Eerst zien, dan geloven. Ik hoop het wel natuurlijk, Mario Kart is iets waar ik mn geld op inzit trouwens.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:11 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Als je Kapla mag geloven in het intervew wel. Aangezien de summit van afgelopen week alleen voor de summer releases waren.
True, maar ze zeggen nog steeds dat er iets is wat we nog niet weten. Zowel Reggie als Shigsy, dus who knows.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Ik hoop het wel natuurlijk, Mario Kart is iets waar ik mn geld op inzit trouwens.
was een ander team toch al vollop lang mee bezig?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Zelda hoef je echt nog niet te verwachten, TP is net uit en was al een mega produktie...
Een ander team die Zelda maakt? Wat Capcom? De kerels van Four Swords adventure?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
was een ander team toch al vollop lang mee bezig?
nee Rare.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Een ander team die Zelda maakt? Wat Capcom? De kerels van Four Swords adventure?
Nee. Geen Zelda dit jaar.
Trailer ala Zelda op E3 2004 dan wel te verstaan, niet een speelbare demo of wat dan ook natuurlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe Zelda hoef je echt nog niet te verwachten, TP is net uit en was al een mega produktie...
En ik deed het op het zelfde momentquote:Op maandag 28 mei 2007 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heet dan geen Bernie. Maar ik heb de OP gefixt.
nee ik weet het trouwens niet ^^quote:Op maandag 28 mei 2007 09:45 schreef GoodGawd het volgende:
Heb je voor elke game nou een verschillende friend code >_> ?
edit: Ik weet het al
Dankjewelquote:Op maandag 28 mei 2007 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heet dan geen Bernie. Maar ik heb de OP gefixt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |