLAAR.
Het is in theorie wel mogelijk om een speaker als micofoon te laten fungeren (gebruikt immers dezelfde techniek). Maar dit gaat echt niet gebeuren met de wii speaker. Gewoon omdat het onpraktisch is en voor geen meter werkt.
Jij noemde mijn naam naar aanleiding van de vorige "discussie" over dit onderwerp. En mijn punt is dat er geen mic in de wiimote zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:59 schreef depax het volgende:
[..]
er staat wel degelijk dat in de TOEKOMST spellen er gebruik van gaan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |