quote:Op zondag 3 juni 2007 11:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Een speakers is een omgedraaide microfoon in feite.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Er zit geen microfoon in de wiimote. KLAAR.
Het is in theorie wel mogelijk om een speaker als micofoon te laten fungeren (gebruikt immers dezelfde techniek). Maar dit gaat echt niet gebeuren met de wii speaker. Gewoon omdat het onpraktisch is en voor geen meter werkt.
Het is een speaker. Zoals ik dagen geleden al zei is een speaker ook een microfoon. Alleen word een speaker nooit als microfoon gebruikt omdat het onpraktisch is.quote:Op zondag 3 juni 2007 17:58 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Ik ga je uitlachen als het wel een mic is
Al denk ik ook dat t geen mic is ..![]()
quote:Nintendo Duitsland spreekt
Door Jimmy Driesen - 2007-06-02 - Nieuws - Bron: Nintendocast
Patrick Nagel, marketing manager van Nintendo Duitsland, heeft in een podcast meer losgelaten over de plannen van Nintendo Europa...
Patrick Nagel, marketing manager van Nintendo Duitsland, was onlangs te gast in de podcast van het Duitse Nintendocast. De beste man wist een aantal erg interessante dingen te vertellen die wij van WiiGamer je uiteraard niet willen onthouden.
Allereerst vertelde de beste man dat zowel Super Mario Galaxy als Metroid Prime 3: Corruption op de releaselijst van 2007 staan. Beide titels worden dus ook dit jaar verwacht, hoewel er tňch nog enige twijfel bestaat over Mario Galaxy: het spel kan uiteindelijk nog een laatste keer uitgesteld worden naar het eerste kwartaal van 2008. Nagel drukt er dan wel weer op dat Metroid Prime 3 sowieso dit jaar nog in de Europese rekken zal liggen.
De man ging verder met Mario Kart Wii: binnenkort zal Nintendo de game onthullen, wellicht op Nintendo's E3 persconferentie. Leuk extraatje: als we geluk hebben, zal Mario Kart Wii dit jaar nog in Europa verschijnen.
Op online vlak staat ons ook nog heel wat te wachten. In de nabije toekomst zal Nintendo namelijk een Mario Strikers Online Cup houden, een wedstrijd waar deelnemers voor verschillende fijne prijzen kunnen voetballen. Wat er precies gewonnen kan worden, zal later bekend gemaakt worden.
Tenslotte verklapte Patrick Nagel dat de Nintendo Europe website binnenkort volledig vernieuwd zal worden. Nieuwe functies zullen toegevoegd worden (denk maar aan een uitgebreide WiFi-pagina met statistieken!) en de Sterrencatalogus zal ook opnieuw gevuld worden. Verder zal het mogelijk zijn om je sterren voor WiiPoints in te ruilen. Wanneer de nieuwe site gelanceerd wordt, is nog onbekend, hoewel onze bronnen vertellen dat de nieuwe website ondertussen min of meer voltooid is.
met dit verschil dat er ZWAAR wordt ingezet op PSN en Live!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:23 schreef neo2000 het volgende:
Lijkt me leuk dat ze het eens onder handen nemen.. Als je PSN ziet, en Live!, dan is eigenlijk de online functionaliteit van Nintendo toch.. Euhm.. Zum janken.
Denk dat de nunchuck en wiimote geen probleem zullen opleveren, kan me immers niet voorstellen dat die regio gebondenzouden zijn.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:51 schreef SillyWalks het volgende:
Ik heb even een vraagje aangaande mijn donderdag aangeschafte Wii
Als ik in Amerika een Nunchuck controller of Remote koop, doen die het dan op mijn Nederlandse Wii?
En hoe zit het met Wii points? Als ik die daar koop, kan ik die dan hier gebruiken?
Alvast bedankt!
Ik hoop echt dat er een uitgebreide WiFi-pagina met statistieken aan de Nintendo site wordt toegevoegd. Waar je dan bijvoorbeeld makkelijk je eigen resultaten met die van je vrienden kan vergelijken. Daarin kan Nintendo nog heel veel verbeteren.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:25 schreef Slein83 het volgende:
Nog een aanvulling op een eerdere post:
[KNIP]
[..]
Tja bij nieuwere tv's is het beeld minder door de hogeere resolutie maar bij mij werkt het wel goed. Verschilt ook per filmpje natuurlijk.quote:Op maandag 4 juni 2007 10:59 schreef speknek het volgende:
Bijna tv kwaliteit beeld? Ik heb het ook eens geprobeerd, maar vond Youtube te zwaar ruk om iets te kunnen kijken.
hier werkt t ook goed.quote:Op maandag 4 juni 2007 12:02 schreef Honky het volgende:
[..]
Tja bij nieuwere tv's is het beeld minder door de hogeere resolutie maar bij mij werkt het wel goed. Verschilt ook per filmpje natuurlijk.
tegenover vorige week:quote:1. Pokémon Diamond - 1,574,962 connections
2. Pokémon Pearl - 1,076,439 connections
3. Mario Strikers Charged Football - 490,130 connections
4. Animal Crossing: Wild World - 396,816 connections
5. Mario Kart DS - 310,590 connections
6. Metroid Prime Hunters - 215,103 connections
7. Jump! Ultimate Stars - 124,141 connections
8. Dragon Quest Monsters: Joker - 114,609 connections
9. Tetris DS - 65,501 connections
10. Pokémon Battle Revolution - 50,815 connections
het groeit gestaagquote:1. Pokémon Diamond - 1,460,474 connections
2. Pokémon Pearl - 1,007,074 connections
3. Mario Strikers Charged Football - 399,569 connections
4. Animal Crossing: Wild World - 360,855 connections
5. Mario Kart DS - 294,993 connections
6. Metroid Prime Hunters - 201,480 connections
7. Jump! Ultimate Stars - 128,872 connections
8. Dragon Quest Monsters: Joker - 108,299 connections
9. Tetris DS - 71,347 connections
10. Pokémon Battle Revolution - 51,781 connections
Ja, en da's dan toch jammer.. Vraag je je bijna af of Nintendo wel als voorwaardige speler in de markt gezien [c]wil[/c] worden. Na de tekorten op hardware gebied en de (tot nogtoe enigzins) matige online opties, vind ik dat Nintendo (zeker Europa) weI enigzins serieus mag nemen onderhand.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
met dit verschil dat er ZWAAR wordt ingezet op PSN en Live!
Nintendo online is meer als bijvoegsel en geen core activiteit
Kickenquote:Op maandag 4 juni 2007 19:33 schreef depax het volgende:
het plaatje spreekt boekdelen als s wereld strengste blad al zoiets zegt:
[afbeelding]
quote:Eerste games E3 bekend!
Eigenlijk is het de E3 Media & Business Summit, maar om het allemaal wat gemakkelijker te maken, noemen we het de E3. Inside de eerste games!
Ik zal er verder maar geen woorden aan vuil maken, maar de onderstaande games kunnen we in ieder geval verwachten op de beurs:
Wii:
Capcom:
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Zack & Wiki: Le Trésor de Barbaros
D3 Publisher:
Naruto: Clash of Ninja Revolution
Disney Interactive Studios:
High School Musical: Sing It!
Electronic Arts:
Boogie
NBA Live 08
Lucas Arts:
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Nintendo DS:
Capcom:
Mega Man Star Force Dragon/Leo/Pegasus
Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations
Mega Man ZX Advent
D3 Publisher:
Naruto: Path of the Ninja
Disney Interactive Studios:
High School Musical: Makin’ the Cut
Lucas Arts:
LEGO Star Wars: The Complete Saga
Star Wars: The Force Unleashed
Wow, Wii's in Fifa 08. Ik ben geen fifa fan maar dit is toch wel erg tof. Het verbaast me dat je met die Wii's toch wel een treffende gelijkenis kan aanmaken ondanks de simpele opzet. Ik hoop dan ook dat Wii's in de nieuwe Mario sport games/smash bros te spelen zullen zijn. (en dat er meer onderdelen voor komen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |